המכתב שלי למנכ"ל פלאפון

מר גיל שרון – מנכ"ל פלאפון שלום רב,

לאור ארועי היומיים האחרונים, שבאמת הגדישו את הסאה
החלטתי במעשה אמיץ (כך אני מרגישה) לפנות אליך באופן אישי
ומאחר ובעידן של היום גם לי יש רשיון שידור, אני רוצה לשתף אותך ב "איך התנהגות חברת פלאפון נראית מהצד שלי" כלקוחה.
לפני שאפרוס בפניך חלק מהגורמים שהביאו אותי לכתיבת שורות אלו, עלה בדעתי, שמלבד המכתב והשפעתו על התנהלותה של חברת פלאפון כלפי לקוחותיה (שאני מקווה שאכן ישפיע) אני אבדוק עוד מספר דברים:
1. מעניין תוך כמה זמן מכתיבת המכתב אתה תראה אותו – האם זה יהיה יום, שבוע חודש…נראה לי מקרה בוחן מעניין (case study) בנוגע למהפכה שאנו חווים היום בעולם. אני מניחה בביטחון שתקרא אותו די מהר לעומת העברת המכתב בשיטות המסורתיות שהיה לוקח לא מעט זמן .
2. בתוך כמה זמן, אם בכלל יחזרו אלי הנציגים של החברה ויתקנו את המעוות.
3. בתוך כמה זמן, אם בכלל אצליח להגיע לשר התקשורת מר משה כחלון כדי להציג לו את הבעיתיות ולבקש ממנו כי יתקיים גילוי נאות של כל החוזים והמספרים מול חברות הסלולר.

רקע קצרצר עלי:
אני שותפה בחברת "מעוף מהנדסים בע"מ" העוסקת בניהול פרויקטים בבנייה ובתשתיות שהקמנו לפני כ – 6 שנים.
ולפני כשנה הורדתי את מינון הפעילות בחברת מעוף כדי לעסוק באהבה הגדולה שלי שהיא השיווק באינטרנט
וייסדתי את "בית הספר לשיווק באינטרנט"  InternetMarketingSchool.co.il
רקע קצרצר על הקשר שלי עם פלאפון:
לפני כ – 15 שנה הצטרף השותף שלי כלקוח חברת פלאפון עם מספר קטן של טלפונים.
ב – 2004 כשהקמנו את חברתנו המשותפת, הוספנו אליכם עוד מס' מנויים שעברו מחברה סלולרית אחרת.
ב – 2007 עשינו הסכם עם חברת פלאפון על כל המכשירים בחברה שאני כבעלים חתומה עליו – ההסכם נחתם ל- 18 חודשים.
ב – 2009 באפריל, חתמנו על הסכם נוסף ושידרגנו מתוך כל המכשירים שלנו אצלכם, 5 מכשירים בלבד ל – 36 חודשים.
וקצת יותר פרטים על טיב הקשר עם חברת פלאפון:
מאז אפריל 2009, כבר יותר משנה, שאנו לא מקבלים את השירות שהיינו רגילים לקבל.
לפני חתימת הסכם זה, היינו נפגשים עם נציג החברה שלכם באופן תקופתי, ועוברים על חשבון החיובים שלנו, לאחר חתימת ההסכם לא הסכימו לקיים עמנו פגישות תקופתיות בטענה שזהו חלק מה- "רה-אירגון" שלכם בחברה.
מבחינתנו זו היתה הרעת תנאים "רע-אירגון"- היינו רגילים להיפגש ועכשיו מנעתם זאת מאיתנו.
בנוסף לכך, הניסיון להשיג את נציגי השירות הפך להיות משימה מורכבת שאורכת זמן רב, מה שכחברה איננו מסוגלים להתנהל בקצב הזה .
לכן, היה אך טבעי כשהחלטנו לפנות למפעילים סלולרים אחרים ולא לשתף אתכם כאלטרנטיבה בבחירה – היה ברור לנו שה- רה-אירגון שלכם יפגע בנו ונפסיד מכך יותר.
לנוכח ההסכמים הקיימים שלנו עמכם שהם:
הסכם מ – 2007 ל – 18 חודשים שתוקפו פג לפני כ- 13 חודשים על כל מכשירי בחברה.
ועוד הסכם על 5 מכשירים בלבד מאפריל 2009.
החלטנו לנייד כרגע 10 מכשירים מסך כל המכשירים בחשבון
לכאורה, פשוט!
כל המספרים בהסכם 2009 נשארים, חלק מהמספרים בהסכם 2007 נשארים וחלק מהם אנחנו מניידים לחברה אחרת.
אלא שבפועל – הפתעה גמורה!
כך הגיבה חברת פלאפון לבקשת הניוד שלנו :
אתמול ב-  7.7.2010 קיבלו 10 עובדים בחברה שלי sms מחברת הסלולר, בנוסח הבא:
"לקוח יקר, ניוד הקו יגרור תשלום עמלות יציאה בגובה 3600.00 ויתרות תשלומי המכשירים במידה וישנם.
לחץ send לברור מיידי עם נציג שיחה : 0507077711
16:51 7/7/10
פלאפון
שיחה : 0507077711
16:51 7/710 "
הנוסח לכל העובדים היה זהה, הסכומים מעט שונים….
כשאספנו את כל הסכומים יחד הגענו לכ – 35,000 ש"ח איום בקנס!
המספרים נראו כמצוצים מהאצבע ועגולים מידי כמו איזו שליפה מהמותן או אולי "התקפה לצורך הגנה".
למחרת בבוקר קיבלתי 2 דוחות כספיים על חיובים בסך של 81,445.44 ₪ !!! (ועדיין לא ברור אם זה עם מע"מ או בלי מע"מ)
מיותר לציין את ההלם שהייתי בו ….
פנינו לנציג השירות שלכם, שבאופן מפתיע התייצב מיידית אצלנו במשרד.
אני מוכרחה להודות שנציג השירות הנחמד שלכם היה נוכח להוצאת הקיטור שלנו על שעט הנפש מההתנהלות שלכם כלפינו.
ניסינו יחד איתו להבין את המספרים ואת ההסכמים והאמת היא שהוא היה די נבוך – הוא לא ממש ידע מה לענות?!
אז איך מרגישה לקוחה, באופן אישי, בסיטואציה כזו:
הרגשתי בניסיונה של חברת פלאפון הענקית, למעוך ולדרוס אותי תוך ניסיון לסחוט ממני סכום הזוי של 81,445.44 ₪
הרגשתי שאתם מנסים ליצור כאוס אצל העובדים שלי, כדי שיחשבו שהמצב הפיננסי של החברה אינו יציב והיברה חייבת הרבה כספים. (חלק מהעובדים, די מבוהלים, ביקשו לברר אם החוב חל עליהם באופן אישי)
הרגשתי שחברת פלאפון הגדולה, בשווי של מיליארדים, עם סוללת עורכי-הדין שלה, רוצה לגזול בכח ובסחיטה ולהכריח אותי
להשאר לקוחה בחברה….מתוך פחד!? (לא נראה לי שלזה התכוונת כמנכ"ל)
לא נראה לי שתרצה לקוחות שנשארים מתוך אימה ופחד.
אני חושבת שבמדינה דמוקרטית, מותר לי, אחרי שמלאתי חלקי בהסכם – לעבור לחברה אחרת!
הנה עוד 2 מקרים המצביעים על יצירת חוסר אמון בין החברה ללקוחותיה:
מקרה אחד:
במהלך הפגישה עם נציגכם, בזמן שעברנו על המספרים, הסתבר לנו שלמרות שהסכם 18 החודשים עבור מספר טלפונים הסתיים מזמן , המשיכה וממשיכה לחייב אותנו חברת פלאפון, נכון להיום 14 חודשים מעבר לחיוב בהסכם!
אנחנו לא יודעים לקרוא ולבדוק את המספרים הללו בחיוב השוטף – אנחנו מצפים מכם וסומכים עליכם שעם המערכות הממוחשבות והאוטומטיות, אתם תעבירו את הנתונים בצורה המדוייקת ביותר ובגילוי נאות.
מקרה שני:
אחת הסיבות המשמעותיות לחתימת החוזה ב – 2007 היתה ההבטחה שנוכל לדבר מישראל לאוקראינה במחיר של 35 אג' לדקת שיחה.
הנושא היה קריטי עבורנו, נציג השירות שלכם הכיר את הבקשה שלנו היטב והיא נכנסה להסכם שלנו עמכם.
אנחנו השתמשנו כמובן בשירות ולהפתעתנו קיבלנו חיובים של אלפי שקלים! פנינו אליכם כמובן לבטל את החיובים המטורפים ולהחזיר לנו את המגיע לנו על פי ההסכם.
רק לאחר מספר חודשים הגיע הנציג והתחנן שהיתה טעות אישית שלו והוא מבקש שנפסיק להשתמש בשירות כי זה יוצר בעיות.
לקח מספר רב של חודשים עד שקיבלנו את הכסף (ועדיין לא הוחזר לנו במלואו , חסרים עדיין כ – 2000 ש"ח) וכמובן לא הצלחנו להנות מהסעיף הכל כך חשוב ומהותי לנו בהסכם.
חברת פלאפון היתה להוטה לסגור חוזה אך לא עמדה בו כשהגיע היום.
מה קורה כעת:
אני עמדתי בהסכם! (שילמתי את כל הכספים, גם את הכספים העודפים שמגיעים לי חזרה ואני מקווה שאראה אותם בקרוב)
לא קיבלתי מה שמגיע לי מתוקף ההסכם בכל הנוגע לשיחות לחו"ל, זה אומר שאתם לא עמדתם בהסכם !
יתרה מכך, המשכתי להשתמש בשירות של חברת פלאפון כ – 14 חודשים מעבר להסכם, המתנתי לשעת כושר לעבור למפעיל אחר.
הקפדתי לא להעמיס חיובים על המספרים שידעתי שאני עומדת לנייד אתם.
אני עמדתי בהסכם! חברת פלאפון לא!
מצפה להתייחסות

