אז מה עושים?

אז מה עושים?

1. מחלקים את חיינו ל – 5 תחומים :
גוף
נפש
משפחה
חברה
כלכלה
בכל אחד מהם נרשום : מה היית רוצה להיות? מה היית רוצה לעשות? מה היית רוצה שיהיה לך.
ככל שנפרט יותר מה היינו רוצים בכל תחום, כך יהיה ברור יותר למה אנחנו רוצים להגיע.
למשל:
גוף – הייתי רוצה להיות במשקל __ ק"ג, בעלת גוף חטוב, ספורטיבית, רוצה לישון טוב, להיפטר מהמיגרנות, לרכב על אופניים, לשחות, לשתות מים בריאים, לאכול אוכל בריא (להיות צמחונית?)…….
2. בשלב התחלתי, בוחרים תחום אחד מה – 5 שבו היית רוצה להתמקד.
למשל:
גוף
3. מגדירים באופן ספציפי, מה בדיוק בתחום הזה רוצים (כמובן מעלים את זה על הכתב)
למשל: להיות במשקל __ ק"ג ולרכב על אופניים
4. קובעים תאריך יעד:
למשל: עד סוף השנה 31.12.09 אני אהיה במשקל __ ק"ג וארכב על אופניים פעמיים בשבוע.
5. מצהירים על המטרה בלשון הווה:
אני שוקלת __ ק"ג ואני רוכבת על אופניים פעמיים בשבוע, בימי ב' וד'.
6. קובעים פעולה אחת או יותר לקידום המטרה:
אני אוכלת X פירות ביום, 2 פרוסות לחם, לא נוגעת בבורקס ודברי מאפה…….רכשתי זוג אופניים ואני רוכבת על אופניים פעמיים בשבוע, בימי ב' וד'.

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0



Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

אין תגובות עדיין... תהיה הראשון שמגיב!

שלח תגובה