יום מס' 10 – ברחנו מהשלג…ופגשנו מבול!

טיפ יומי:

לא להלחץ מלמצוא RV Parking

יש שפע של קמפינגים לאורך הדרך, אין מה להילחץ בלמצוא כזה ולא חשוב באיזו שעה מגיעים, גם אם המשרד סגור, אפשר לחנות את ה – RV ולשלם בבוקר

אנחנו בימים הראשוננים, תמיד חששנו שלא נמצא קמפינג והיינו טרודים בלמצוא מקום לינה, לאט לאט הרגשנו בטוחים יותר והבנו שגם במקומות שחוכי האל, יש RV Parking

סמרטוט ריצפה

כשיש שלג בחוץ, הרבה, אבל הרבה בוץ נכנס ל"בית" פנימה ולכן – חשוב מאוד סמרטוט ריצפה או כל מה שיכול למלא את אותה הפונקציה (אנחנו השתמשנו במגבת שאח,כ תיזרק לפח)

לסגור את כל, אבל את כל החלונות ב – RV כשיורד שלג או גשם

במהלך הנסיעה, התחיל לרדת גשם, סגרנו את כל החלונות …כמעט…פתאום שמנו לב שנהר של מים זורם לו ב – RV שלנו, "בבית" שלנו…ואז גילינו שהחלון הקטן בשירותים נשאר פתוח.

כדאי מאוד לברר מה המזג אויר בכל מקום לפני שמגיעים אליו

קשה לדעת מה מזג האויר, חודש לפני הנסיעה, אבל ערב או יום לפני, אפשר לברר אצל החבר'ה המקומיים, זה יכול לחסוך זמן רב של נסיעה ו"בריחה" מיותרת.

התחלנו את הבוקר ב – Page בקמפינג שלנו – בארוחת בוקר קלה ונסענו ל – Glen Canyon Dam לסיור מודרך בסכר.

הסיור היה ממש מרשים והסיפור של בניית הסכר היה מרתק.

בניית הסכר יצרה את Lake Powell.

יצירת האגם גרמה להריסת בתיהם של בע"ח רבים ושינתה את המאזן האקולוגי אך עם השנים נוצר איזור מחיה חדש לגמריי.

מטרת הסכר היתה לייצר מים ל -7 מדינות : קולורדו, יוטה, ריזונה, ניו-מקסיקו, קליפורניה, וחלקם, ע"פ ההסכמים מגיעים אפילו למקסיקו.

הסיור ארך כ – שעה ואחריו יצאנו לכיוון Bryce Canyon , הדרך היתה יפהפיה: הרים אדומים ולבנים, נחלים מכל פינה, עצי אורן, שמיים תכלת…עד שהגענו ל – Bryce Canyon

שם הכל כבר היה לבן וסופת שלג החלה בשיא המרץ!

הבנו שבקניון הזה לא נוכל לטייל, הכל סגור ואין לנו מה לעשות שם…

בינתיים, היינו חייבים, אבל חייבים להצטלם בשלג – אף פעם לא יצא לנו להיות בזמן שהשלג יורד

דילגתי לי מחוץ ל – RV ו…טרח! נקעתי את הרגל…שום תמונה ושום שלג …רק רגל נפוחה וכואבת 🙁

הבנו שעלינו לצאת משם מיד ו..יצאנו דרומה לכיוון Zion Park

רצינו לברוח מהשלג, לא היינו ערוכים מבחינת הרכב לנסיעה בשלג, חפשנו לאורך הדרך מקום קמפינג להעביר את הלילה, היה לנו חשוב שיהיה חיבור מלא ובעיקר חשמל ע"מ שנוכל לחמם את "הבית"

ככל שהתרחקנו מ – Bryce Canyon , נגמר השלג ונשאר רק גשום, טוב לא רק, אלא ממש גשום.

הערב ירד, מצאנו מקום לקמפינג Bauers Canyon Ranch RV

לא היה אף אחד במשרד כדי לשלם, אז מתחברים ומשלמים בבוקר, אלא שלא תמיד המשרד נפתח כשרוצים לעזוב, אז פשוט ….משאירים את הכסף במעטפה ונוסעים.

אני מדמיינת איך קמפינג כזה היה עובד אצלנו בארץ?!

בכל אופן, התמקמנו, אפילו "עשינו" כביסה והשארנו אותה במייבש ללילה, הפעלנו את החימום "בבית", בחוץ גשם שלא מפסיק לרדת…אח"כ "נחתנו" למיטות (אני עם רגל נפוחה אבל מספיק עייפה כדי ל..הירדם)

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0

Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

תגובה אחת ל “יום מס' 10 – ברחנו מהשלג…ופגשנו מבול!”