איך להצליח בעסק? – 8 העקרונות

איך להצליח בעסק? – 8 העקרונות

"מה מביא להצלחה?" מתוך הרצאה ב – TED

מתוך ההרצאה ב – TED ישנם 8 עקרונות להצלחה (אולי יש עוד כמה…אבל כולם מסתובבים סביב אותם העקרונות בניסוחים שונים)
אני רוצה להציג לכם כיצד כל ה – 8 מקבלים התייחסות בליווי העסקי שתקבלו ממני
ואם אתם מוצאים שזה מתאים לכם, עונה על החוסרים שלכם…אתם מוזמנים לחזור אליי במייל או למלא את הפרטים כאן בטופס הקצר
אנחנו נתאם שיחה או פגישה ונבדוק יחד כיצד זה יעבוד עבורכם.

תשוקה.

עשיה מתוך אהבה, לא עבור כסף.
משהו ש"הייתם משלמים למישהו כדי לעשות מה שאתם עושים" והדבר המעניין הוא שאם עושים את זה מאהבה, הכסף בא בכל מקרה.
בשיחות ובמפגשים שלנו אנחנו נבין בדיוק היכן "יושבת" התשוקה וההתלהבות שלכם, ממה אתם הכי נהנים, היכן אתם מרגישים הכי הרבה סיפוק, איך אתם מדמיינים את עצמכם בתוך העשייה הזו.
וכשנגיע לגרעין הזה, אותו נפתח ועליו "נשב" בכל ההסתכלות העסקית שלנו.

עבודה, עשייה.

תוצאות מגיעות רק לאחר שמיישמים ועושים.
דיבורים, מחשבות, רעיונות…זה נפלא! אבל אם לא תפעלו כדי לבצע אותם הם לא יקרו 🙁
אני כאן כדי לתמוך בעשייה שלכם, לכוון אתכם, לעודד מצד אחד וליישר מצד שני.
אנחנו נבצע לא מעט "נסיונות" כדי לבחון מה באמת עובד ולא רק עובד, אלא עובד הכי טוב בשבילכם ובשביל הלקוחות שלכם.

תהיו טובים!

אין קסמים בלהיות טובים, עליכם להתאמן, להתאמן ו…להתאמן.
במהלך העבודה המשותפת שלנו, ניתן דגש על מקצוענות, על שיפור הידע שלכם, על השתלמויות מיוחדות ועוד הקשורים לעולם התוכן שלכם.
שיפור שלכם הוא בהכרך יותר תועלת וערך ללקוחות שלכם ובאופן ישיר יותר הערכה ויותר הכנסה 🙂

מיקוד.

בפעילות המשותפת שלנו אנחנו ניקבע תחום אחד מרכזי בעסק שלכם ובו נתמקד.
החוכמה היא למצוא את אותו כיוון ותחום שמתחבר חזק לתשוקה שלכם שתהיו מוכנים להשקיע בו, שתתמקצעו בו ושייצר עבורכם ערך גבוה (על הערך ללקוחות כבר דיברנו קודם וכמובן נדבר עליו מיד שוב)
כאשר נמצא את המיקוד, נוכל להגדיר את המטרה שלכם "לאן אתם רוצים להגיע, כמה אתם רוצים להרוויח" מה אתם רוצים לחוות, ועוד ועוד…"
אנחנו נגדיר מטרות שהן גבוהות מספיק כדי להתרגש מהם אבל לא גבוהות מידי שלא ישתקו אתכם.
נמצא מטרה מאוזנת וממוקדת 🙂

לדחוף!

ע"פ הסרט בטד, אומר דיויד גאלו "דחוף את עצמך. פיסית, מנטלית…". צריך להתגבר על הבושה והפקפוק העצמי.
לא תמיד קל לדחוף את עצמכם ולכן אני כאן בשבילכם.
מבנה השיחות שלנו והמפגשים ייצר אצלכם רוטינה של עשייה, של הכנת חומרים, של מילוי משימות וסיכומם יום לפני הפגישה שלנו.
אתם מעבירים אלי במייל שאלות, דילמות או עיניינים שמטרידים, מעסיקים, מרגשים, מטלטלים אתכם בנוגע לעסק שלכם והתפקוד שלכם בתוכו.
אני עוברת על כך ומכינה את הבולדוזר שלי ו…דוחפת אתכם:
אני מחפשת רעיונות, חושבת על פתרונות או מכינה שאלות הבהרה כדי למקד אתכם ולכוון אתכם לעבר המטרה.
במאמר מוסגר: זה החלק בתהליך המשותף שלנו שאני הכי אוהבת, אני נהנית לחשוב על העסק שלכם, הוא ממש “מעסיק”אותי (ממש משחקי לשון ומילים… 🙂

