לקוח יקר, ניוד הקו יגרור תשלום עמלות…שלא האמנת שנוכל לגבות ממך בסך של 81,445.44 ש”ח ל-10 מכשירים

לקוח יקר, ניוד הקו יגרור תשלום עמלות…שלא האמנת שנוכל לגבות ממך בסך של 81,445.44 ש”ח ל-10 מכשירים

אתמול ב- 7.7.2010 קיבלו 10 עובדים בחברה שלי sms מחברת הסלולר, בנוסח הבא:

"לקוח יקר, ניוד הקו יגרור תשלום עמלות יציאה בגובה 3600.00 ויתרות תשלומי המכשירים במידה וישנם.

לחץ send לברור מיידי עם נציג שיחה : 0507077711

16:51 7/7/10

פלאפון

שיחה : 0507077711

16:51 7/710 "

הנוסח לכל העובדים היה זהה, הסכומים מעט שונים….

כשאספנו את כל הסכומים יחד הגענו לכ – 35,000 ש"ח איום בקנס!

אתם בוודאי שואלים את עצמכם מדוע שחברת פלאפון תשלח sms בנוסח הזה?

ובכן, גם אנחנו שאלנו את עצמנו… ומיד ולמען האמת די בהיסטריה, הרימה טלפון מזכירת החברה היקרה שלנו, למרכז השירות להבין את פשר הנוסח שהתקבל.

בשיחה שניהלה עם אחד מנציגי החברה נמסר לה שאם נרצה לנייד את המספרים ייגבו מאיתנו באופן מיידי הסכומים הללו, כמו כן הסביר לה הנציג שאין ברירה אחרת "זו הפרוצדורה ובבוקר יועבר הפירוט המלא"

תוך כדי שיחתה עם הנציג החלנו לקבל שיחות מבוהלות מהעובדים אשר ביקשו לבדוק מה פשר ההודעה שהגיע אליהם ב – sms , חלקם אף שאלו באם עומדים לגבות מהם את הסכומים הללו ???

נוצרה מהומה רבה אך בהחלט לא על לא מאומה!

למחרת בבוקר, אחרי לילה ללא שינה (מי יכול ישון כשפתאום נופל עליו חוב של 35,000 ₪ ולא ברור מאיפה זה בא)

ביקשתי מהמזכירה להתקשר שוב למרכז השירות כדי לקבל את "הפירוט המלא" כפי שהובטח לנו ע"י נציג השירות

ואכן הפירוט המלא לא אחר לבוא ומה שקרה לו בין ליל שהוא התנפח וגדל למימדי ענק של 81,445.44 ₪ !!! (ועדיין לא ברור אם זה עם מע"מ או בלי מע"מ)

מיותר לציין את התדהמה שאחזה בי

בעודי יושבת פעורת פה, החלו להגיע דוחות מדוחות משונים, שמעולם לא ראיתי כמותם

הנה כמה מהם לפניכם:

הדוח המצ"ב (שסרקתי אותו במלואו כפי שהגיע אלי) מתאר תוכניות של מספרי טלפון שונים שלי, שרובם החלו בשנת 2007, וע"פ החוזה שצרפתי מיד כאן בהמשך, היתה אמורה להסתיים הגבייה עליהם לאחר 18 חודשים – מה שכמובן לא קרה וחוייבתי בלי ששמתי לב לכך…

קובץ סרוק של החיובים החודשיים שאני משלמת

כאן נמצא החוזה במלואו…להנאתכם 🙂

שימו לב, סימנתי בצהוב את משך ההסכם (18 חודשים)

הקובץ קצת גדול שלושה מגה, תורידו למחשב ואז תקליקו

בלחיצה על האייקון יפתח החוזה

עוד בנוסף קיבלתי דו"ח אשר בו מצויים מספר סעיפים שחוזרים על עצמם בכל מס' טלפון שמעולם לא הוצגו לי ולא ידעתי על קיומם, הדבר היחיד שידעתי הוא הסכום שאדרש לשלם באם אעזוב את התוכנית בפחות מ- 18 חודש והוא הסכום של 1,800 ₪, שימו לב:

הסכום הזה מופיע לכל מכשיר בין פעמיים ל – 3 פעמים

מתרחשת גבייה של הסכום כל הזמן – עוד לפני שבכלל הודעתי אם אני מפסיקה את השירות פחות מ – 18 חודשים, מה גם שישנם מספרים שכבר מזמן הסתיימו ה – 18 חודשים והם חייבו ומתכוונים להמשיך לחייב למרות שעוד לא עזבתי ואין לי כוונה כזו (הכוונה שאני לא עוזבת לפני שמסתיימת תקופת ההתחיבות)

עכשיו בוודאי תשאלו למה אני כותבת ומספרת לכם על כך

ובכן

החלטתי לקחת את הזכות שלי לשדר

החלטתי לצאת ולספר לכם על מה שעובר עלי כי אני יודעת שחלקכם עברו את אותו תהליך (כבר ביום שקיבלתי את התקפת ה – sms פניתי לבנק והודעתי להם שעומדת אולי להתרחש ירידה מוזרה של סכום מטורף מפלאפון…להפתעתי גיליתי שאחת הנציגות בבנק עברה דבר דומה עם הוריה ואלו שילמו 12,000 ₪!!!)

ובעצם המטרות שלי הן :

להגיע לשר התקשורת

ומה אני רוצה משר התקשורת?

1. אני רוצה אפשרות לרכוש סים בנפרד ומכשיר בנפרד – לא רוצה תלות בחברות הסלולר

חברות הסלולר מחייבות אותנו (בעלי העסקים, ולא חשוב אם אנחנו גדולים או קטנים) לחתום על הסכם ל – 3 שנים

ולשלם מחירים יקרים באופן משמעותי ומוגזם ביחס למחירים בשוק החופשי, ל"ציוד הקצה", שמשמעו : "הברזלים"=המכשירים עצמם ו"הציוד הנלווה" = בלוטוס, אוזניות, מטענים וכו (חיוב זיכוי מלא ). מה שקורה הוא שלמעשה הן מחייבות אותנו לרכוש את הברזלים והציוד הנלווה מהם, ובכך הם מגדילים באופן מלאכותי ולא הוגן את ההתחייבות שלנו הלקוחות כלפיהם.

2. חוזה אחיד וברור בכל חברות הסלולר – אני רוצה פירוט של כל התנאים בחוזה כך שאוכל לבצע השוואת הצעות.

3. אני רוצה פירוט מסודר של עלויות, בכל שורה פריט אחר למשל :

  • עלות הציוד (איזה תשלום מתוך כמה)
  • עלות זמן האויר (מחולק לפי ספקים וכו')
  • עלות הציוד נלווה – עם הפירוט כמובן

4. הוספת נספח של ריכוז התנאים המסחריים – למשל כמה קנס נשלם אם כך וכך וכמה עולה הטבה

כמי שניהלה פרוייקטים בתחום הבנייה והתשתיות והחתימה לא מעט חוזים בין קבלנים ויזמים לביצוע הפרוייקטים , עשינו מאמצים רבים להוסיף בהסכמים נספח תנאים מסחריים שמרכז לקבלן את כל מה שהוא צריך לדעת על ההסכם בצורה שקופה וברורה, מה שנקרא "ברחל בתך הקטנה"

אשמח שיהיה לנו מוקד בלתי תלוי בחברות הסלולר שנמצא תחת משרד התקשורת שבו אנחנו, האזרחים הנפגעים מההתנהלות הכוחנית של חברות הענק נוכל לקבל מענה .

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0



Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

112 תגובות ל “לקוח יקר, ניוד הקו יגרור תשלום עמלות…שלא האמנת שנוכל לגבות ממך בסך של 81,445.44 ש”ח ל-10 מכשירים”

  1. היי לילך,
    יש לי אתר אינטרנט שבעזרתו אפשר לנהל את כל הספקים ונותני השירות שלנו, להימנע ממצבים כאלה, לחסוך כסף וגם שמגיעים למצבים כאלה יש מקום לתיעוד מלא של התהליך. לאתר קוראים myseder.co.il
    תודה רבה על הטיפים ועל האתר הנפלא….