לילך דרור

נ.ב.,

לאחר קבלת הודעת הקנס באס אמ אסים לעובדים, מיד הודענו לבנק לבטל את הוראת הקבע כדי שלא נמצא את עצמינו משלמים את הסכום האסטרונומי מבלי שתהיה לנו את זכות ההגנה האלמנטרית. למרות ביטול הוראת הקבע אני מבקשת להדגיש בפניך שאין בכוונתי להפר את ההסכם עם חברת פלאפון, אני מבטיחה לשלם בשיק מזומן את התשלומים החודשיים המגיעים לכם בגין השימוש שלנו במכשירים שנותרו פעילים בפלאפון .אני לא מפרה את  הסכם, אולם אני חוששת שבמערכת שלכם אולי משהו ינסה לגבות את ה 81,445.14 ש"ח מבלי להפעיל שיקול דעת.

נ.ב.2,

בפגישה עם נציג השירות האדיב והמנומס שהגיע לפגישה (הרבה לפני הפרסום), הוא קיבל מהצוות שלנו, בפגישה שארכה כשעה, את כל הנתונים שאני מציגה כאן. הוא היה משוכנע שיש צדק בסכום המופרך. הוא ניסה להבין למה אנחנו רוצים לעזוב. הוא הגיע לפגישה לא מוכן, למרות שידע בדיוק מה נושא הפגישה, הוא לא הכיר את החוזים והתנאים שלנו, ולא הבין את התכניות שלנו. מי ששלח אותו לא עשה את שיעורי בית. הוא ישב בנימוס וניסה ככל יכולתו לשכנע אותנו שהעמלות המשונות חייבות לחול עלינו. בסוף הדיון ביקשנו ממנו שיפנה את הנושא לממונים ויחזור אלינו עם תשובה עד סוף היום. מיותר לציין שאפילו טלפון לא קיבלנו. משעה 16:30 עד 17:30 לא ניתן היה להשיג את נציגי השירות כדי לקבל את הטלפון שלו  כדי לברר את התשובה. אני רוצה להדגיש כי גם אצלו במחשב הופיע הסכום התואם את המספרים שאני מציינת כאן במכתב. הוא לא שואל למה.. שאלנו אותו אם זה הגיוני, והא היה נעול על המספרים המופיעים על צג המחשב.

נ.ב.3,

הקובץ קצת גדול שלושה מגה, תורידו למחשב ואז תקליקו

בלחיצה על האייקון יפתח החוזה

נ.ב.3,

הנה הדוח המאיים…

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0



Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

40 תגובות ל “המכתב שלי למנכ"ל פלאפון”

  1. מאיר וייגמן 26/11/2012 7:57 pm

    הנני מבקש להודיע ששלחתי מכתב למנכ"ל לפני שנתיים ועד היום לא קיבלתי כל תשובה
    מנכ"ל חברה שלא עונה לא ראוי שנעשה עסקים עם חברה זו ןצרכים לעשות חרם חזק על חברה זו.

    [הגב]

    דורית שיינמן Reply:

    מאיר, לילך , רותם וכל נפגעי "פלאפון" האחרים,

    מישהו נענה ע"י המנכ"ל ו/או מי מטעמו?

    אולי ראוי שאיכשהו נתארגן ונעזור איש לרעהו למנוע מהחברה שמקבלת את כספנו מידי חודש, להמשיך לזלזל בנו?

