איך מפיקים ערכה למוצר – שלבים 4,5,6

ההכנות לערכה בעיצומן…מדהים כמה משימות יש מסביב

כפי שהבטחתי אני אתן לכם עוד פרטים על הערכה ועוד פרטים על השלבים בהפקה של ערכה כזו

אז ככה,

בפעם הקודמת סיפרתי על 3 השלבים הראשונים:

שלב ראשון – עשו סקר ובידקו מה הקהל שלכם רוצה ?

שלב שני – בידקו איך הם היו רוצים לקבל את זה? באיזו אריזה?

שלב שלישי – לקבוע תאריך יעד למכירה.

אחרי שלב זה נעשים השלבים במרביתם בצורה חופפת ומקבילה אחד לשני ומזינים זה את זה:

בשלב זה, בשלב הרביעי, פניתי לקבלת הצעות מחיר לעיצוב הערכה – הפנייה נעשתה למעצבים כאן בארץ ומעצבים בחו"ל

מה שחשוב בשלב זה, זה הגדרת תכולת העבודה, מה אתם מצפים מהמעצב ומה עליו לעצב בדיוק

פה אני יכולה לגלות לכם פרט נוסף בערכה שאני מפיקה והוא…

בנוסף לערכה להקמת אתר אינטרנט במערכת הוורדפרס, מי שירכוש את הערכה יקבל גם ערכה של סמינר נקודת המוצא, מתוך סידרת "קומפוזיציה" Marketong Composition

ערכה זו מכילה את הקלטות הסמינר ב – DVD כך שניתן לצפות בהרצאות, הקלטות ב – mp3 להאזנה, וחוברת תמליל ההרצאות+המצגת+דפי היישום שחולקו באותו סמינר

הרעיון הוא, לאפשר לכל מי שרוכש את הערכה לקבל בצורה מסודרת ומובנית את הצעדים שעליו לבצע בתחילת דרכו (ולא רק) באינטרנט

הסמינר הוכתר כהצלחה גדולה

בשלב זה של העיצוב עליכם להגדיר מה יהיה כתוב בכל מרכיב של הערכה: על חוברת התמליל, ע"ג הדיסק ועל הקייס

בשלב החמישי המורכב מכמה תתי שלבים (זה שקראתי להם תתי שלבים זה לא אומר שהם פחותים בחשיבותם, נהפוך הוא…) המבוצעים במקביל ושלובים זה בזה, עליכם :

לרכז את החומר המיועד להיות בערכה, להעביר אותו לתמלול, לערוך ולסדר אותו כך שיכנס לחוברת כרוכה.

 

בשלב השישי יש להקים את דף המכירה של הערכה, לשלב בו את טפסי ההרשמה, להכין את דפי הסליקה האינטרנטים ו/או להיערך למענה טלפוני מתאים ולהקים את דף התודה על הרכישה.

שלב זה למעשה אצלי, הוא השלב הארוך ביותר:

כתיבת דף המכירה אורכת אצלי זמן רב, ממש לכל אורך תקופת הכנת והפקת הערכה

יש כל כך הרבה אלמנטים שיש לתת עליהם את הדעת בכתיבת הדף…

אחד האלמנטים, שאני מצאתי שהם מהחשובים ביותר בדף המכירה הוא:

"למי לא מתאימה הערכה" – למי לא מתאים המוצר שאתם מכינים, מי לא יפיק ממנו ערך – למי אנחנו בעצם לא רוצים למכור!

נשמע מפתיע? ובכן ממש לא!

ברור שבדף המכירה אנחנו מסבירים למי מתאימה הערכה, וכמובן שאנחנו מציינים שמספיק שהוא עונה על אחד הקריטריונים – הערכה/המוצר מתאים לו

אבל מעט מאוד ראיתי מקרים שבהם מציינים למי לא מתאים המוצר.