לשרת

המפתח האמיתי להצלחה עסקית הוא היכולת שלכם להציע לאחרים משהו בעל ערך. ע"פ ההרצאה "זו הדרך שבה אנשים באמת נהיים עשירים".
אנחנו נחזק את העיקרון הזה בעסק שלכם, אנחנו נייצר אלמנטים במוצרים או השירותים שלכם שישפרו את הערך שתתנו ללקוח והשמיים הם הגבול…

רעיונות.

רעיון זה הדבר הכי טריקי שיכול להיות בעסק שלכם.
הוא יכול להקפיץ אתכם והוא יכול להפיל אתכם.
אני בטוחה שאם היינו יושבים יחד עכשיו יומיים, חלקכם היו מייצרים שטף של רעיונות נפלאים
מצד שני, חלקכם לא היה מצליח להוציא אפילו רעיון אחד
לכם אני מציעה פשוט להקשיב, להתבונן, להיות סקרנים, לשאול שאלות, לפתור בעיות, ליצור קשרים אלו יעזרו לכם לאתר את אותם רעיונות חשובים
אבל… כמו שאמרתי, רעיון זה דבר טריקי כי
רעיון שווה רק $ אחד אם לא עושים איתו שום דבר…
בעבודה המשותפת שלנו אנחנו נגלה את אותם רעיונות שניתן להפוך אותם ליישימים ולשנות את פני העסק שלכם.

התמדה

לאחר שהגדרנו את המטרה שלכם, רק אז נוכל להתחיל לצעוד לכיוון הגשמתה והשגתה.
בעת הזו, בעולם שיש בו הכל, ידרש מאיתנו הרבה אומץ, תושיה, חזון ויצירתיות כדי ליצור דברים חדשים ושיטות חדשות .
וכדי להגיע לאותם דברים תידרש כמובן, כמו שכבר כתבתי, הרבה עשייה.
ויהיה עליכם לנסות לא מעט!
ובדרך תגלו שלא הכל יעבוד ולא הכל יצליח והאמת היא שיהיו ימים של נפילות וכישלונות "ימים קשים" – אז מה?
כל המצליחנים הגדולים בעולם (אבל כולם!) הצליחו אחרי שנכשלו לא פעם ולא פעמיים.

אתם וודאי מכירים את סיפורו של אדיסון שחלם/חזה על המנורה שתופעל בכח החשמל. הוא חווה עשרות אלפי כישלונות – ניסיונות לייצר את המנורה – ורק אחרי כל כך הרבה פעמים של כישלון הפך החלום שלו למציאות מאירה 🙂 .
אדיסון ראה בחלומו מטרה הישג ברי הגשמה ונשאר נאמן להם עד שהצליח.

גם מייקל ג'ורדן האגדי היה חולם והפך למגשים חלום אחרי כל כך הרבה נסיונות וכישלונות.
מייקל ג'ורדן הפך את החלום לאגדה מציאותית.

כאן בסרטון הוא מתאר את הדרך אל התהילה:


כל החוכמה כפי שכתבתי לכם בפוסט כאן, היא להתמיד במקומות הנכונים.
להתמיד למרות הכשלונות, למרות הקשיים, למרות הצחוק ולמרות הנפילות
בעבודה המשותפת שלנו אני כאן כדי לא לתת לכם ליפול למלכודות האלו אלא כדי שתקומו ותמשיכו, שלא תוותרו על התשוקה ועל החלום
כתבה לי לקוחה:
אני לא יודעת איך את עושה את זה,
אבל אני תמיד יוצאת מהשיחות איתך בתחושה טובה.
גם אם לא הספקתי מה שצריך, גם אם לא הולך, גם אם אני חוששת –
תמיד יש משהו טוב ואופטימי שאת מקרינה.
גם כשאת מנערת אותי – את לא מעבירה תחושת אשם או תחושה שאני מבזבזת את זמנך או
שאני צריכה להתנצל/להצטדק…

העבודה המשותפת השוטפת שלנו נעשית בצורה של שיחות שבועיות של כחצי שעה, מוקלטות
ואחת לחודשיים פגישה פרונטלית של כשעה

2014-01-21_2008
בניגוד לפעמים קודמות, הפעם הליווי נפתח גם לעסקים שבתחילת דרכם
ועם זאת חשוב לי להדגיש
מדובר על השקעה משמעותית עם מחוייבות לתהליך ולתקופת זמן מינימלית.