    אשמח לקבל כל הדרכה או עצה בנושא –

    דורית שיינמן 050-7222019

    [הגב]

  2. לא ידעתי שלקוח שמעוניין להתלונן בפניי המנכ"ל יתקל באטימות מוחלטת!!!האם המנכ"ל לא מעוניין לדעת מה קורה בחברה?מה תלונות הלקוח?
    כלקוחה עיסקית שעברה לחברת פאלפון אני מאוכזבת מאוד לא תיארתי לעצמי שהשירות כל כך לקוי ושהנציגים שם הם חבורה של ילדים שהשתחררו מהצבא ואין להם מושג מה משמעות השירות ללקוחות!!!
    מי שלא נימצא בחברה הזו כדאי לו מאוד מראש לא להיכנס ומי שכבר לקוח שיברח כמה שיותר מהר כי ביום שבו הוא יזדקק להם הוא יתקל בטיפשות ואטימות מוחלטת…מר גיל שרון כדאי מאוד שתתעורר ותתחיל לראות מה קורה בחברה ולמה הלקוחות העיסקיים רוצים לנטוש

    [הגב]

  3. יורם אביתר 26/10/2012 12:57 pm

    אני מבקש לדעת איך אני יכול להעביר מסר אישי למנכ"ל פלאפון , מייל או מס. טלפון
    תודה
    יורם אביתר
    0505681900

    [הגב]

    לילך דרור Reply:

    יורם שלום,
    אני לא ממש יודעת כעת איך לעשות זאת
    אני פניתי אליו לפני יותר משנה
    תבדוק בגוגל איך להגיע ופשוט תיכתוב שם תגובה משמעותית כדי שיתייחסו אליך
    לילך

    [הגב]

  4. אנא העבירו אלי את המיל או הפקס של מנכ"ל פלאפון……זה דחוף

    [הגב]

    לירון Reply:

    שמי לירון עמר
    אני הייתי במרכז שירות בפתח תקווה
    קיבלתי שירות 10 אבל דחפו לי 2 מכשירים שלא ביקשתי ואמרו לי שזה חינם והתברר שאני משלם עליהםאמר לי הנציג שאני יכול למכור את זה ביד 2

    אנא ממיך תעזור לי להישאר איתכם

    בכבוד רב
    לירון

    [הגב]

    אליעזר Reply:

    לירוןגם אותי ליפני כ3 חודשים ביגאל אלון עמדה 17 באתי להחליף מכשיר שניגנב לאה המוכרנית אמרה לי שאקבל טבלט חינם ולאחר מכן חיבו אותי ולא עזר לי כלום שלחתי מכתב וגם במיל לגיל שרון הוא לא מגיב לא אצרף המכתב הארוך ביכדי לא להלאות אותך אני ילך למשרדים לא אצא משם עד שאפגש עם גיל שרון שמצידי יכניס כסף לכיס ויחזיר המגיע ויבקש סליחה בעקבות המקרה ניכנסתי לגוגל ושוטטתי בכל התלונות נגדם צריך להקים עמותה נגד השרמוטה שיחזיר הכסף לנעשקים לא מבין למה המשטרה משרד התיקשורת ועוד כל מיני גופים לא עוצרים את הגנבות לאור היום שלהם ההיסתגרות שלהם. לראש הממשלה ניתן להגיע מהר יותר מאשר למנהל זוטר אצלהם אני מתכוון בגופי לעצור אותם החוסר הגינות מתחילה מלמעלה ושם הם צריכים את הטיפולץ ומוטב לא להרחיב במילים אלה במעשים
    גועל נפש איך הממשל עומד מנגד ונותן לדברים לקרוא אני אפנה גם לשר התקשורת שיראה את אלפי המתלוננים שנישארים חסרי אונים האם אנחנו במערב הפרוע רק באלימות אפשר ליפתור את בעית העושק והמרמה?מה קורה פה?
    אשמח לקבל תגובתך ולארגן גוף מסודר וחזק שיעמוד מולם
    הם עובדים בשיטת הפרד ומשול ואת השיטה הנלוזה הזו יש
    לחסל
    ערב טוב
    אליעזר

    [הגב]

    אליעזר Reply:

    גיל שרון מנכל פלא פון מתעלם ולא עונה המייל שלו הוא
    gilsh@pelephone.co.il
    ראה תגובתי מטה אם יש לך הטלפון של לילך דרור אנא מסור לי אותו
    תודה
    אליעזר

    [הגב]

  5. שלום לכול המתוסכלות,ממש מפחיד מה שקורא פו פעם היה אפשר לדבר,לפנות,היום אין חיה כזאת שנקרת מענה אנושי בפלאפון.ככול שהפ גודלים ככה הם מביישים. פשוט פרסה לחברה שכמותכם שאני מנסה להשיג אותכם בכול דרך וחוץ מאשר לנתק את השיחה ולהבטיח שחוזרים ולא חוזרים,נשאר לי רק להצטרף לכול המתוסכלות ולקונן על עוד תשלומים שנשארו לשלם

    [הגב]

  6. לילך שלום,
    אנא שלחי לי את כתובת המייל של מנכ"ל פלאפון. אני לקוחה שלהם למעלה מ-20 שנה ומבלה את שמונת החודשים האחרונים בחיי בניסיון כושל להתנתק. מעולם לא עברתי כזה טרטור וכזה סבל. אני מבלה את זמני בסניפים שלהם (כי בטלפון איש לא מגיב).
    אין דרך אחרת אלא לפנות למנכ"ל למרות שאם ככה מתנהלת החברה שלו אז אני כבר ממש לא בטוחה איזו תועלת תצמח ממנו.
    תודה
    רינת

    [הגב]

  7. לילך את פשוט תותחית!
    אני מחתננת שתעזרי לי להגיע אליו! אשמח אם תשלחי את דרכי ההתקשרות איתו במייל- rotemyarin@vmail.co.il ואפילו בנייד- 0503012888 זה פשוט דחוף!!

    [הגב]

  8. חנן צפורי 06/04/2011 8:47 am

    שלום
    לפני שלושה חודשים הייתי בסניף ת"א
    לתקן את הטלפון שלי 0544-575856 ומשך חודש וחצי עברתי דברים שחברה גדולה כמו פלאפון לא אמורה לגרום ללקוח לעבור דברים הזויים.
    התכונתי לעזוב את חברת פלאפון אחרי שלושה הגעתי לסניף ת"א כדי לסיים את
    ההתקשורת עם פלאפון מנהל הטכני של הסניף מר קובי שלא היה לפני שלושה חודשים עשה שינוי מהותי בסניף התייחסות של העובדים הייתה שונה השומר לא היה המנהל במקום.
    המנהל הטכני גרם לי לשנות את דעתי על החברה והיה מאוד תכליתי ופתר את בעייתי וכמו כן ראיתי איך הוא ניגש ללקוחות ואיך מסביר לעובדים.
    כן ירבו אנשים כמו המנהל הטכני מר קובי בן ישראל מסניף ת"א
    תודה רבה חנן צפורי

    הייתה לי כוונה לעזוב את פלאפון

    [הגב]

  9. אנא עיזרי לי דחוף איך להגיע לכתובתו ועדיףלפלפון האישי של מר גיל שרון המנכל . תודה והמכתב שלך מבריק
    0523322662 ירדן אפרת נבון

    [הגב]

  10. לילך מתוקה שלום.

    נראה לך שהמייל שלי כבר ב "טיפול"…

    [הגב]

  11. לילך יקירתי .

    אנחום לא קטנים , אנחנו איתך גדולה שכמותך!

    יש לי נושא שמאוד מתריד אותי : הפליה בין נכויות ע"י משרד הבטחון וביטוח לאומי?
    בקצרה ,

    אין דבר שיגרום לי יותר צער, חייל שלם ולא שב כאחד שיצא.
    הקושי כאשר שומעים חייל "נפצע או חייל נרצח " בשבילי הוא קשה אף יותר.

    לוחם ביפן הוא קדוש ובישבילי אף יותר ואין עוררין. דעתי ושמשרד הביטחון לועד ללוחמים ולא "לאזרחים על מדים"…
    אסביר, זאת לא קנונייה אלא הפלייה בין אזרח לבין אזרח חייל.1

    חייל שמשרת כגובניק ועושה כל מה שאפשר כדי לסיים את השירות "בסבבה" זה לא לוחם כנ"ל גם חיילות.

