גם לכם מגיע “דף אוהדים” בפייסבוק – שיעור מס'2

גם לכם מגיע “דף אוהדים” בפייסבוק – שיעור מס'2

הקמת "דף אוהדים" בפייסבוק

לפני שנתחיל בתכל'ס ובהדרכת צעד צעד, חשוב לקרוא את הרקע שלפניכם:
בשנה החולפת, יותר ויותר עסקים החלו מקימים לעצמם "דף אוהדים" בפייסבוק, מה אם כך מה כל כך מיוחד בו?:
1. בדף האוהדים בפייסבוק, ניתן לכתוב ולספר על חדשות החברה, להודיע על אירועים, להציע הדרכות,  להציג קטעי וידאו, לנהל סקרים וליצור קהילה עם לוחות דיונים
2. דפי האוהדים בפייסבוק טובים לבניית מותג ויצירת שיחה סביב המותג, זה מאפשר למשתמשים להכיר טוב יותר אותך ו/או את העסק שלך.
3. בדפי האוהדים קיימת אפשרות ליצור כרטיסיות מקצועיות למותג, מוצר, חברה או העסק שלך.
4. והכי חשוב!!!!!!!! דפי האוהדים בפייסבוק נסרקים ע"י מנועי החיפוש!!!! מה שלא קורה עם הקבוצות ו/או החשבון הרגיל שלך בפייסבוק. ולכן יש חשיבות לכמות האוהדים שלך בדף!!!
5.    לדפי האוהדים של פייסבוק יש פוטנציאל ויראלי.  זה קורה כאשר חבריך בפייסבוק הופכים ל"אוהדים"  בדף שלך, השם שלך עם הלוגו של הדף יופיע בחדשות הפרופיל האישי שלהם .
אך לפני הכל,….. מיינדסט!!!!


קהל יעד
ראשית, יש להגדיר את קהל היעד שלך.  קהל היעד שלי "לילך דרור | מגירות" הוא עסקים קטנים ובינוניים שאתר האינטרנט שלהם הוא חלק מהעסק שלהם, חלק מהמיתוג שלהם ומהווה "סניף" עבורם.

יעדים / אסטרטגיה
החשיבה שלך לפני הקמת דף בפייסבוק, צריכה לקחת בחשבון את הגדרת המטרות והיעדים שלך מהדף. מאוד חשוב לקבוע כיצד נמדדת הצלחה לפני ההפעלה של הדף (לדוגמא: כמה תנועה הדף הזה ייצר לאתר שלך)
הדף שלי "לילך דרור | מגירות" הוא בעצם מרכז/מוקד שבו אני מרכזת חומר חשוב לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בפרט, ולמי שבדרך לשם…, שם אני מציעה מאמרים חשובים בקבצי pdf , סרטי הדרכה שאני מכינה, סרטי הדרכה שאחרים עושים, סרטי השראה לכיוון ה – mindset (חשיבה), כלי עבודה הכרחיים שמקלים עלינו על העבודה כמו איך להקים בלוג בחינם, איך להכין מצגות, איך להשתמש בפייסבוק, בטוויטר כדי לקדם את העסק שלך וכו'.
מאוד חשוב להוסיף כפתור עבור המשתמשים שישתפו ברשתות שלהם.
הדף צריך להיות ממוקד שוק, אם יש לך שוק חדש בבדיקה או בצמיחה, פשוט להקים עבורו אתר נפרד ו/או דף חדש בפייסבוק. מאוד מאוד חשוב להפריד בין אתרים או דפים שממוקדים שווקים אחרים

הגדרות:
יש לבחור בקפידה את ההגדרות שלך כדי לנהל את האתר שלך.  ניתן לבחור איזה דף יהיה ברירת המחדל של דף הנחיתה שלך (לדוגמא: ייתכן שמה שחשוב לך הוא שהלקוחות/הגולשים החדשים ינחתו דווקא על דף "אודות" ("על עצמי") שלך ולא על "דף הבית" שלך). ניתן  לאפשר לקוראים לכתוב על הקיר שלך, להעלות תמונות שלהם או קישורים, ואפשר שלא!

יצירת דף משכנע:
הדף שלך צריך להיות עשיר ומשכנע ככל האפשר.
הדפים בפייסבוק מסודרים לפי כרטיסיות:
כרטיסיית "קיר" – מציגה את המידע הדינמי.
כרטיסיית "מידע" – מכילה מידע סטטי כגון הצהרת הכוונות שלך ואת הקישורים לאתר
כרטיסיית "תמונות" – מכילה תמונות, תמונות של אוהדים וכו'.
ניתן לבחור עד 6 כרטיסיות שהן "נראות" ועוד כרטיסיות שיושבות ברקע שגם אליהן ניתן להגיע בלחיצה על החץ ופתיחת החלון.
עכשיו משקיבלת את הרקע, הנה סרט ההדרכה והצעדים לבניית הדף ==>

Get the Flash Player to see this content.