ומכמה סיבות:

  • אין דבר כזה הצלחה אינסטנט
    אם יש מישהו שמבטיח לכם כזה דבר, אני מציעה לחקור אותו מעט ולהבין מה זה ה”אינסטנט”הזה?
    הצלחה לוקחת זמן, הלמידה והחקירה של ההצלחה היא מפתח משמעותי לשיכפול ההצלחה וגם הוא אורך זמן.
    זמן מינימלי לתוצאות טובות הוא שנה! ואפילו יותר…
    בקיצור, אם יש לכם אורך נשימה, תהיה לכם גם הצלחה.
    להיות בעל עסק, זה לדעת לרוץ למרחקים ארוכים ולהמשיך גם כשקשה (התמדה זוכרים?!)
  • הזמן, הוא פרמטר חשוב לחקירת העסק שלכם וההבנה שלו
    בעיקר ההבנה שלכם(!) בנוגע למה באמת העסק שלכם, מי הלקוחות, מה המוצר ועוד.
    מפתיע אותי בכל פעם מחדש, שבעלי עסקים שהעסק שלהם קיים כבר כמה שנים,
    מגלים דברים שמעולם לא חשבו עליהם ולא בחנו אותם ולכן…דרוש זמן!
  • מדובר גם על הזמן ותשומת הלב שאני משקיעה בעסק שלכם ובכם.
    אני לומדת ומכירה אותו היטב וכמו שכבר ציינתי, אני מכינה את כל הנדרש כדי לדחוף אתכם קדימה, או לתפוס אתכם אם מעדתם.
  • אני לא עובדת “אישית” עם המונים!
    זו סטירה בעצם הרעיון, אני עובדת עם קומץ איכותי !

אני יכולה לספר לכם שהלקוחות שאני עובדת איתם:

  • מגבשים תוכנית עבודה שנתיות.
  • “מוצאים” את המוצר או השירות שלהם וכעת מרחיבים את קהל הלקוחות.
  • הם בונים מספר רב של תהליכי מכירה ועובדים על מוצרים חדשים.
  • עם חלקם אני מנתחת את תזרים המזומנים ולאחר מיכן אנחנו מתמקדים בשיווק המוצרים הכדאיים.
  • חלקם מרחיבים את העסק ומגייסים את העובד הראשון או שעוברים למשרד/קליניקה/מקום משלהם.
  • אחרים כבר יצרו כנס לקוחות וכבר חושבים על הבא….
  • חלקם עובדים על תימחור מוצרים או שירותים, חלקם על ניהול הזמן.
  • עם חלקם אני בונה תהליכי עבודה עם הלקוח, מכינה שלד להסכמים ותנאים מסודרים עם לקוחות ועוד ועוד.

אני מרגישה שיש לי לתת כל הזמן ואני רוצה לפגוש ולהכיר עוד לקוחות כאלו.
עוד בעלי עסקים, נרגשים, מלאי רצון להצליח, אוהבים מה שהם עושים ורוצים יותר.
כאלו שרוצים לצמוח עוד
רוצים להרוויח יותר
רוצים עוד הכרה
רוצים יותר סיפוק

כאלו אנשים גורמים לי להתלהב, להיות יצירתית, לתמוך בחלומות שלהם ולבנות יחד את הדרך למקום שהם רוצים להיות בו.
אם בא לכם גם
או יותר נכון
אם זה מרגש אתכם
ואם יש בכם את הרצון לפרוץ קדימה
ויש בכם את הידיעה וההתלהבות שההצלחה מחכה לכם.
ואם אתם מרגישים "כימייה" – חשוב לא פחות!!!
אשמח שנשוחח ונבדוק אם ליווי כזה מתאים לכם.

את הפרטים מלאו כאן בטופס, ואני אדאג לחזור אלייכם בהקדם

אפשר להתקשר גם לטלפון 03-6555-155

מאחלת לך הצלחה ע-נ-ק-י-ת!

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0



Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

אין תגובות עדיין... תהיה הראשון שמגיב!

שלח תגובה