    הינה התקציר :

    אני את שירותי עברתי בחיל מודיעין כחיילת מצתיינת (חנונית אמיתית). היום אני אם לתינוק מדהים .
    כאזרחית עברתי תאונה ליפי 3 שנים ופגיעה לא נעימה בכלל, את כבר מכירה את הסיפור שלי.

    אזרחית על מדים עברה תאונה עם פגיעות , חברתיות,כאבים מרובים,עצבנות,זיכרון…
    שירתה כעוזרת טבח בקירייה ובעת חציית כביש היא נפגעה.

    ("הייתי מוכנה להתחלף איתה בכייף")…
    שנינו פנינו לוועדה מטעם המדינה , תרשו לי משרד הבטחון מקבל מימון ע"י המדינה ושנינו שירתנו את מדינת ישראל בתוך גוף ממשלתי "צבא הגנה לישראל"
    המקבל את כספו ע"י מימון מכספי אזרחי מדינת ישראל…
    אז כמה שנסתובב נגיע למדינת ישראל!

    אז האזרחית מקבלת : 6000ש"ח כולל הטבות לטיפולים לא רפואיים, אלא עיסויים ,כוסות רות,תרפייה במיים, שיאצו, תשלום מלא על דירה,רכב לא משלמת על מיסים ועוד… רגע הבן שלה זכאי ללימודים ללא תשלום באוניברסיטה!

    או תקנו אותי מה אני שונה?

    עשינו שירות מלא, שילמנו ביטוח לאומי ,מיסים הצבענו לכנסת ועוד…
    אז, מה אני עשיתי לא טוב, למה אני ועוד אלפי אזרחים חיים בעוני וצריכים להיתחנן ללכות הרווחה לקצת יותר אור בחיים.?

    לפעמים אני חושבת שאני במוות קליני והכל נדמה לי ושאתעורר מהתרדמת הזאת אולי המוח שלי ישוב לחיים ואוכל להבין את הזוועה של ההפלייה הלא מתוקנת הו!

    אנא תני לי מענה , כי זאת לא קינאה זאת הפלייה!

    [הגב]

  12. גיל שרון שלון,

    שמי אלינור ואני אם חד הורית צעירה עם תינוק בן 6 חודשים.

    ליפני שלוש שנים נפצעתי בתאונת דרכים קשה פגיעה ששניתה את חיי והפכה אותי לנכה.
    הפגיעה המרכזית היא הראש, ראשי נחבל ודמם במוח ופגיעות בעצב המרכזי ובכלי דם מרכזיים.
    מה תרצה לשמוע שכיום אני סובלת מאפילפסיה קשה( כשאני יוצאת ומפרכסת בחוץ אנשים חסרי כבוד משייכים זאת לקריז של סמים),פגיעה בעצב העין שמובילה לעיוורון,פגיעה בעצב השמיעה,פגיעה במערכת העצבים הצווראית,פגיעה בעצב הדיבור וכתוצרה ינו גימגום, פגיעה קוגניטיבת,פגיעה במוטוריקה עדינה,פגיעה בריכוז המוח – חוסר פוקוס,פגיעה בשיווי המשקל אני אוכל להמשיך גוד ועוד עם תעודות רפואיות לכולם.

    כיום אני נכה עם 2700 ש"ח ותינוק בן 6 חודשים. כן, אני מקבלת סיוע ממשרד השיכון כ -50% שזה 1200 ש"ח. אבל למען האמת אין אדם במדינה שכזה דציק להעסיק חולים "מהסוג שלי" וזה ציתות של רבים מהם.

    ניסיתי אין סופר פעמים לפנות לפלאפון שיבינו לליבי שיבינו שאדם קם בבוקר וחייו משתנים. כן, גם חיי השתנו.
    איני מבקשת תרומות ויני רוצה רחמים, אני רוצה הבנה וצדק אנושי.

    כיום לאחר הפגיעה ננתשתי ע"י בן זוגי עקב קושי הפציעה וחרדות מפירכוסיי הרבים , כן בולשיט שמעתי בחיי והרבה . בבקשה אל תתן לי לשמוע גם ממך זאת שאין ביכולת חברת פלאפון מקום קטן של אנושות ורגישות כלפי.

    אין ספק שכסף הוא מילת המפתח ותייקונים הולכים וגדלים ומחזיקי ההון מחזיקים בבריאות ומגדלים את ילדם בנחת.
    אני לא מבקת כסף אני רוצה לפטור את עצמי ממכשיר הנייד שגורף ממני מבני אמצעי התקיימות יומית.

    בבקשה ,בבקשה,בבקשה ארד על בירכי למען בני היקר פטור אותי מכל חוזה,כנס, התחייבות לחברתכם.
    אין בייכולתי לשאת בכנסות של 4500 ש"ח ויותר .

    תודה רבה , אלינור

    [הגב]

    לילך דרור Reply:

    מדהים,

    אני מקווה שגיל שרון קורא את התגובה שלך ויעזור לך

    בהצלחה
    לילך

    [הגב]

    יערה צירמן Reply:

    בוקר טוב לילך,
    את בטח יודעת שאת לא לבד במערכה, צריך לחפש מישהו שירים את הכפפה וירים נגד פלפון תביעה ייצוגית.
    לסיפור שלך יש לי רק להוסיף אטימות של פלפון שהתקשרו אלי ביום הזכרון לחללי צה"ל בקשר לחוב של כ-100 ש"ח!
    התגובה שלי- תשלום החוב+תשלום על התחייבות ומאז למעלה מחודשיים הפלפון שלי על תקן שעון מעורר!
    אני מקווה שהתחרות בענף תגרום לפלפון/סלקום/אורנג' להתחיל להתייחס אלינו כמו אל לקוח ולא כמו אל מעמסה.
    יום נפלא, יערה

    [הגב]

    לילך דרור Reply:

    אלינור הי,
    מאוד הצטערתי לשמוע על המקרה הנורא שלך
    מיד פניתי לאתר של פלאפון לגיל שרון
    אני מקווה שהם יפתרו אותך מהחוזה הדרקוני
    ומאחלת לך ולתינוקך בריאות שלמה, אהבה וחום
    לילך

    [הגב]

    אלינור Reply:

    את מקסימה ואין עוררין.

    את מלאך מקסים אני ובני מידים לך מכל הלב..

    איך נוכל לגמול לך ?

    [הגב]

  13. בהצלחה לילך
    כל הכבוד מקווה שלא תותרי
    גם לנו הבטיחו דברים שהסוכן כתב בכתב יד על דף שאני שומרת
    ועכשיו אומרים שמה שכתוב בכתב יד לא שווה כלום רק מה שכתוב בחוזה
    שברור שאי אפשר לקרא ולהבין את כולו בזמן החתימה וה-נו כתוב מה שכתבתי לכם בדף של הסוכן ושל אלה שאחרינו בתור.
    וזה בטל של חייל שכל שקל חשוב לו.
    כרגע אנו שוקלים איך להמשיך ולקבל מה שהבטיחו.
    שרון

    [הגב]

  14. חברות הסלולר מבצעות אונס כלכלי בלקוח ורשויות החוק מחרישות.
    יישר כוח על הפרסום שפרסמת נגד חברת פלאפון המרושעת.

