יום מס' 16 – ראינו עצים ענקיים וירדנו ל – Los Angeles

קמנו בבוקר לקולות הגשם (כן, ירד כאן גשם של בוקר, כאילו חסר פה מים…הלוואי והיה לנו ולו במעט ממה שזורם כאן)
הכנו ארוחת בוקר ועלינו לסוקויה…אלא שממש כמה מיילים קדימה, עוצרת אותנו הריינג'רית ומבשרת לנו באופן מפתיע שהכביש בשיפוצים ורכב בגודל שלנו לא יוכל לעבור שם 🙁
עשינו "אחורה ופנה" ונסענו רק עוד 3 שעות כדי להיכנס מהכנסה השניה של הפארק, אלא שאז שוב החל לרדת שלג…אז נכנסנו ל – Kings National park
שם ראינו את עצי הסוקויה השניים בגובהם בעולם, הכי גבוהים נמצאים בפארק הסוקויה שלא הצלחנו להגיע אליו, וההבדל בינהם הוא 16 פיט, נו באמת מה הם 16 פיט בשביל עצים כל כך גבוהים…
עשינו סיבוב מהיר (כי השלג לא הפסיק לרדת), הבן הקטן סיים את חוברת הריינג'ר שלו, קיבל סיכה, הצטלמנו ו…ירדנו למטה כשאנחנו עושים את דרכנו לעבר לוס-אנג'לס.

הגענו לולנסיה, בכניסה לעיר נמצא אחד מפארק האקסטרים הגדולים והמפחידים בעולם Six Flags Magic Mountain החלטנו שמחר נבלה את היום כאן !

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0

Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

תגובה אחת ל “יום מס' 16 – ראינו עצים ענקיים וירדנו ל – Los Angeles”

1. חג שמח לך לילך, טוב לנסוע מדי פעם רחוק מהבית ולקבל פרספקטיבה לגבי החיים כאן בארץ. אני חולק איתך את אותן המחשבות ואתן הדעות,יש לנו עוד לאן לגדול ולאן לצמוח כאן בארצנו הקטנטונת.

צריך לזכור שגם איכות החיים של הישראלי הממוצע נמוכה בהרבה מאיכות חייו של האמריקני הממוצע, כך שייתכן שחלק מהבעיה היא המאבק של הרבה אנשים לשרוד כאן (ולא רק מבחינה בטחונית). בימים שהדלק והמים הרקיעו לשמיים
    יש אנשים שכורעים תחת הנטל.