כרתים יום 2

השקמנו בשעה 7:30 ובעצם ניסינו להוציא את עצמנו מהמיטה אחרי 3 שעות שינה בלבד
טוב אחרי הלילה האחרון…
התארגנו וג'ורג' המהולל לקח אותנו חזרה ל"מלון" המקורי…
שם לפחות אכלנו ארוחת בוקר בסיסית אך טובה, ולמרות שהמלפפונים נראו כמו קישואים, הטעם שלהם לא איכזב
והיה כיף להתענג על טעם המלפפון הישן והטוב.

חיכינו עוד רבע שעה והגיע מטיאס (לא הדג) אלא איש חמוד שבעבר ייצג את עופרן בכרתים, למד איך זה עובד וכעת הוא מפעיל עסק של השכרת רכב בעצמו
הוא מביא את הרכב, מחתים אתכם על ההסכם ומשלח אותנו לדרכנו
הכיף הוא שמטיאס מביא את הרכב לאן שבא לנו ואנחנו יכולים להחזיר אותו בכל מקום שנבחר
שילמנו מראש במזומן ו…זהו!
השתחלנו לסיאט קורדובה והופתענו לטובה מהמזגן הצונן בקיצור למעט העובדה שהנסיעה היא על רכב עם הילוכים ידניים הכל פשוט נפלא.
יצאנו לדרך
הנופים מרהיבים והמצב רוח מרומם.
בדרך להרסניסוס עצרנו במקום שנלקח מהסרטים וקבעתי שם את יום ההולדת העשור הבא שלי!
כזו הקפדה על פרטים עדיין לא ראיתי. כזה יופי, רוגע, נוף, קסם, שלווה עוד לא הרגשתי….אחרי סיבוב במקום ואחרי כמה תמונות:
החלטתי ששם בעצם אחגוג את יום הולדת העשור הבא של אישי היקר ולא שלי…הוא קורה 4 שנים לפני אז למה לחכות?!
משם המשכנו והגענו להסניסוס
השתכשכנו בים כמה שעות, יצאנו, ישבנו בטברנה במסעדה נפלאה, חיסלנו 2 פיצות מטריפות על גחלים, 2 צלחוץ צזיקי משובח, 2 תפו"א אפויים עם חמאת שום והרבה הרבה מצב רוח מצויין
ניהלנו שיחה קצרה עם המלצר שהיה חביב במיוחד
מסתבר שהוא באי 20 שנה, עובד במלצרות בכל שנותיו על האי
הוא ידע מיד שאנחנו ישראלים, ודאג להגיש לנו מנוץ בלי בשר…חמוד אמיתי
בשיחה כיפית שניהלנו איתו הוא מספר שלפני שנתיים בתקופה זו של השנה אי אפשר היה לזוז ברחוב, כל בתי המלון היו מלאים עד אפס מקום וכמובן גם מסעדות
אבל כעת הכל אחרת…
משם שמנו פעמינו לכיוון מזרח לישוב ושמו סיסי
האי כריתים הוא מאורך, 2 פאותיו הארוכים הם החוף הצפוני והחוף הדרומי
החוף הצפוני בו התחלנו את דרכינו הוא פחות חם, יותר לח, גלים גבוהים יותר החוף הדרומי יותר חם (מזכיר קצת במזג האויר את אילת אבל לא כל כך חם…), ים שקט ויפהפה
הרבה פחות תיירותי, רגוע יותר.

בישוב סיסי יש 3 חופים מהממים, קטנים ורגועים להפליא מתוכם 2 ממנו הם פרטיים ולא יכולנו להגיע אליהם, השעה כבר היתנ מאוחרת ופחדנו להיכנס לחושך
קראנו כי בלילה רצוי לא לנהוג מפאת החשיכה, הנהיגה היוונית ורמת התשתית. החלטנו לא לנסות וכן שמרנו על נסיעה ביום
חשבנו שהנסיעה תארך שעתיים אבל הגענו תוך שעה ורבע בדרף נוף מצוקי מלא במפרצונים יפיפיים
וחנינו ליד המלון בלרהפטרה.
מצאנו 2 חדרים נעימים וממוזגים (חשוב לציין), התקלחנו ויצאנו לטברנה.
שוב אכלנו (כן, אני יודעת שזה נשמע חופשת בליסה אבל האמת היא שזה כיף לא נורמלי), טיילנו וחזרנו לחזר ממוטטים מעייפות ו…קליניכטה.

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0

Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

אין תגובות עדיין... תהיה הראשון שמגיב!