    [הגב]

  15. פלאפון לעמוד הראשי בגוגל-הונאת לקוחותg

    [הגב]

  16. שלום לילך,
    אני חושבת שראוי שמנכ"ל חב' פלאפון ידע לא רק כמה עובדים בחברה שלכם אלא גם כמה לקוחות יש לך שתלויים בך וזקוקים לך. כשאת נפגעת זה לא רק את והעובדים בצוות שלך,זה עוד אלפי לקוחות שמקבלים ממך שירות נהדר, בסטנדרטים שלא מוכרים בארץ, וגם הם נפגעים.
    הנזק לחב' פלאפון בהתנהלות הכושלת שלהם הוא עצום!!
    (ולא משנה כמה מיליארדים הם עושים.)
    בהצלחה בפתרון העיניין מהר,
    עדנה.

    [הגב]

  17. גל נמני 25/07/2010 8:45 am

    שלום לילך,

    כל הכבוד על המכתב המפורט והכתוב בצורה נהדרת וברורה.
    בדיוק השבוע הוצאתי בעצמי מכתבים בסגנון דומה עם סגה דומה.
    גם אנו חברה שעברה לפאלפון לפני כ-3 חודשים שנציג היה אצלנו וכעת חברת פלאפון מתנערת מכל מה שסוכם!
    אנו תקועים עם חוב לעברת אורנג' של כ-12,000 ש"ח! קנסות שהובטח לנו שישולמו, עם חיובים לקווים שאינם קשורים כלל וכלל להסכמים שנחתמו – בקיצור – גועל נפש!
    מצרפת כאן את המכתב ששלחתי למכתב פלאפון רק אתמול המראה את כל השתלשלות העניינים, למען יראו כולם וידעו אם מי יש להם עסק:
    26/7/10
    גיל שרון שלום רב,
    אני פונה אליך לאחר שקצו כל הקיצים מבחינתיבמערך האכזבה אותו אני ומשפחתי עוברים במהלך שלושת החודשים האחרונים.
    לפני 4 חודשים הגיע למשכן החברה (מכבסת אור דניאל) המנוהלת ע"י אבי ועל ידי נציג של חברת פלאפון העונה לשם דודי קידר.
    הנציג הגיע נתן הצעת מחיר ולבקשתינו המתין מס' ימים למענה.
    בזמן שקבענו, נפגשנו שנית לקבלת החלטה.
    לאחר שהנציג הבטיח לנו מסלול המזיל את עלויות החברה בכ-30%-40% וקבלת מכשירים ללא עלות ועוד כהנה וכהנה הטבות, החלטנו להעביר את כל מכשירי החברה לחברת פלאפון.
    אנו לקוחות עבר של החברה וחשבנו לחזור ולהנות מהשירות.
    לצערינו הרב מאוד כל חלומותינו נגוזו בצורה קשה!
    בסופו של משא ומתן עברנו ניוד לחברה לפני 3 חודשים.
    מהרגע שהסכמנו כל ההסכם והתחברנו לחברה החל בלגן נוראי של רדיפה אין סופית אחרי הנצגי על מנת לקבל את מה שבעצם הובטח לנ מבראשית.
    עיקרי העיסקה כדלקמן:
    1. יעברו בניוד כל המכשירים / קוים בחברה ולכל קו תיבחר התוכנית המתאימה לו.
    2. כל תוכנית תיבחר כתוכנית ראשונית ובמידה ולא תתאים תוחלף בתוכנית מתאימה יותר.
    3. כל המכשירים הינם ללא תשלום. לא בחיוב זיכוי אלא ללא עלות.
    המכשירים נבחרו בהתאם לעובדה שהם מכשירים שאינם כוללים תוכנית חיוב/זיכוי אלא מראש ללא עלות.
    4. נבחרו 3 תוכניות מרכזיות עפ"י הפריוט הבא:
    א. קו 014, 016 בסוף קיבלו את התוכנית הבאה:
    1500 דקות פנים ארגונית + 750 דקות לכל היעדים + 5 יעדים נבחרים + 400 SMS
    עסקה הכוללת בתוכה גלישה של 1G + GPS ללא עלות.
    עלות התוכנית: 330 ₪ פחות 100 ₪ הטבה = 230
    כולל ביטוח, דמי מנוי ומכשירים.
    ב. קו 015, 017 – 100 דקות לכל הרשתות, 200 פנים ו- 3 והוט בזק פלאפון לכל היעדים כולל מכשיר, ביטוח ודמי מנוי.
    עלות: 110 ש"ח
    ג. לקוים – 679, 855 – 100 דקות לכל היעדים 200 פנימה ו-300 SMS, 3 מספרים נבחרים
    עלות: 110 ש"ח
    כולל מכשירים דמי מנוי ביטוח
    • לפני כחודש צורף קו נוסף עם תוכנית מינימלית בעלות של 110 ש"ח גם כן, כולל מכשיר דמי מנוי וביטוח.
    5. סה"כ בעיסקה 7 קוים.
    6. עוד סוכם כי קו 017 הוא בניסיון ובמידה ונרצה לנתקו לא תהיה שום בעיה.
    או במילים של דודי "אל דאגה, אני אדאג להכל".
    בפועל, אין לי אפשרות לנתק את הקו או להפכו לשיחות נכנסות בלבד משום שאת עלות הקו בעלות של 110 ש"ח + 60 ש"ח החלפה למסלול שיחות נכנסות עליי לשלם!
    כעת אנו מתמודדים עם חשבונות עתק בקו זה ללא אפשרות לצאת מכך!
    אבסורד כשלעצמו.
    7. הובטח לנו ע"י הסוכן באופן חד משמעי כי הקנסות מול אורנג יכוסו במלואם ע"י חברת פלאפון בדיוק בתנאים שתדרוש חברת אורנג'.
    בהגיע רגע האמת, חברת אורנג' ביקשה את התשלום במקסימום 6 תשלומים ואינה מוכנה להתפשר.למרות פניות שלנו לשירות פניות הציבור לא נענו בקשותינו ואף קיבלנו מכתב מעו"ד בגין אי תשלום.
    כל זאת עכב חוסר מענה מצד חברת פלאפון ומשיכת זמנים מצידו של דודי קידר וכעת מצידו של מנהלו מר שי. (לצערי אין לי שם משפחה ולכן אני משתמשת בכינוי זה).

