יום מס' 11 – מתחילים את הבוקר בשלג ומסיימים במדבר

פקחנו את עינינו ושלג צח ולבן כיסה את הכל, אבל ממש הכל.
כל כך שקט בחוץ וכל כך הרבה פתיתי שלג צונחים מלמעלה.
כזה מחזה עוד לא ראיתי, זאת אומרת, עוד לא חויתי…ראיתי בסרטים, בתמונות אבל לא הייתי שם ולא הרגשתי שלג צונח ממש עלי.
פצחתח את היום במקלחת הגונה וחמה ו…יצאנו להצטלם

אחרי כמה שעות במקום:
כתבנו, העלנו תמונות לאינטרנט, אכלנו כמובן והצטלמנו המון יצאנו לדרך והפעם ל – Zion Park
ככל שירדנו נדמה היה שהשלג מפסיק והנוף מעט משתנה אך למעשה השלג לא הפסיק, בכמה מקומות הוא היה חלש יותר, לעיתים הוא השתנה לגשם
אבל לרוב הוא המשיך לרדת…
המשכנו ליסוע על כביש 89 לכיוון Zion Park , עברנו דרך המנהרה ונכנסנו לשמורה, האמת היא שגם כאן אי אפשר היה לראות הרבה
כל הנוף היה מכוסה שלג, נכנסנו למרכז המבקרים ואמרו לנו שבימים הקרובים זה רק יהיה מושלג יותר
בהחלטה מהירה עזבנו את הפארק ויצאנו ל – Las Vegas
הגענו מעט מאוחר, חנינו לקמפינג ליד Circus Circus בקמפינג של KOA, האמת היא שביחס לקמפינגים האחרים שהיינו בהם הוא היה השני הכי פחות מושקע
ובמחיר היה הגבוה ביותר, כמעט במחיר של חדר במוטל (טוב לא במלון אבל במוטל)
יצאנו לסיבוב של יותר משעה רק במלון עצמו Circus Circus וחזרנו "לביתנו" עייפים אך מרוצים.

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0

Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

תגובה אחת ל “יום מס' 11 – מתחילים את הבוקר בשלג ומסיימים במדבר”