"קסטרו" ו "אפקט מסך המגע" –  The Touch Screen Effect

"קסטרו" ו "אפקט מסך המגע" – The Touch Screen Effect

לפני שבוע בערך השיקה חברת "קסטרו" את קולקציית החורף שלה לשנה הקרובה
אינני מושבעת גדולה של תצוגות אופנה אבל מאוד אוהבת לרכוש אצלם…(אני חושבת שאני מפרנסת אותם לא רע 🙂 )

בכל אופן, אינני מתכוונת לספר על פרטי לבוש כאלו או אחרים ומה דעתי על הדוגמנים והדוגמניות (למרות שאני יכולה רק לפרגן…)
אני רוצה לספר על כמה תובנות והבחנות מעניינות ששמתי לב אליהן בתהליך ההשקה ושל תצוגת האופנה

הדבר הראשון הוא התהליך שבו הזמינה "קסטרו" את הלקוחות להשתתף בתצוגת האופנה ובישרו על כך שהיא תוצג בערוץ הוידאו שלה, באתר האינטרנט, בפייסבוק ובערוץ הוט

גל גדות, הפרזנטורית של קסטרו הזמינה אותי ואותך להשתתף בתצוגת אופנה שעד אותה העת היתה פתוחה למוזמנים בלבד :
אנשים מתחום האופנה, ידוענים מכל התחומים ובקיצור – ארוע סגור!
אלא שהפעם פתחה "קסטרו" את התצוגה לכל אחד…

הנה סרטון ההזמנה של גל:

שימו לב להזמנה הכל כך אישית, שובבית, מצולמת כאילו "מהבית" נותנת תחושה שהנה גם גל גדות היפיפיה יושבת בבית וצופה בשידורים כמוני כמוך (ברור שהיא לא היתה בבית, היא היתה על מסלול הדוגמנים…)

הרצון לתת לכל צופה תחושה ש"אני חלק מזה" עברה נהדר!

הדבר השני הוא עצם השידור עצמו – שידור של תצוגת האופנה ב – LIVE

צילום חי של התצוגה שבה צופים אנשי האופנה הגדולים, האומנים השונים , הסלבס ו…אני

ומה שמדהים הוא שכל אחד מאיתנו יכול לשדר בלייב לקהל שלו מה שבא לנו, כמובן שיהיה קשור לתחום העיניין של הצופים והגולשים שלנו
היום יותר ויותר משווקים, בעלי עסקים שמשווקים עצמם באינטרנט, מצלמים את הכנסים והארועים שלם ומשדרים אותם ב – "חי" לכל מי שנרשם להשתתף ולא הצליח להגיע.
מה שיותר מדהים שהיום מערכת צילום כזו עולה בסביבות 10,000-12,000 $ (ברור לי שצילום בסדר גודל שעשתה "קסטרו" הוא יקר יותר)
ושבעוד כמה שנים בודדות היא תעלה במחיר שווה לכל בעל עסק.

את השידור העבירו "קסטרו" בערוץ היוטיוב שלהם, שלמעשה הכיל שטח מעוצב (כל החלק העליון של הערוץ) שכמעט כל אחד יכול לעשות זאת, זה דורש להגיש בקשה ליוטיוב להיות חשבון שותף, תוכלו לקבל פרטים בלחיצה כאן , להציג מספר תכנים ועוד כמה פרטים… ולמתג בעצם את האתר שלכם
בתוך השטח המעוצב הם תיכנתו "חור" שבו שודרה התצוגה
הנה קטע קצר שצילמתי תוך כדי התצוגה (דרך אגב היתה תצוגה מהממת!)

אני חושבת שמה שעשתה קסטרו היה למנף את "אפקט מסך המגע" ולהפוך אותי, כלקוחה, משתתפת ומשפיעה על קסטרו ועתידה.

על אפקט מסך המגע "The touch screen effect" אספר לך , במאמר הבא, ממש בימים הקרובים – תובנה שנחתה עלי!
אשמח לתגובתך כאן בתחתית המאמר ומזמינה אותך להירשם לערוץ ה – youtube שלי 🙂

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+2Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0



Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

10 תגובות ל “"קסטרו" ו "אפקט מסך המגע" – The Touch Screen Effect”

  1. פוסט חשוב
    מדרבן לעשייה.
    תודה ממרגלית ק

    [הגב]

  2. היי לילך,

    ממה שקראתי אני מבינה שני דברים:

    1. צריך שכבר יהיה לך די הרבה צפיות לסרטונים שלך בשביל שתוכל להירשם לתוכנית.
    2. אם בקשתך להתקבל נדחתה, לא תוכל להגיש שוב בקשה למשך חודשיים נוספים.

    ממה שאת יודעת…
    האם זה באמת נכון?

    תודה על הפוסט המקסים ומעורר ההשראה

    [הגב]

    לילך דרור Reply:

    שתי ההערות שלך נכונות
    אבל אני קיבלתי את הסטטוס פרטנר לדעתי מאוד בקלות
    כתבתי ליוטיוב מכתב – ולאחר שבועיים קיבלתי תשובה חיובית

    [הגב]

    גליה Reply:

    תודה,

    אנסה גם 🙂

    [הגב]

  3. לילך יקירה,
    מדהים הפוסט הזה, את בהחלט מקצוענית רצינית!!!
    לומדת ממך המוןןןןןןןןן! 🙂
    תודה רבה ללמידה…

    דפי מור-חרותי
    החוויה היפנית

    [הגב]

  4. גדעון 23/08/2011 3:21 pm

    לילך יקרה,
    איזה כיף שאת חולקת ומשתפת אותנו במידע חיוני כזה במיוחד שאני מקבל מהם את המיילים ולא תמיד פותח..
    אז תודה רבה ותמשיכי כך.
    גדעון בר סלע

    [הגב]

  5. לאה סידן 23/08/2011 3:01 pm

    פוסט מקסים,ותודה עבו השיתוף במידע.
    גל גדות חמודה ומשכנעת,וקסטרו חזקים
    בשיווק ומשיכת תשמת הלב של הקונים.

    [הגב]

  6. יופי של רעיון. מגניב ביותר.
    זה יותר מדהים לדעת שגם המשתמש הפשוט, אנחנו, יכולים היום לעשות דברים מאוד דומים, כמעט מבלי להתאמץ 🙂

    תודה רבה לילך, את תותחית

    יישר כוח

    אבישי

    [הגב]

  7. היי לילך,
    פוסט נהדר ותודה על השיתוף בידע חדש, ממתינה בסקרנות לפוסט הבא שלך

    אילנה
    *למתנה* "המדריך השלם לתקשורת בריאה עם מתבגרים + 10-18 "
    http://now.teenage.co.il

    [הגב]

Trackbacks/Pingbacks

  1. The Touch Screen Effect משפיע על כל תחומי החיים | מגירות | המומחית למסתבכים ברשת | איך להקים אתר בכלים חינמיים - 27/08/2011

    […] בה אתכם: (אם לא הספקת לקרוא את המאמר הקודם שלי על ההשקה, כדאי לך לעשות זאת כעת…יש שם גם טיפ מעניין כיצד להפוך את ערוץ היוטיוב שלך […]

שלח תגובה