יום שלישי בכרתים

יום 3

השכמנו בשעה 8:00 , ירדנו לחדר האוכל הלא ממוזג (אין לי מושג מדוע הם חיים ככה אבל הם פשוט לא ממזגים את המסעדות, חדרי האוכל ובכלל)
אכלנו ארוחת בוקר טובה ויצאנו להפלגה לאי קריסי.
ההפלגה יצאה ב- 10:30 בערך, בריזה מעולה, ים כחול משגע, מוסיקה יוונית ברקע…מה צריך יותר מזה הבן-אדם.
הגענו לחוף ים בתולי לגמריי, מיטות כחולות, שמשיות קש כמו בסיני של פעם, לפני שהתנפלו עליה עם מלונות הענק, היה כיף להגיע למקום שמזכיר נשכחות
עברנו מהחוף הצפוני לחוף הדרומי תוך 7 דקות הליכה וכל אחד מהם נראה אחר לגמריי
בצד הצפוני היה חוף מלא סלעים אבל עם מים צלולים שלא ראיתי בחיי
צבעם התחלם מירוק בהיר, לטורקטיז ולכחול כהה כזה כמו שרואים רק בסרטים
בלי מוסיקה, בלי צרחות מכל עבר, שקט, רעש גלים ו…די.

עלינו על המעבורת חזרה בשעה 16:00, בחזרה נשבה רוח עזה יותר, צבעי הכחול של הים היו כהים יותר, השמש ישבה בנקודה מיוחדת בשמים כך שהאירה על הכל בצבעי אדום של בין-ערביים
קסום
משובב לב
ירדנו חזרה ובהמלצת מלצר מקומי יצאנו לחפש את הפיצריה המקומית, האוטנטית וכך היה
הגענו לפיצריה שקיימת במקום 15 שנים כשלניה בעל המקום ניהל בית קפה שהיה קיים קודם לכם 45 שנים, הם קיבלו את המקום בהחלפת התושבים שביצעו עם תורכיה ומאז סה"כ יושבת שם המשפחה כ – 60 שנה
ישבנו שם כמעט שעתיים
לקחנו את הזמן
למדנו שבכרתים לוקחים את הזמן, לא ממהרים לשום מקום
למדנו מה היא אוטנטיות והתאהבנו בה.
צעדנו למלון כ – 15 שעה בתוך סמטאות העיירה ונכנסו לנוח מעט.

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0

Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

תגובה אחת ל “יום שלישי בכרתים”