יום מס 13 – איך אפשר להיות באמריקה מבלי לעשות Shoping

את היום הזה העברנו את כולו ב – Shoping, נסענו ל – OutLet המקומי שנראה כמו עיר שלמה
קנינו נעליים, ג'ינסים, מעילים…פגשנו הרבה ישראלים שמוכרים בדוכנים
למעשה זו הפעם השניה שאנחנו פוגשים אותם בדוכנים (בפעם הראשונה פגשנו אותם ביום הראשון שהסתובבנו ב – Strip)
ומה שחזר על עצמו אצל כולם זה מה שהם אומרים:
שאלנו אותם אם הדוכן שלהם, כולם אמרו שלא, ושאים זה היה שלהם הם ודאי לא היו עומדים שם, הם היו מסודרים לכל חייהם, הם ילדיהם ונכדיהם…
שאלנו אותם מדוע הם כאן, והם אמרו שבגלל המצב בארץ הם החליטו לבוא לארה"ב כי כאן הם "עושים" כסף טוב והכל כדי…לחזור לארץ ולפתוח משהו בעצמם.
היה מאוד מפתיע לשמוע מכולם, אבל ממש מכולם, ש "אין כמו בארץ" ואחרי שהם ירוויחו מספיק הם יחזרו ויפתחו בארץ מסעדה (אחד מהם היה סושף) או כל עסק אחר…
אחרי יום שלם של קניות…ישבנו לאכול ג'אנק-פוד, פשוט לא היה לנו כח להכין כלום…הערב ירד ונסענו ל – Stratosfare
זה הבניין הגבוה ביותר בלאס-וגאס, גובהו יותר מ – 300 מ', לצורך השוואה, הוא יותר גבוה מפעמיים הגובה של מגדל עזריאלי (משהו כמו 100 קומות)
עלינו על לקומה העליונה, המחזה היה מדהים ביופיו!
שם למעלה, היו 3 מתקני אינקויזיציה:
מתקן שהוא קרוסלה היוצר בקונסולה מהמבנה, באויר, ומסתובב כמה דקות – נראה מטורף לגמריי, היינו מבוהלים והלב דפק רק מלראות את המשוגעים שמתיישבים שם.
מתקן שני נראה כמו מגלשה, שעליה מושבים, ובכל פעםהמגלשה משנה את השיפוע שלה למצב תלול יותר והנוסעים "כמעט" נופלים.
המתקן השלישי – קפיצה מלמעלה למטה!!! – האמת היא שאם הייתי בלי כל המישפוחה, כנראה הייתי עושה את זה, הרבה אדרנלין, פחד אלוהים אבל נראה לי חויה של עם בחיים…אולי בנסיעה הבאה.
סיימנו את היום מותשים אך מרוצים.
ירדנו ל -RV שלנו, הילדים סידרו מיטות ונרדמו עוד לפני שהספקנו להגיד "לילה טוב" ןאנחנו נסענו מחוץ ללאס-וגאס לכיוון הסקויה פארק.
עצרנו בדרך במקום שנקרא Geen בחנית המשאיות ו…נרדמנו.

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0

Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

2 תגובות ל “יום מס 13 – איך אפשר להיות באמריקה מבלי לעשות Shoping”

1. שלום לילך!

נסעתי יום לפניכם עם בן זוגי לארה"ב לטיול בקרוואן.
    להבדיל ממשפחתך – אנחנו לזמן לא מוגבל, לקח לנו שבועיים לקנות קרוואן ולסדר רישוי וביטוח, ואז גיליתי את יומן הטיול שלך ושאנחנו באותו המסלול…
    עקבתי עד היום בו הפסקת לשתף.
    ההבדל הנוסף בינינו – הוא – שאת לקחת פסק זמן מהשגרה העמוסה לצורך טיול משפחתי וחזרת מיד לעשייה – ואילו אני עוד לא אספתי את עצמי לעשייה ומקווה שהיא תתחיל כשהטיול שלי יסתיים ואצליח לחזור לשגרה.

המשיכי בדרכך והצליחי – סמדר

[הגב]

2. מותק!
    התעייפתי רק מלקרוא מה אתם עושים…
    איך אתם עומדים בלוז הצפוף הזה?
    כל הכבוד על התכנון המוקדם שעשית רואים שהכנת תוכנית עבודה א…מסע…
    פר,,,אני לא הייתי עומדת במסע הזה..