יום מס' 6 – סדונה – העיירה האדומה

Red rock, Sedona, Flagstaff – Arizona
מוקדם בבוקר בערך בשעה12:00 יצאנו לדרך לכיוון הפארק הלאומי שנקרא
Red Rock .
זה היה אחד הטיולים היפים שעשינו, טיילונו לאורך נחל צונן שלצידו הרים אדומים מלאים בצמחיה.
טיילנו בצידו האחד של הנחל עד שחשנו בצורך עז לחצות את הנחל לגדה השניה. הנחל זרם בשצף קצף אבל הוא לא היה עמוק במיוחד והחלטנו לעבור לצידו השני.
בדקנו את טמפרטורת המים בקצה האצבעות וכמעט שעשינו "אחורה פנה" אלא שכאשר נמצאים במקום כזה, פעם בחיים, החלטנו שלא מוותרים.
כולם עברו את הנחל כשהם טובלים את רגליהם עם הנעלים והג'ינס, אני החלטתי לחלוץ מעליים ולעבור יחפה.
ברגע הראשון קפאתי במקום, המים היום פשוט קרח! בהמשך פשוט כבר לא הרגשתי את הרגליים ועברתי את הנחל כמעט על ,ארבע", הייתי חייבת להחזיק בסלעים, הם היו כל כך חלקים שפחדתי למצוא את עצמי טובלת עם עם כל הגוף בקיפאון הזה.
אחרי שעברתי, ישבתי בדיוק 2 דקות, והרגלים חזרו לצבע הטבעי שלהם, האמת היא שזו היתה תחושה מופלאה…לא הייתי מוותרת על זה בשום אופן
אחרי צעידה קלה, התפצלנו ונשארתי עם בני הקטן בצידו זה של הנחל.
הלכנו , הלכנו והלכנו ולא הצלחנו לאתר את הדרך חזרה עד שלפתע, מרחוק ראינו 2 נשים נחות מרכיבה על סוס ואלו כיוונו אותנו ליציאה.
היה עלינו לטבול שוב במים…עשינו זאת כמו גדוים ומצאנו את עצמנו מחוץ לשמורה!
אחרי כמה צעדים, זיהיתי את המקום וחברנו לשאר עד הגענו ל – RV שלנו.
אחד הדברים המדליקים בנסיעה ב – RV זה שהבית כל הזמן איתנו, כך שאם קצת נרטבים, מתלכלכים ושאר מיני ירקות…הכל שפוט וניתן לתיקון מיד!
אחרי הטיול המדליק, עשינו פעמינו לעיר סדונה עצמה, שם טיילנו ברחוב התיירים קנינו כמה מזכרות והמשכנו בדרכנו…
היינו כל כך עייפים …הילדים "נחתו" לישון ואנחנו נסענו ל – Flagstaff שם עצרנו בוולמרט, התכוונו לרכוש עוד כמה מצרכים (מה שלבסוף ארל כמעט שעתיים, באמצע הקניה היינו כל כך עייפים ורעבים, עשינו הפסקת אוכל וחזרנו לסיים את הקנייה) והמשכנו ל – Williams לקמפינג שנקרא Grand Canyon Motel.חנינו. התחברנו. נרדמנו…

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0

Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

תגובה אחת ל “יום מס' 6 – סדונה – העיירה האדומה”