***

***

  • היכנסו לחשבון שלך ב –  Facebook . גללו למטה לתחתית הדף ובחרו פרסום. (אני יודעת שזה לא נשמע הגיוני, לא התכוונתם לעשות פרסום…אבל תמשיכו איתי )
  • בחלק העליון של דף הפרסום אתם תיראו קישור ל"דפים" – לחצו עליו.
  • כאשר תקבלו את ה "דפים ", לחצו על הקישור כדי ליצור "דף" . (זה המקום שבו תנהלו את הדפים שלכם אחרי שיצרת אותם(
  • עכשיו החלק הכי החשוב בבניית "דף אוהדים" שלכם בפייסבוק.
  • אתם תקבלו מסך שבו תחליטו איך אתם רוצים ש "דף אוהדים" החדש שלכם ב Facebook יהיה מסווג במערכת שלהם (של האוהדים שלכם).
  • חשוב: השקיעו זמן מחשבה , על היכן הייתם רוצים שהדף שלכם יופיע ובאיזו קטגוריות סביר היה שהלקוח היה מחפש אותך או את שירותיך(בדיוק כמו קידום מילות מפתח)  לאחר שתבחרו בקטגוריה לא תוכלו לשנות אותה
  • זכרו, אתה יכולים ליצור כמה דפים שתרצו, לכל אחד מטרה אחרת (אחד למוצר, אחד לשירות, אחד לחברה, אחד לטיפים … תוכלו ליצור 2 דפים בקטגוריות שונות במקצת כדי לראות אילו ביצועים טובים יותר.  ועוד ועוד…)
  • יש לכם אפשרות ליצור דף המקומי, וזה נהדר עבור עסקים אשר מציעים שירותים מקומיים כמו מסעדות, גלריות, שירותים וכו ' או ליצור דף עבור מותג או מוצר .
  • לחצו על לחצן האפשרויות ובחרו קטגוריה (אם אינכם בטוחים באיזו לבחור, חישבו קצת על קהל היעד והאם קטגוריה זו רלוונטית לעיסוק/דף שלכם).
  • עכשיו, הזינו את השם של דף הפייסבוק שלכם. זיכרו, ברגע שאתם יוצרים אותו לא תוכלו לשנות לו את השם ולכן, חישבו על מילות מפתח כמו שם האתר שלכם או כותרות דף ה-HTML שאתם מקדמים.  ברגע שהדף מפורסם, לא ניתן לשנות לו את השם יותר (אפשר כמובן להקים דפים חדשים….) .

לחצו "צור דף" וזהו סיימתם! !! יש לכם דף!!

לילך דרור | מגירות

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0

7 תגובות ל “גם לכם מגיע “דף אוהדים” בפייסבוק – שיעור מס'2”

  1. לילך שלום
    תודה על ההדרכה.

    שאלה: כיצד אני מוסיף את הקישור "דפים" (קישור לדף שלי) ל"אודות" שבעמוד הפייסבוק שלי.

    מה שמתבקש כעת הוא לאחל לך ברכה "מופרעת", אולם מכיוון שאנו לא ממש מכירים ואין לי
    כוונה לפגוע, אשלח לך איחולי בריאות והצלחה.

    תודה ושבת שלום

    יונתן

    [הגב]

  2. לילך, יש כבר כפתור חדש, ליד "פרסום" שמאפשר יצירת דפים.. הכל מתעדכן מאוד מהר פה..

    [הגב]

  3. לילך אני מחפש מדריכים כפי שאת מבטיחה כאן למעלה
    " דף שלי "לילך דרור | מגירות" הוא בעצם מרכז/מוקד שבו אני מרכזת חומר חשוב לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בפרט, ולמי שבדרך לשם…, שם אני מציעה מאמרים חשובים בקבצי pdf , "

    אבל אני לא מוצא בדף שלך בפייס אשמח לכיוון אפשרי

    [הגב]

  4. למה אי אפשר לפתוח דף אלא ללכת דוקא דרך פרסומים. זה מביא לאותו מסך בדיוק

    [הגב]

    לילך דרור Reply:

    אני לא מבינה את השאלה???

    [הגב]

  5. איזה יופי! הסבר מעולה. כבר זמן מה שאני מנסה להבין איך מקימים דף אוהדים וזה ההסבר הממצה, הבהיר והטוב ביותר שנתקלתי בו. הסרטון מאפשר להבין לעומק. תודה רבה!

    [הגב]

  6. לילך שלום
    כמה יעלה לי להקים דף עסק/ מבצע בפייסבוק
    אביהוא

    [הגב]

שלח תגובה