מה הקשר בין המונדיאל ושיווק באינטרנט – יש קשר?

אז ככה,
אין לי שום נטייה לכדור-רגל, לא ממש מבינה את הריצה המטורפת הזו אחר הכדור.
אבל בהחלט מעריכה את המאמצים הבלתי רגילים שכל אחת מהקבוצות עושה.
המידע היחידי שקיבלתי בכל מה שהתרחש בחודש האחרון (נדמה לי…) הוא רסיסי אינפורמציה מבני בן ה – 11 וחצי
שלא הפסיד אף משחק במונדיאל (ולא שהוא כדורגלן או משהו, הוא דווקא יותר כדורסלן) והקפיד להיפגש עם חבריו כל משחק
גם אם היו שניים באותו יום וכן, גם הוא וחבריו דאגו לקטע הזה של פיצוחים ופיצה תוך כדי…(אני רק מקווה שהוא לא יגדל כרס ויעודד רק מהכורסא)

כך זה נראה בגוגל לפני שהתחיל המשחק

בכל אופן, אני, את הגמר לא הפסדתי!

ולמה?
כי זה משחק גמר של אליפות העולם בכדורגל
הולנד מול ספרד
מונדיאל שמתקיים אחת ל – 4 שנים
עיני מיליונים בעולם נשואות למשחקים ולגמר
84,494 צופים באיצטדיון ביוהנסבורג
השקעות של מיליארדים
הרבה מאוד בירה
הרבה מאוד גרעינים ובוטנים…

87,623,550 צפיות לשיר של המונדיאל (של שקירה)בני הקטן בן ה – 7 יודע למצוא לי אותו ביוטיוב, אז הנה הוא כאן לפניכם

1,135,929 ועוד צפיות לשיר ישראלי (לא ממש מתחברת אליו , אבל אי אפשר להתווכח עם כמות כזו של צפיות) – באמת מספר לא קטן

*

כך זה נראה בגוגל במהלך המשחק

אז כן, ראיתי את ההצלה המדהימה של קסיאס (השוער של הספרדים) – האמת, זה היה לא נורמאלי
בכלל, לא האמנתי שניתן לעופף כך כמו הוא התעופף, והוא עשה זאת לא פעם ולא פעמיים כולו ממוקד ב"הכדור בשער שלי לעולם לא יכנס"
2 קבוצות : כתומים ההולנדים מול השחורים הספרדים (תלבושת שהיה עליהם ללבוש כי ההולנדים זכו ללבוש את התלבושת שלהם בגמר, בהגרלה)
וצילומים און-ליין של תקריבים וזויות צילום בלתי יאומנות
דיווח של השדר מאיר איינשטיין שמצליח לזהות את כל השחקנים, מכיר אותם היטב בשמותיהם (לעזאזל, איך הוא עושה את זה?)
המתנה למשהו שיקרה כבר, זאת אומרת… איזה גול

  • 90 דקות של משחק .
  • הארכה – פעם רביעית בתולדות אליפות העולם בכדורגל של הארכה (3 הפעמים הקודמות היו ב – 1934, 1966, 1978)
  • 15 דקות ראשונות של הארכה – ועדיין לא קרה כלום (המון נסיונות לשערים, אבל שום גול)
  • 15 דקות שניות של הארכה – כרטיס אדום ראשון (מורחק חמישי מגביע עולם בכלל פירחה)
  • דקה 116 של הארכה – אינייסטה הספרדי "תוקע" גול !!! מכאן כולם כבר בטוחים הניצחון לספרד.

כל האינפורמציה הזו בוודאי מעניינת לא מעט אבל מה הקשר בין משחקי המונדיאל לאתר שלי למגירות כשבעצם אין לי שום קשר למשחקי כדוררגל
אז ככה,

כל מה שקורה סביב המשחקים הללו הוא למעשה פעולה של מערכת שיווק משומנת היטב

בכל תחום שתוכלו לדמיין, משתמשים במונדיאל, פירסומות לביגוד, מזון, משקאות, רכבים, ביטוחים, מוצרי חשמל
מסעדות, בתי קפה, חופשות , נסיעות ועוד ועוד…
כל מה שאנו צריכים לעשות, הוא לדבר על נושא שמעסיק הרבה מאוד אנשים, ובמקרה הזה מדובר במיליונים (טוב לא בשפתנו)
ולחבר אותו לתחום שאנו עוסקים בו

