גם לכם מגיע “דף אוהדים” בפייסבוק – שיעור מס'3

גם לכם מגיע “דף אוהדים” בפייסבוק – שיעור מס'3

עכשיו, משהקמתם "דף אוהדים" חדש בפייסבוק תוכלו לשלב ולהוסיף יישומים שונים (בדומה להכנת דף פרופיל) ולהעשיר את הדף.

כרטיסיות אישית

דף האוהדים בפייסבוק בנוי מכרטיסיות.
לפייסבוק יש כרטיסיות מובנות בתוך הדף, אך ניתן ליצור גם כרטיסיות מותאמות אישית, למשל:  כרטיסיות למבצעים ספציפיים, אירועים או פרסומים אשר מקדמים מוצר או שירות ספציפי.
למעשה בתוך הכרטיסיות אתם משתפים תוכן בעל ערך ויוצרים סביבו דיונים .
התוכן יכול להגיע בצורות שונות כמו: וידאו, אודיו, תמונות, אירועים, סקירות ודיונים.
ומה שחשוב בכך, היא היכולת לבחור בכל אחת מהכרטיסיות כדף הנחיתה שלך! :
במקום "לשלוח" את כל המשתמשים שלכם לתוך דף מלא עדכונים…אתם פשוט יכולים להפנות אותם למידע ספציפי שמעניין אותם, זה אומר שאתם יכולים לכוון אנשים למבצעים ספציפיים ולעקוב אחריהם מיד כאשר הם מגיעים לדף.  ("טיפול" זהיר באוהדים שנכנסים יכול להמיר הרבה אורחים חדשים, אוהדים נוספים וחברים, במהירות !)  כל מה שצריך זה להוסיף קישור למודעה שבכרטיסייה, ולאחר שיסתיים הקמפיין, פשוט למחוק אותו.

חשוב להבין שדיונים, כמובן, הם בסיס לבניית הקהילה (בדיוק כמו תגובות של גולשים באתר שלכם). הנושאים לדיונים נבנים ע"י הקהילה, הם דנים בנושאים שונים, אפילו בתלונות של לקוחות כלפייך.

ה"קיר"
הליבה של הדף הוא ה"קיר" שם הקוראים שלך כותבים תגובות ומקיימים שיחות ודיונים.
כאשר "האוהדים שלך" מקיימים איזו שהיא אינטראקציה עם דף הפייסבוק שלך, פעילותם מופיעה בזרם החדשות של החברים שלהם, וזה מאפשר לך להגיע למעגל רחב יותר של אנשים , זה למעשה זרם חדשות ויראלי .

מה לכתוב על ה "קיר" או "התוכן הוא המלך" (שמענו את זה כבר לא?!):
הרעיון הוא לחשוב כמו שחושב קהל היעד שלך.  איזה סוג של תוכן עליך לכתוב כדי למשוך את הקוראים?  ככל שהתוכן יהיה עשיר יותר ובעל ערך גבוה יותר, כך ניתן להגדיל את פוטנציאל  האינטראקציה עם הקוראים שלך.
תוכלו להזין חדשות עכשוויות מעודכנות און-ליין .
תעלו קטעי וידאו שלכם עם מקומות/ מצבים/ אנשים שיעניינו את "האוהדים" שלך.
תעלו שאלות ותשובות.
תעלו משחקים או כל תוכן אחר שיהיה זמין רק על הדף שלכם.
תוסיפו תוכן ייחודי מקורי ומעניין שהמשתמשים יכולים למצוא רק אצלכם, כי אם כל התוכן יגיע מהחברים שלכם אז למה שהאחרים לא ילכו אליהם במקום להישאר אצלכם? !

יישומים
יש מיליוני אפליקציות (יישומים) שתוכלו להשתמש בדפי הפייסבוק שלכם.  השימוש בהם תלוי ביעדים שלכם ובעיניין שלכם. שימוש באפליקציות זו דרך טובה להוסיף תוכן, ויותר מכך להעמיק את הקשר עם ה"אוהדים" שלכם. אם הם משתמשים באותן האפליקציות שאתם משתמשים,  נוצר שיתוף, וכבר אז אתם מקבלים תוכן חדש לדף שלכם, מבלי שתצטרכו להמציא הכל בעצמכם.