    כעת הסוגיות לפתרון הן:
    א. קנס לאורנג' – ע"ס 11,650 ש"ח (כולל הוצאות עו"ד), שהובטח ע"י פלאפון תשלום לכיסוי מלא !
    אנו כרגע בבעיה משפטית מול אורנג' שאילולא הטיפול של החברה היה כפי שהיה צריך להיות היה נחסך מאיתנו.
    ב. פלאפון מתנערים לחלוטין ממה שהובטח ע"י הסוכן לאורך כל הדרך ואנו תקועים עם תשלומים חודשיים גבוהים פי 3 (!!!) ממה שהובטח ומכפי ששילמנו לאורנג' קודם!
    ג. מחייבים אותנו בכרטיס האשראי סכומי עתק בכל חודש ללא כל הסבר נראה לעין ולא מוכנים להחזיר את הכסף (סכומים שכבר הגיעו ללמעלה מ-3,000 ש"ח!). דודי קידר, הסוכן הגיע אלינו בעקבות הפניה בנושא (לפני שעזב) ואמר במפורש כי אלו חיובים שגויים ויש להחזיר לנו את הכסף לאלתר. עוד הוא הבטיח כי ידאג לתשלום ישירות לחשבון היות ואלו סכומים גבוהים שנגבו שלא כדין ואמר שיעשה כל שביכולתו לפתור את הבעיה במהירה.
    ד. בנוסף, מר דודי קידר רכש/לקח מאיתנו מכשיר N95 של חברת אורנג' והבטיח כי ישלם בעבורו 200 ש"ח, שכמובן גם אותם לא ראינו עד עצם היום הזה.
    ה. מודם סטיק שביקשתי עבורו הצעת מחיר, התחלתי לשלם עליו למרות שלא ביקשתי בכלל את המודם. הובטח זיכוי מידי אך כמובן שאני עדיין משלמת 60 ש"ח לחודש ללא מודם.
    לפני כחודש,בפעם האחרונה שביקר אותנו דודי הצליח לשכנע אותי לקבל מודם בעלות של 40 ש"ח. עדיין לא קיבלתי זיכוי על החודשים שלא היה ברשותי!
    נציג בשם אלי ברוך אמר לי במפורש כי יש אישור לזיכוי אך כמובן שגם בחשבונית החודש חוייבתי ב-60 ש"ח!!!
    ו. אין גבול לחוצפה!!!
    ז. הדיבורית ברכב העבודה של יעקב אינה תקינה מיומה הראשון וגם במקרה זה אנו מכודררים מצד לצד כשכל אחד מתנער מארחיות. המתקין טוען שאצלו הכל טוב שנפנה לחברה, החברה מפנה למרכז שירות שלא חוזרים אלינו לקביעת תור כל חודשייים!
    אין מילים בפי לתאר את ההרגשה בנושא.
    כל דבר שבו אנו נזקקים לשירות פשוט מזעזע!!!
    ח. המכשיר האישי שלי (בקו 3081016) אינו תקין, וגם כאן שוב לא הצליחו לעזור במרכז הטלפוני ושולחים למרכז שירות.
    היות וראיתי את הטיפול עד כה ממש חששתי לגשת היות והשירות כל כך לוקה בחסר שאין לי כוחות להתמודד עם תיקון מכשיר חדש לגמרי!!!
    8. לצערינו ולהפתעתינו, ביום בהיר אחד (לאחר שהתחמק מאיתנו הלוך ושוב) נודע לנו כי דודי קידר אינו עובד עוד בחברת פלאפון ולנו אין עם מי לדבר!
    9. "המנהל" שלו, העונה לשם שי, גם זורק אותנו מצד לצד ואפילו אינו טורח ליצור עימנו קשר למרות פניות חוזרות ונשנות.
    10. כל ההתנהלות של הנציג, ושל החברה אותה הוא מייצג לוקים בחסר באופן בוטה.
    11. חשוב לציין, כי על סמך ההבטחות של הסוכן, דודי קידר, נציג של חברת פלאפון תקשורת בע"מ – גמלא בנו ההחלטה לעבור חברת תקשורת.
    12. נכון לרגע זה, חברת פלאפון מושכת את הזמן כרצונה ומתנערת מאחריות.
    עד כתיבת שורות אלו לא חזר אליי מר שי, מנהלו הישיר של דודי קידר או אחר מטעם החברה למרות שטרחתי והגשתי את מכתבי גם לפניות הציבור של החברה גם לעמדת שירות באופן ידני!

    לסיכום, אמרו לי, האם זהו השירות בו חברת פלאפון מתפארת?!
    אם זה נקרא שירות אנו לא רוצים לחשוב מהו חוסר שירות!
    אבי, יעקב הינו חולה לב וסוכרת ואתה יכול רק לתאר לעצמך מה מצב שכזה עושה לבריאותו.
    אין לי שום אשפרות לתאר את מצבו מלבד, בכי רע.
    רמות הסוכר שלו עולות והוא אינו מסוגל לעבוד באופן רציף עכב כך מה שגורר הפסד רציני מאוד לעסק!

    למען גילוי נאות חשוב לי לציין כי הגשנו גם תלונה לנציג תלונות הציבור וגם פנינו לחדשות YNET בבקשה לספר את הסיפור/סיוט אותו אנו חווים.

    אני גל נמני כנציגה של החברה, פונה אליך כסיכוי אחרון לטיפול בעניין בדרכי נועם (עד כמה שאפשר במצב בו אנו נמצאים).
    אנו שוקלים ברצינות רבה פנייה לטיפול משפטי עכב אוזלת היד של חברת פלאפון בענייננו.

    אני מבקשת בכל לשון של בקשה, שהעניין יטופל בהקדם.
    אשמח במקביל להגיע לפגישה עימך או עם כל בכיר מטעך לקידום העניין.

    בברכה,

    גל נמני

    [הגב]

  18. אריק שלום,
    מזדהה עם הכאב והתסכול שלך.
    אני מציעה לך את הבמה כאן, להציג את העובדות (מבלי להשתלח, כי זה לא יועיל) ולהסביר את השתלשלות העינינים.
    אני מאמינה לכל מילה שלך, על הקטע המכירתי, הבעייה שלנו כצרכנים שאנו לא מחתימים את אנשי המכירות על כל ההבטחות שלהם.
    אלא חותמים "על עיוור" על החוזה "האחיד" שלהם ומקווים לטוב.
    לכן חשוב להוסיף ניספח מסחרי, שמסכם את התנאים.

    לילך

    [הגב]