    [הגב]

  2. חברים לפי חצי שנה לקשיים כלכליים רצינים
    ולא יכולתי לשלם את תשלום 2 הפלאפונים לי ולאישתי
    החברה העבירה אותי במהירות למחלקה המשפטית
    שילמתי על המכשירים 6000 ש"ח
    וכעת על עמלות היציאה הם רוצים עוד 6000 ש"ח
    השאלה שלי היא האם החוק החדש תקף גם לגבי -אני לא בפלאפון אלה במחלקה המשפטית
    על שמי 2 מכשירים נוקיה E66 וסוני אריקסון גרסת הסליידר

    [הגב]

  3. אלירן 23/11/2010 9:30 am

    שלום לכולם,
    אני קיבלתי עיקול של 3000 ש"ח על חוב של 280 ש"ח מישהו יודע אם אפשר לעשות משהו ? ואם כן אז מה ?

    [הגב]

  4. נאוה חיון 14/11/2010 11:13 pm

    שלום לעם ישראל הפראייר שלא מפסיקים לעשוק אותו.
    גם אני נתבקשתי לשלם סכום של למעלה מ-14,000 ש"ח עבור 3 מכשירים פרימיטביים שמתקלקלים חדשות לבקרים וזאת בגלל שהעזתי לעבור לחברה אחרת לפני תום תקופת ההתחייבות.
    דמי היציאה מפלאפון אינם קטנים ביחס ישיר לתקופת ההתחייבות – הם נשארים אותו דבר גם אם נשאר לך יום1.
    "זאת שיטת החישוב ואין מה לעשות" – כך נעניתי ע"י נציגי פלאפון.
    בקיצור חברת פלאפון מחזיקה בלקוחותיה כבני ערובה ואונסת אותם לשלם לה כל מחיר שתבקש.
    מאחר ולא הסכמתי לשלם את המחיר ההזוי שנתבקשתי – נמסר לי כי החוב יועבר לטיפול משפטי. מה שכבר אומר שהמחיר עומד לנסוק לשמיים.
    שלחתי מיילים לפלאפון ולמנכל החברה מספר פעמים – לא קבלתי תשובה, פניתי לאגודה להגנת הצרכן – לא נתקבלה תגובה מפלאפון.
    מישהו חייב לשים קץ לגזל ולשרלטנות!!!

    [הגב]

  5. פרסמתי עד שנחסמתי, גם כן פייסבוק האלו, לא מתאימים לתעמולה רצינית.

    טוב לפחות זה מופיע בדי הרבה קבוצות של אנשי עסקים ומשווקי אינטרנט, כך שיש סיכוי טוב שהפרסום ימשך הלאה.
    בפעם הבאה שאת מדברת עם פלאפון, תגידי (אם מתאים לך) שקמה קבוצה ששמה לה למטרה לשנות את המצב.

    גיא הרדוף

    עסק מהבית

    [הגב]

  6. אני חייב לפתוח בזה:

    פלאפון לא רק מדברים, מסתבר שאכן כן, הם גם גו(נ)בים כסף.
    אני אשתף את הפוסט שלך בפייסבוק, בפרופיל, בדף הקבוצה, בדף האוהדים, בדפים של הקבוצות בהן אני חבר ובבלוג שלי.

    במקביל אני מציע לכל האנשים שקראו והגיבו וגם אלו שלא הגיבו לבצע עזיבה גדולה של החברות הסלולריות כמו שהוסבר, קונים מכשיר בחנות, קונים sim משלמים מראש ולא חייבים לאף אחד שום דבר. אני יודע שאני אעשה את זה למרות שאני אישית לא נכוויתי.
    אני לא רואה סיבה לחכות בשביל להיכוות.
    אני בטוח שאם הרבה אנשים יעשו כך זה יהיה הרבה יותר יעיל משר התקשורת, מבקר המדינה ועוד גופים שהוזכרו כאן.

    חייבים להבין שהפרמטר היחידי שהחברות הללו מבינות הוא הכסף. ורק כשהוא לא יגיע יתחיל השינוי האמיתי.

    יכול להיות שחלק מהאנשים יגידו שאני נאיבי, אני לא.