שימו לב לפני התקנת האפליקציה,  האם היא משקפת את אופי התרבות הארגונית של העסק שלך או את המטרות אישיות שלך? האם יש סיכוי ששימוש באפליקציה מסוג כזה או אחר עלול להעליב את האנשים שאתם רוצים להתחבר אליהם?  אם לא, אז לכו על זה!!!

אפליקציה אישית  – אם יש לכם את הכישורים או את הכספים , זה מקום טוב להוציא חלק מהכסף ששמרתם.  צרו אפליקציה מותאמת אישית כמו משחקים ותוכן דינאמי , וכך תוכלו למשוך אנשים לדף שלכם.

אירועים:
הפייסבוק הוא פלטפורמה מצויינת בעזרתה ניתן לציין אירוע מכירה שהעסק או החברה שלך עושה, קידום של מוצר/ארוע/שירות/כנס מתקרב של החברה שלך.  עליך לעודד את "האוהדים שלך" להזמין את "החברים" שלהם (מהפייסבוק), והגדיל בכך את רשימת האוהדים שלך . (בתקווה…)

תיוג
תייגו קטעי וידאו או תמונות שלכם ע"י משתמשים אחרים. זוהי דרך מצוינת להגיע מחוץ לרשת שלך דרך רשתות של חברים שתוייגו בתמונות או בקטעי וידאו.

אז הנה סרט ההדרכה, כיצד נכניס תוכן לדף האוהדים ==>

Get the Flash Player to see this content.


***

***

עצות חשובות

כמות המשאבים בפייסבוק היא עצומה! וודאו שכל הכלים הללו, התכונות והיישומים מתאימים לעסק שלכם.
התחילו בקטן, פרסמו לוחות דיונים רלוונטים ישירות לקהל היעד שלכם?

בססו תוכנית מסרים ודוא"ל (אבל לא דואר זבל(!!
חשוב לפרסם מידע חדש, תמונות וקטעי וידאו באופן שוטף כדי "לשמור על טריות" ועל עיניין – אם צריך, להקצות עובד כדי ליצור ולנהל את דף פייסבוק שלך.
רצוי להגיב על הודעות ושאלות שעולות על הלוח השמאלי למעלה של הדיון שלך "קיר" בתוך 24 שעות.
לבנות יישום יצירתי שבעזרתו ניתן למשוך את המשתמש ב – Facebook להפוך ל"אוהד" בדף שלך.

המטרה, כמובן, היא ליצור קשר עם האוהדים שלך ולחזק את המותג שלך.  ניתן לעשות זאת עם תוכן טוב בדיונים, שליחה קבועה של עדכונים/חדשות/הצעות מיוחדות ל"אוהדים"

הכל אישי!!! "It is all personal"עליך לשמור על האותנטיות והשקיפות ולהציע ערך למעריצים שלך.

סבלנות
עשיתם את כל העבודה, אתם מקפידים להעלות תוכן מקורי וייחודי על בסיס קבוע, אבל איפה ההמונים מריעים ? ייתכן שתצטרכו לתת לזה קצת זמן.  הפופולריות  של פייסבוק יכולה להיות דבר מדהים , אף אחד לא באמת יודע מה באמת יצליח ומה לא . אם יש לך תוכן טוב ואנשים מוצאים אותו בעל ערך ושימושי גם כדי לשתף אחרים , קהל האוהדים שכם יגדל.  תנו לזה סיכוי.

אם שום דבר לא עובד
תחשבו על פירסום מודעה ב Facebook או אפילו ב – גוגל כדי להציג את הדף מחוץ לרשת שלכם. בקשו חוות דעת על הדף מאנשים שיוכלו לכוון אתכם….

לילך דרור | מגירות

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0

2 תגובות ל “גם לכם מגיע “דף אוהדים” בפייסבוק – שיעור מס'3”

  1. תודה רבה!!
    רפי – לגב

    [הגב]

  2. אכן צריך המון סבלנות כדי לראות תוצאות, אני מקדמת את האתר ודף הפייסבוק שלי כבר שנה כמעט וההתפתחות מדהימה אבל איטית. לעשות את הדברים הנכונים בהתמדה זו הנוסחא המנצחת!

    [הגב]

שלח תגובה