  19. אריק רן 16/07/2010 11:58 am

    מר גיל שרון הנכבד,
    כמעשה הגברת הנכבדה גם אני רוצה לספר לך על צרותי עם פלאפון, אולי תוכל לעזור לי.
    בינואר השנה הפכתי ללקוח חברת פלאפון עם 8 מכשירים. קיבלתי הצעה, התחייבות לכסות את עלות המעבר והבטחות למחירים מסוימים והטבות מסוימות. איש המכירות היה נמרץ וקשוב (יש תחרות בין הסוכנים ופרס של טיסה לתילנד למנצחים) ולחץ וכתב וסימן חיצים ובטיפשוטי חתמתי.
    עוד בטרם ניידתי את המספרים מסלקום ביקשתי לסגת מההסכם ונעניתי שלא ניתן לעשות זאת ללא כנס למרות שעדיין לא הספקתי לממש את מערכת היחסים ביננו.
    כשהחלו להגיע החיובים נדהמתי, המחירים לא לפי ההסכמים, ההנחות נעלמו ואין זיכויים על קנס סלקום, שיחות ואיומים על איש המכירות (עכשיו נגיש הרבה פחות, אין תחרות על טיב שרות) ואני תקוע כשלדעתי אתם חייבים לי כרגע כסף, אינני מצליח לממש את זכויותי כי איש הכירות כמעט ולא עובד בין החופשות, הנופשונים וההשתלמויות. במוקד העיסקי זמן ההמתנה הממוצע בשעות העבודה (8-17) הוא כ15 דקות ואז אומרים לך שאיש המכירות (בהשתלמות ) יגיע ויפתור את הבעיה. הוא מגיע, בודק אומר שאני צודק, מרים טלפון לאן שהוא שלא ממתינים בו אפילו דקה, מסביר להם מה הוא רוצה ומבטיח להוציא סיכום בכתב שמעולם לא מגיע. אני מצלצל אליו הוא בחופש אבל מיד עם שובו חוזר אלי, אבל אז יש יום השתלמות, כנראה על נושא שרות לקוחות, ואז הוא כבר שוכח כי עבר המון זמן. בצה"ל אני יכול תמיד לבקש ראיון עם מפקדו, בפלאפון לא, המקסימום איש השרות ב166 שהוא מבין עוד פחות, תופס לי את האוזן לכמה דקות ואומר שיעביר לגורמים האחראים והם יחזרו אלי. והם לא חוזרים אף פעם.
    אני תוהה בליבי איה אירגון אתה מנהל, אינני מקבל את הטענה שאלה טעויות מקומיות מאחר והן מופיעות אצל כולם מה שמלמד אותי שזו מדיניות, אתם פשוט מנסים להתיש אותנו ולרוב מצליחים.
    אני מצפה לתשובה על מכתבי, ממך!! תוך שבעה ימים ואל תגיד לי אין לי זמן לטפל בכל דבר, במשכורת שאני משלם לך אתה אמור לעבוד 24/7 בלי טענות ובלי הנחותץ
    בברכה,
    אריק רן
    052-8100004

    [הגב]

  20. נועםג 15/07/2010 12:02 pm

    http://www.safa-ivrit.org/expressions/higdish.php
    הגדישו את הסיאה

    [הגב]

    לילך דרור Reply:

    סתם רק לידיעתך,

    אצלינו במשרד מעוף מהנדסים יש אוסף נחמד של דברים ישנים.
    בין השאר יש לי כלי למדידת מידת הנפח "סיאה" מהגליל.

    כך שבמקרה אני יודעת על מה מדובר

    [הגב]

  21. קטי כהן 14/07/2010 11:17 pm

    אנא העבר ללילך דרור:

    אני תומכת בה ובמאבקבה.
    גם אנחנו "אכלנו קש" מחברת פלאפון ונראה כי רק תעודת העיתונאית של שכנעה אותם לנהוג כפי שמתבקש מכל חברה הגונה.
    אגב– הם מערימים קשיים גדולים וטרטור של "תגיע אישית לנקודת שירות שלנו "
    [במקום לשלוח טופס בקשה להתנתק שעליו יש לחתום ולהוסיף חותמת חברה] כאשר הלקוח מבקש לנתק קו
    אך מוכנים לשלוח אליך למשרד נציג אישי שלהם כאשר אתה מעונין להצטרף..
    איזה הבדל הקטן ביחס בין מועד ההצטרפות למועד ההודעה על ניתוק.
    פשוט לא יאומן איך הם מחזיקים את כולנו בגרון!

    בברכה,
    קטי כהן
    בתאריך 14 ביולי 2010 12:54

    [הגב]

  22. מיכאל שרגא 14/07/2010 12:50 am

    כלקוח פלפון עברתי ליד ליד דוכן פלפון בדיזינגוף סנטר בחודש פברואר השנה
    הסתכלתי על מכשרי פלפון בחורה בדוכן נגשה אלי כדי לעניין אותי במכשירים
    אמרתי לה יש לי מכשיר פלפון ואין לי צורך. אמרה לי המכשיר שבידך ישן מידי
    קח מכשיר מתקדם יותר. שאלתי על עלות המחיר. שמעתי את המכירים אמרתי
    לא תודה ורציתי ללכת. פתאום הציעה לי מכשיר פלפון ואמרה לי זה ללא עלות
    ושיחות טלפון גם יותר זולות. הדבר סיקרן אותי. וחזרה כמה פעמים ללא עלות
    ושיחות פלפון רק 34 א'ג לדקה. התחלתי לשאול שאלות אמרה לי זה פלפוון כשר וזה עבור אנשים שומרי מסורת. ואמרה שזה לא ניתן לגלוש באיטרנט וגם
    לא להתקשר בשבת. והתחילה להפציר ולפטות לי לקחת.חשבתי כרגיל תיקח לי
    את פלפון הישן ותעביר לי את כתובות למכשיר החדש אני רואה שנותנת לי מספר אחר חדש . אני שואל למה מספר אחר? יש לי מספר פלפון. אומרת לי
    אי אפשר זה פלפון כשר ולא ניתן להעביר מספר פלפון שלך בשביל זה ההמכשיר ללא עלות ושיחות יותר זולות . ואמרה היא לא מנתקת את מס הפלפון שיש לי. ועוד פיתתה אותי לקחת עוד מכשיר עבור אישתי שזה ללא
    עלות והחתימה אותי בעורמה. ללא אפשרות לראות על מה אני חותם .לצערי
    אמנתי לה וחתמתי נתנה לי שני המכשירים ומהרתי להגיע הביתה שהייתי
    לאחר טיפול שניים מטושטש ועייף. הגעתי הביתה שעה היתה 8 בערב נח מעט קורא את הוראות ומה שכתוב בטופם חתימה באותיות קטנות רואה שחור
    בעיניים. על התחיבויות שונות על מכשיר. עלי לשלם עד 3 שנים כל חדש
    35 שח וגם מחייב אותי לכמות שיחות לעשות כל חודש. וגם לא ניתן בזה
    לשלוח SMS והודעות וכל מיני מגבלות שונות לא אמרה לי בכלל, ועוד שיקרה
    לי במצח נחושה ואמרה כמה פעמים ללא עלות. מיד הרמתי ט.ל. למוקד פלפון
    לברר את העניין וסיפרתי כל מה קרה. במוקד אישרו לי כן על התחיבויות אמרו לי שאשלח פקסים למנכ'ל אמרתי אני לא מעוניין בכלל בשני המכשירים אלה
    אין לי מה לעשות איתם והכל שקר ועורמה נתנה לי את המכשירם האלה.
    במחרת בבוקר נסעתי לדיזינגוף סנטר נגשתי לדוכן המוכרת לא היתה שם היו
    שני בחורים סיפרתי להם אני לא רוצה את מכשירים ושיקרתם לי שיקחו בחזרה
    אמרו הם לא יכולים לבטל את עסקה ועלי לתאם עם החברה. התקשרתי למוקד
    אחרי זמן מה של המתנה נתנו לי תשובה אין אישור לבטל. באתי הביתה כתבתי
    מכתבים ושלחתי פקסים כל יום פעמיים במשך חודשיים לא התיחסו אלי ולא חזרו אלי. פניתי לאימון הציבור חב פלפון לא התיחסה גם עלהם. בסוף ח'ב פלפון היסכימה לקחת ממיני רק מכשיר אחד שהיה מיועד לאישתי בחזרה ולתת
    לי זכוי והמכשיר השני לא. המכשיר השני מונח אצלי בקופסה שלו סגורה בארון
    ללא שמוש הקו אפילו פעם אחד. ואני משלם כל חודש 35 שח + קנס על אי שימוש מעל 30 שיחות כל חודש. אפיל רצתי לבא ליקרתם שיקחו את המכשיר
    בחזרה ויבטלו לי את קו, ועלות המכשיר לבד אשלם לא מוכנים לבטל לי את קו
    לכן אני גם לא עושה שיחות בפלפון. יש לי מכשיר סלקום שהם ממש ישרים.