    ונכון שהרבה אנשים ינהגו בעצלות / טיפשות / יסמכו על אחרים וכו'.

    אבל קומץ אנשים שיתחיל לעזוב ויפרסם את האופציה בקרב חבריו ויניע רק עוד אדם אחד לעזוב ואותו אדם ימשיך הלאה… דיינו.

    אני יודע שאני אעשה זאת. ולא אסתפק באדם אחד.

    כמוך אני משווק באינטרנט, יודע איך לקדם דף לעמוד הראשי של גוגל ואני מוכן להשקיע עלות של דומיין (9$ לשנה) וזמן בכדי לשנות את המצב.
    אשמח אם נשתף פעולה בנושא זה.

    גיא הרדוף

    עסק מהבית

    [הגב]

  7. לילך

    מהכרות אישית, שר התקשורת משה כחלון ימצא עניין רב בסיפור שלך ולדעתי
    גם יפעל בנושא, כיוון שהמדובר בנושא ציבורי מהמעלה הראשונה.

    אני מציע את עזרתי בהסדרת פגישה אישית

    במידה ואת מעוניינת לטפל בעניין (ולעזור לעשרות אלפים אחרים) את מוזמנת ליצור קשר.

    בברכה, בועז

    [הגב]

    לילך דרור Reply:

    בועז הי,
    אני בהחלט אשמח לעזרה בהסדרת פגישה אישית
    אני חושבת שיש מקום לטפל בנושא הכל כך פרוץ הזה
    אני מקווה שאכן ניתן לעשות משהו בנידון, לא בטוחה שאפשרי
    אני שומעת ורואה כתבות בטלויזיה ושום דבר לא ממש זז…

    [הגב]

  8. אי אפשר להאמין לפעמים למה שקורה…

    [הגב]

  9. יגאל מונוביץ 24/07/2010 5:49 pm

    לילך שלום
    מבין אותך כי להילחם בחברת פלאפון זה מלחמת התשה.

    חודש ימים אני נכנס לשרות בנתניה על תקלה ויוצא עם תקלה חדשה.
    ופלאפון לא נכנעים!!!
    שליחות 250 שח מכשיר חדש אין (באתר פלאפון יש לרכישה, רק בסניף נתניה אין להחלפה) לרדת ברמת המכשיר לא ניתן בקיצור הם חושבים שאני צריך לשלם על מכשיר שלא ניתן לדבר איתו -עבדים היינו לפלאפון.
    שלחתי מיילים באתר חברת פלאפון למנכל החברה (03 פעמים) לא קיבלתי תשובות.
    קפקא ולא נגמר!
    להיכנע? לא נראה לי.

    [הגב]

  10. סלקום הרבה יותר גרועה. אני מצרף למכתבי את המשפטים הבאים:

    אזהרה! אם אתם לקוחות של סלקום הזהרו. סלקום למדו שהכסף הקל לא בא מהשרות, אלא מגביות יתר שהחוק מאפשר להם. הם מקדישים יותר זמן למציאת דרכים להוציא כספים לא להם, מאשר לתת שרות. תזהרו, אם איש מכירות של סלקום מתקשר חסכו לכם זמן הרבה בסף ומפח נפש ונתקו את הטלפון. אם מסתיימת ההתחייבות, עברו לחברה אחרת. אני נכוותי מקווה שאתם לא

    [הגב]

  11. חיים גיל 23/07/2010 1:27 am

    לילך דרור: אני מיזדהה איתך כל הכבוד על הפירסום כן ירבו כמוך.

    אזהרה! אם אתם לקוחות של פלפון הזהרו. פלפון למדו שהכסף הקל לא בא מהשרות, אלא מגביות יתר שהחוק מאפשר להם. הם מקדישים יותר זמן למציאת דרכים להוציא כספים לא להם, מאשר לתת שרות. תזהרו, אם איש מכירות של פלפון מתקשר חסכו לכם זמן הרבה בסף ומפח נפש ונתקו את הטלפון. אם מסתיימת ההתחייבות, עברו לחברה אחרת. אני נכוותי מקווה שאתם לא

    חיים

    [הגב]

שלח תגובה