העיניין הוא להיות עם אצבע על הדופק על מה שמתרחש בעולם, על מה כולם מדברים וכיצד ניתן למנף את זה לטובתינו
בדיוק כמו להבין למשל שלא ניתן לשווק היום בלי לקחת חלק ברשתות החברתיות או מבלי שיהיה לך אתר אינטרנט

עלינו להבין היכן נמצא הקהל שלנו, מה הוא אוהב, מה מעניין אותו היום, מה אוכל לתרום לו כעת, איזה ערך מוסף אוכל לתת לו בזמן הזה

הנה מה שאני נותנת לכם:

  1. חפשו נושא מעניין את הקהל שלכם (אני מניחה שהמונדיאל מעניין חלק מהגולשים שמגיעים לאתר שלי, אולי יותר גברים…אבל אי אפשר לדעת)
  2. דברו עליו מנקודת מבטכם ותנו ערך מוסף לתובנות שלכם בנושא כך שיתנו תועלת לגולשים שלכם
  3. התמידו, אל תפסיקו לרוץ (בדיוק כמו שחקני הכדורגל), היו ממוקדים במטרה ואל תפסיקו לנסות (להבקיע את הגול)
  4. קחו הרבה אוויר, השיווק לא קורה בין ליל וללא מאמץ, אתם צריכים להיות בנויים לריצות למרחקים ארוכים (שחקני הכדורגל שלנו רצים כבר יותר מ – 113 דקות בלי רגע של מנוחה)
  5. מתחילים את המשחק חזק, ומשם רק ממשיכים יותר ויותר חזק – לא מפסיקים באמצע, לא מוותרים
  6. והכי הכי חשוב, שומרים על הקשר עם הגולשים, עם האוהדים – הם אלו שנותנים את הכוח ואת העידוד להמשיך ולא לוותר.

וספרד למרות שהפסידה במשחק הראשון בטורניר ….ניצחה בגביע העולם ו…בפעם הראשונה בתולדותיה של ספרד !!!

אני חושבת שבמקרה זה הגברים בוכים (חלקם מאושר וחלקם משמחה) ולא רק בלילה.
🙂

וכך זה נראה בגוגל כשהסתיים המשחק

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0



Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

5 תגובות ל “מה הקשר בין המונדיאל ושיווק באינטרנט – יש קשר?”

  1. השאלה האם הלקוחות שלי נמצאים באתרים חברתיים, ואיך בודקים זאת ?
    ולילך תודה שוב על הטיפים הנהדרים שלך.

    [הגב]

    לילך דרור Reply:

    הכי מדוייק זה לעקוב אחר קישורים
    באמצעות הכלים של של גוגל

    שימי לב לשולחן העבודה שלי בצד לבונה הקישורים.

    ברגע שתשימי קישור ברשתות החברתיות תוכלי לזהות מי לוחץ מתי ומהיכן

    [הגב]

  2. אני לא ממש חובבת מונדיאל, וספורט בכלל.
    אבל בהחלט משכת את תשומת ליבי בחיבור המפתיע בין קידום אתרים למונדיאל. ובכך נתת לי בהחלט נקודה למחשבה של קידום האתר דרך סדר יום ציבורי.

    [הגב]

  3. אבנר פינצ'ובר 16/07/2010 1:15 pm

    היי לילך,

    סחטיין על הפוסט – מפתיעה כל פעם מחדש 🙂

    לשיר הישראלי שהבאת יש מקור – הוא מולבש על המנגינה של השיר הרשמי של המונדיאל "או או או או או" (לא השיר של שקירה): http://www.youtube.com/watch?v=xhM-cpSwrmM

    ותיקון קל – לא מורחק חמישי בגביע העולם – אלא מורחק חמישי בגמר גביע העולם (גביע העולם בדרך כלל משמש לציון טורניר המונדיאל כולו).

    להתראות,
    אבנר

    [הגב]

Trackbacks/Pingbacks

  1. הקשר בין כדורסל או כדורגל לשיווק העסקים באינטרנט | מגירות | המומחית למסתבכים ברשת | איך להקים אתר בכלים חינמיים - 31/07/2010

    […] מסביב…צפיתי בגמר וממש תוך כדי הצפיה במשחק כתבתי (תוכלו לקרוא על הקשר בין המונדיאל לשיווק באינטרנט בלחיצ…), אבל מה שלא כתבתי אז על כך אני אכתוב הפעם. ולא, אין לכך […]

שלח תגובה