    מיכאל

    [הגב]

  23. לילך שלום
    אני עזבתי את חברת פלאפון בגלל תרגיל מכוער בסך כ 35 ש"ח.
    עצותי לך.
    1. בטלי מיד את כל הוראות הקבע לחברת פלאפון. עשי זאת כבר מחר.
    הבנק חיב להחזיר את החיוב בלי גביה. ובלי שאלות מיותרות.
    2. בטלי את הוראות הקבע של פלאפון בחברת כרטיסי האשראי. דירשי מיד שלא יכבדו שום הוראה של פלאפון.
    3. דירשי מחברת פלא פון להוציא לך חיוב שלא באמצעות הוראות קבע לכל סעיף בנפרד. לחיוב עבור מכשירים, לחיוב בגין שיחות ולחיוב בגין קנסות.
    בגין מכשירים ושיחות שלמי הכל. בגין קנסות לא לשלם ולמה.

    החוזה עליו חתמת (ראי סעיפים 7, 8, ו9 ) כתוב במפורש וברור זמן התחיבות מוגבל ל18 חודשים בלבד. פלא פון יפסידו כל תביעה משפטית מעבר לזמן זה אלא באם יש משהו שאנחנו לא יודעים עליו.

    לפי מיטב ידיעתי אסור להעריך חוזה שזמנו עבר בלי הסכמת 2 הצדדים בכתב.
    .
    אין צורך לשלם זהב לעורך דין. מכסימום שעה יעוץ. החוזה כל כך ברור שלא צריך להיות עורך דין כדי לנצח במשפט.

    תני לפלאפון לתבוע אותך בגין אי תשלום חוב. מיד אחרי ביטול הוראות הקבע ודרישה לתשלום ידני הם אבודים ויכולים לגבות החוב רק בבית משפט.

    אין צורך לפנות ל"כל העולם" כרגע. לאחר הניצחון על פלא פון כדאי לפרסם את התוצאות ברבים.

    בהצלחה
    אבנר שפירא
    עצמאי בעבר עם ניסיון גדול בבתי משפט

    לרוב בפסקי דין לטובתי

    [הגב]

    לילך דרור Reply:

    אבנר,
    תודה על העצות המועילות.

    בכל זאת הם גדולים ואנחנו קטנים, קצת מפחיד להלחם מול סוללת עורכי דין

    לילך

    [הגב]

  24. ענת פז קוטלר 09/07/2010 9:04 pm

    לילך, אני פשוט גאה בך

    [הגב]

  25. לילך,
    יישר כוח על האומץ.
    את ממשיכה להיות כח חלוץ בתחום המדיה החברתית.
    תמשיכי לפרוץ גבולות – את עושה את זה מצויין.
    קחי את המושכות, תני השראה וקבלי את הגב שלנו וצאי לדרך.
    ממליץ בחום לפתוח דף אוהדים לנושא הזה, ליצור קבוצת כוח חברתית שתפעל לשינוי בנושא.
    אין ספק שכולנו מחכים לרגע שנוכל להשתחרר מהמחויבויות המציקות, המופרזות והמופקרות האלה לחברות תשתיות התקשורת: הטלפוניה, הסלולר, הכבלים, הלווין ועוד.
    גם בנושא הזה יש אחלה פתרונות חינמיים (יחסית) – שבכיף את יכולה להוסיף למגירת הכלים החינמיים שלך – וכבר הועלו בתגובות מספר רעיונות יפים.
    בהצלחה ויישר כוח
    (השאלה שאני שואל זה איך יש לך עוד כוח למבקים בנוסף לפרוייקט בית הספר שלך 🙂

    רונן

    [הגב]

  26. "הגדישו את השיאה" צ"ל: הגדיש את הסאה
    "שאת הנפש" צ"ל: שעט הנפש

    סתם, הפריע לי בעיניים…

    בהצלחה רבה! תעדכני בבקשה

    [הגב]

    לילך דרור Reply:

    זה מה שקורה 02:50 שמתעקשים להוציא את המסר בזמן.

    תודה על ההערה, אני מעריכה את זה

    [הגב]

    אורית Reply:

    אני פניתי בעבר עים בעייה חמורה ,ומה הם עשו נישט גורנישט, אני כבר לאחר 2 ניתוחיי ראש להוצאת גידול שניגרם מהקרינה הסלולארית, כן בדוק!!!! חתכו מעל האוזן!!!!! ועים טיפולים אונקולוגים בקרוב, אז תארו לכם והם ורק הם יודעים באמת כמה דיברתי שנים מאז הפלאפון שיצא!!!! ואפילו פיצוי הולם או ולו בקטנה, הם לא חושבים שמגיע לי אז תבינו עים מי יש לנו עסק, גם לשלם להם וגם לאכול אותה פיזית ובגדול, אני אם חד הורית לילד בן עשרה בתיכון, ובעבר פרנסתי היחידה שכיום כבר איננה מהסיבה הזו!!!! ניהלתי היה לי מישפחתון בבייתי, אז תארו לכם??? זהו פלאפון מה לעשות……

    להלן המיכתב מהאונקולוג:

    חולה לאחר ניתוח חוזר עקב גידול מוחי מסוג אוליגואסטרוציטומה. גם לאחר הניתוח הנוכחי התשובה הפתולוגית מדברת
    עלה במקצת. גם ההתנהגות הביולוגית של הגידול חשודה לעליה בדרגת הגידול. המקרה KI 67 אך II על גידול בעל דרגה
    הוחלט על מתן טיפול אונקולוגי משלים. ,TUMOR BOARD נדון בישיבה

    שלום רב,
    כאמור, מדובר באישה צעירה עם גידול מוחי, לאחר ניתוח חוזר. סובלת מפגיעה בעיקר בתחום הנוירו-קוגניטיבי.
    מועמדת לקרוב לטיפולים אונקולוגיים (טרם הוחלט האם תקבל טיפול קרינתי, טיפול כימי או שלב של שניהם).
    מוגבלת מתפקודה היום-יומי. אינו יכולה לחזור לעבודה במהלך השנה הקרובה.
    (להלן חלק מהמיכתב של הנוירוקונקולוג)

    [הגב]

  27. בפלאפון מנסים את שיטת מצליח,וכמו שאת רואה מנסיונך רב השנים איתם- בהרבה מקרים זה אכן הולך להם.
    לילך,אם פלאפון עשתה אכן מהלך שמנוגד לחוזה איתם,אם שלחה הודעות הפחדה שאין מאחוריהן כל עילה,חבל על הזמן. פני מיד לעורך דין ואלצי אותם לעמוד מולך בבית המשפט.
    ככל שיותר לקוחות יביאו את חברות הסלולר לעמוד מולן בעמדת התגוננות בבתי המשפט,כך אולי הן יבינו כי תפקידן לתת לנו,הצרכנים,שירות הוגן,ולא להשתמש בנו כמסחטת כספים.

    [הגב]

שלח תגובה