אז הנה למי לא מתאימה הערכה שאני מכינה:

  • למי שמתכנן להתעשר באינטרנט בשבוע! (למרות שאני מאחלת לכל אחד שזה יקרה לו)
  • למי שמצפה לרכוש את הערכה, להניח אותה על המדף ולקוות שהכסף יתחיל לזרום לחשבון הבנק שלו.
  • למי שמתכוון לפתוח את הערכה, לצפות בכל ההדרכות (שזה באמת יפה) או בחלקן אבל לא מתכוון ליישם ולבצע את ההנחיות שניתנות בשיעורים.
  • למי שמתכוון לקפוץ לשיעור 18 מבלי להתחיל בשיעור מס’ 1 …
  • למי שמעולם לא ישב מול מחשב ולחץ על המקשים במקלדת.
  • למי שלא מסוגל לשבת מול מחשב ולעקוב אחר ההדרכות (מגדירים אותם ככאלו שיש להם קוצים בישבן…)
  • למי שרוצה שיעשו בשבילך
  • ולמי שאין יכולת התמדה

במאמר זה סקרתי 3 שלבים נוספים:

שלב רביעי – סגירה עם מעצב/ת לכל הערכה ומרכיביה

שלב חמישי – ריכוז, תמלול ועריכת החומרים.

שלב שישי – הכנת דף המכירה

בפעם הבאה אספר לכם על עוד כמה אלמנטים שחשוב לתת עליהם את הדעת בדף המכירה וכמובן אספר על השלבים הנוספים בהקמת הערכה

 

אני מזכירה לך (כתבתי על כך במאמר הקודם), כמות הערכות תהיה מוגבלת ל – 100 יחידות, אני מאפשרת למי שירצה, לקבל קישור לרכישת הערכה לפני כולם.
הקישור יועבר לך כמה שעות לפני כולם!!!
אז אם עדיין לא נרשמת, ניתן לעשות זאת כעת כאן בטופס
דרך אגב נרשמו כבר 93 לקבלת הפרטים לפני כולם…

כן! לילך, אני רוצה לקבל פרטים על הערכה לפני כולם כדי להספיק להיות בין 100 הערכות!.
כעת עליך למלא את הפרטים כאן בטופס וללחוץ על הכפתור ואני אדאג לשלוח לך פרטים לפני כולם 🙂 ******
דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון *

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0



Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

7 תגובות ל “איך מפיקים ערכה למוצר – שלבים 4,5,6”

  1. לילך תודה על המידע המעניין
    שמלמד המון

    [הגב]

  2. ללילך היקרה
    שוב נוכחתי לגלות איזו אישיות מדהימה יש לך, בגלל הקורס אתמול "חדר כושר", בגלל הוובינר הזה, בגלל הפעילות שלך בעמותת אור בבית, בגלל כל מה שקיבלתי ממך. זה ממש לא מובן מאיליו, ואני מלאת הערכת והוקרת תודה.
    דפנה.

    [הגב]

  3. אלי ארד 02/03/2011 7:14 pm

    לילך!
    את יצירתית וחרוצה, אשת חייל….
    תענוג לצפות ולעקוב…
    אלי

    [הגב]

  4. נשמע מאוד מעניין. אני חושב שיש הרבה מה ללמוד ממך, ובדרך שבה את עובדת. מה שיפה בתחום הזה של האינטרנט הוא שלא משנה כמה זמן אתה עוסק בזה, וגם לאחר שאתה כבר מרוויח מזה כסף בפועל, עדיין יש דברים חדשים ומפתיעים שניתן ללמוד.

    זה כיף גדול ללמוד דברים חדשים שמאירים עיניים,
    בהצלחה.

    [הגב]

  5. האם הערכה שונה ממה שלמדנו בIMS -?
    אם כן אני אשמח לגלות במה?

    [הגב]

  6. שלום לילך
    אני רוצה פרטים לפני כלם
    לא הצלחתי לשלוח דרך ההפניה אולי תקלה אצלי
    ראי זאת כבקשה
    תודה
    אורי די-נור

    [הגב]

  7. פעם חשבתי שזה פשוט נורא שלוקח לי כל כך הרבה זמן (ימים לפעמים) לכתוב דף מכירה אחד. לאט-לאט אני מגלה אנשים נורמאליים לגמרי שגם אצלם זה כך 🙂 .

    [הגב]

שלח תגובה