יום מס' 12 – Las Vegas כמה תשומת לב…

את היום פתחנו באורחת בוקר טובה "בבית" ויצאנו עם ה-RV שלנו לחנות בקצה השני של ה – Strip
התחלנו לצעוד ב – Strip, המחזות היו מרהיבים, אמנם היה קור מקפיא אבל העוצמה של המבנים, העיצוב שלהם בחוץ ובפנים , החניות נושא בדרך
היוו אטרקציה לא נורמלית לילדים ולנו לא פחות.
מדהים לראות כמה בניינים יש לכל מלון, איזו השקעה באטרקציות מסביב שרק יבואו ורק יהמרו.
למשל במלון New York-New York מלבד העיצוב של הבניינים במנהטן כמו האמפייר-סטייט-בילדינג, פסל החירות ושאר בניינים מאפיינים, יש שם גם רכבת הרים עצומה, הרבה יותר גדולה ממה שיש בלונה פארק בתל-אביב…
במלון MGM ישנו פסל עצום של אריה בכניסה למלון ובתוך המלון עצמו ישנה מסעדה וחנות שמעוצבות כאילו הן בתוך יער/ג'ונגל ובתוך המלון ממש, יש כלוב ענק שכולו זכוכית ובתוכו לביאות או אריות כאשר יחד איתם יושבים 2 מאלפים.
האמת שזה מראה מטורף, כמובן כדי להשקיט את המצפון, קיים הסבר ברמקולים, ממש בצמוד לכלוב שבו מספרים על כך שקיימים 16 אריות ו – 21 לביאות אשר שוהים בשמורת טבע מיוחדת
בכל פעם מביאים לכלוב 2 מתוכם למשהו כמו 5 שעות.
בתוך הכלוב לא ניתן לשמוע את הקהל מסביב, גם הטמפרטורה שם היא כטמפרטורה בשמורה.
הטיפול בהם נעשה רק בידיים ולא עם זריקות או רובים.
הם עוברים טיפול וטיפוח ובקיצור…נראה שמקבלים טיפול טוב.
משם המשכנו לטייל ב – Strip: נכנסנו לחנות של m&m חנות של 4 קומות, ממש מדהימה
עברנו לחנות של קוקה קולה שבה יש מכונה חדשה ומעניינת:

אח"כ אכלנו ב – Hard Rock Cafe
והמשכנו לטייל עד שנגמר לנו הכח….
את הלילה, בגלל השעה המאוחרת בילינו בחניון של Wal-Mart

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0

Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

תגובה אחת ל “יום מס' 12 – Las Vegas כמה תשומת לב…”

1. כשאני רואה מה את עוברת לא מעניין אותי לשמוע על אריות …