דף נחיתה

דף נחיתה (Squeeze Page) זהו דף נקי ללא כפתורים שתפקידו מאוד מאוד ממוקד, או שיגרום לגולש ללחוץ בסוף על כפתור רכישה או על כפתור הרשמה.

למעשה לגולש ישנה רק אפשרות אחת, במידה והכתיבה השיווקית מספיק טובה כמובן, ללחוץ על הכפתור שמוביל או לרכישה או להרשמה. באתר שלנו אנחנו נותנים לגולשים המון תוכן והוא מדלג מדף לדף אך כאשר הוא מגיע לדף הנחיתה, הוא איתנו!!! ואם הוא לבסוף נרשם או רוכש, השגנו את המטרה.

בדף זה אין אפשרות לברוח לדף הראשי או לטייל באתר.

דף הנחיתה הוא בד"כ דף נקי שבו אנחנו מתארים את המוצר שלנו או הקורס שלנו עם תמונות, טופס הרשמה, תוספים שמאפשרים פונקציות שונות כמו "מונה זמן" ועוד ועוד……" הרעיון הוא לתאר משהו ללא "רעש" של כפתורים והסחות, אנחנו רוצים את תשומת הלב המלאה של הגולשים בתוכן המוצג.

בשונה מאתר האינטרנט שלכם, דף הנחיתה אין בו שום עיצובים וכפתורים מיותרים, אין בו תפריטים, אין בו כפתורי חיפוש פרסומות אלא רק את מה שאנו רוצים שהגולש יקרא או יראה באותו רגע… לזמן גלישה מסוג זה קוראים Money Time :

בדף נחיתה עליכם לשאול את עצמכם, האם דף הנחיתה שיצרתם הוא אפקטיבי?! האם הוא אכן מביא את הקורא לבצע פעולה (פעולת הרשמה או פעולת רכישה)? האם דף נחיתה יכול לשפר את התוצאות שלכם בשורה התחתונה: אם בלהגדיל את רשימת התפוצה ואם בלמכור מוצר או שירות.

על 3 דברים עליכם לתת את תשומת הלב בעת הכנת דף נחיתה:

כותרת דף הנחיתה:

הכותרת היא הדבר הראשון שהגולש רואה והיא זו שצריכה לגרום לו להמשיך ולקרוא. הכותרת צריכה להיות כזו שמתארת את הערך של מה שיקבל הגולש אם ימשיך לקרוא. הכותרת מתמצתת את התועלת של המוצר או עצם הרישום שיקבל הגולש מהדף.

קריאה לפעולה:

הרי לשם כך התכנסנו… על מנת שדף הנחיתה יהיה יעיל (= במושגים של דף נחיתה, היעילות מתבטאת ביחס ההמרה, היחס בין כמות הגולשים שהגיעו לדף, נחתו עליו לבין אותם גולשים שנרשמו או רכשו) עלינו למשוך את הגולש, לסקרן אותו והכי חשוב לקרוא לו לפעולה "יש להרשם עכשיו, כי המבצע יגמר…" וכו', יש להגביל את זמן התגובה, יש ליצור לחץ כדי שהגולש יבצע את הפעולה..

תוכן הדף:

בדף מסוג זה לתוכן, לכתיבה, לדיוק בפרטים, לתאור נרחב ישנה משמעות עצומה. הטקס חייב להיות מקצועי, ממוקד , מסיבר בפרטי פרטים את התועלות במוצר או בעצם ההרשמה. ישנה חשיבות גדולה מאוד להיות הטקסט אישי… לכאורה הגלישה האינטרנטית חסרת קשר אישי, ההיפך הוא הנכון, דווקא בגלל המרחקים וחוסר הפרונטאליות ישנה חשיבות עצומה לחבר לטקסט ולדף תמונה או סרטון בנימה אישית….בסופו של דבר הגולשים הם אנשים שרוכשים מאנשים.

לסיכום,

מטרתו של דף הנחיתה היא להנחית את הגולש שרוצה את המוצר ולגרום לו לרכוש, בלי הסחות ובלי הפרעות.

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0

2 תגובות ל “דף נחיתה”

  1. תיקון קל אני מתכנן להשתמש בדף נחיתה כמחסום לעיסקאות הטובות ביותר ומתנה באמצעותו את ההזדהות , ההסכמה לתקנון האתר והתשלום עבור הזכות לעבור אל עבר אותם הצעות לעיסקאות הטובות ביותר. משכך האתר מתוכנן כעיסקאות הפשוטות לפני המחסום המחסום (הוא דף הנחיתה) ואחרי המחסום. מהבחינה מראה הדף לא אמור להיות שינוי בין הדף המציע עיסקאות לםפני המחסום לאלו שאחריו אלא במהות עסקאות פשוטות – לפני המחסום עיסקאות טובות יותר אחריו.

    [הגב]

  2. אם אני מבין נכון את מתארת כאן דף אחד בלבד.
    דף נחיתה משולב בדף מכירה – הכל בדף אחד.

    [הגב]

שלח תגובה