לא הכל עובד כמו שמתכננים, אבל…

לא הכל עובד כמו שמתכננים
והאמת היא שזה די מתסכל
זה כבר כמה ימים שלמים וגם לילות, מעט מאוד שעות שינה, "שחורים" מתחת לעיניים
והכל אבל הכל כדי שזה יהיה מצויין, מושלם בדיוק כמו שתכננתי
ואחרי כל כך הרבה זמן, הרבה אנרגיות, חלומות ודימיונות כיצד הכל יראה…מתגלה לעיני התוצר הסופי ופשוט כל כך מאכזב.
לפני 3 וחצי שעות סיימתי להכין סרטון על "בית הספר לשיווק באינטרנט" שהקמתי, ולאחר שהעלתי אותו לאוויר הבנתי מה קרה
נסחפתי !
נסחפתי כל כך עם הרצפטים השיווקיים שעל עצמי זה לא עבד, זו פשוט לא הייתי אני
כאן יגידו "שועלי השיווק הוותיקים" כי לא על עצמי זה צריך לעבוד, אלא "על הלקוחות הפוטנציאלים" שלי
ואז במחשבות נוספות (וראוי לציין שאני מגלגלת לא מעט מחשבות ומתבוננת מכל מיני זוויות) עולה בדעתי, שאמנם לא אני הלקוחה של עצמי,
אבל הייתי שם לפני שנה, לפני שנה בדיוק הייתי הלקוחה של ה"עצמי של היום"
ותהיתי האם הסרטון שהעלתי היה מדבר אלי אז?
ובכן, בוודאי ניחשתם – לא, הוא לא היה מדבר אלי אז
לא בגלל שמה שנאמר בו איננו נכון, אלא להיפך הוא כל כך נכון עד שזה ממש מכאיב (וכאן שוב נכנסת מחשבה מצידו של תותח השיווק – "צריך למצוא מה כואב ללקוח ואז להעצים את הכאב")
אלא בגלל שבמקום שהייתי בו אז לא יכולתי להכיל את הכאב הזה, את צורת ההגשה שלו, את כמות האינפורמציה, את המהירות, את צורת הכתיבה ועוד
ובעודי מנסה לסכם את הסיבות…הבנתי לא רק מה "לא עבד" Cry אלא בעיקר מה "כן עבד"Laughing
ומה שעבד עד אתמול, יעבוד גם היום וגם מחר, וכאן אילי השיווק יצדדו בי (סוף סוף) ויאמרו "קחו הצלחה ושכפלו אותה, אל תשנו דברים שעובדים. אתם יכולים לנסות דברים אחרים/חדשים אך בנוסף, לא במקום אלו שכבר עובדים"
ובכן , הנה מה שגיליתי ש"כן עבד":
גיליתי שכאשר אני מציגה עובדות פשוטות, כאלו שאפשר להבין, בלי  Embarassed buzz words ובלי להתחכם, אנשים יכולים להבין מה אני אומרת ואף יוסיפו להקשיב

  • למשל : עובדה מדהימה שגיליתי אותה רק לאחרונה, פשוט לא הייתי מודעת לעוצמה שבה, היא שלפני 19 שנים הוקם האתר ה – WWW הראשון (שהפירוש שלו World Wide Web, זאת אומרת "אתר חובק עולם" – מקסים לא?) והיום יש כבר יותר מ – 100 מיליון כאלה (כפי שכתבתי במאמר הקודם) – ממש מטורף!!!
  • וגיליתי עוד עובדה, שהשיווק באינטרנט הוא ממש צעיר יחסית והוא קיים רק 13 שנה (פחות או יותר כשגוגל נכנסה למישחק)

וכאן ירד לי ממש אסימון, (בעצם כבר מזמן אין דברים כאלו , אבל לא מצאתי תאור יותר טוב…) הבנתי שפז"ם של שנה באינטרנט זה לא רע בכלל, ביחס להתחלה כמובן וככל שהזמן עובר הוותק ביחס להתחלה מצטמצם, וזה אומר שאני ממליצה לכל אחד מכם ואפילו מבקשת, עשו צעד נבון והקימו לעצמכם אתר ואפילו יותר מאחד ואם אתם עדיין חוששים אז לפחות תדאגו לקנות שמות דומיין טובים כי גם אלו יגמרו
וגיליתי שיש דברים שכולנו מסכימים עליהם אבל בעצם לא ממש מייחסים להם חשיבות, או יותר נכון, מחשבה

  • למשל: שכל עסק וכל אדם חייב לשווק את עצמו, והאמת היא, שאנחנו כבני אדם עושים זאת ביום יום, וברוב המקרים ממש בלי להיות מודעים לכך, אנחנו משווקים את עצמנו מול בני הזוג, הילדים, המשפחה, הבוסים, הקולגות, המוכר בחנות, המורה בבית הספר, רופא המשפחה, המלצרית בבית הקפה ובעצם בכל מקום – אנחנו אפילו מתאימים את השיווק (את ההתנהגות וצורת ההתבטאות) שלנו לכל אחד מהם באופן שונה ואפילו לכל סיטואציה שנוצרת עם כל אחד מהם, באופן שונה.
  • ולכן הבנתי שכמו שאנחנו עושים זאת מול אנשים בודדים, כך מתנהל העסק שלנו מול השוק שלו והרי גם זה וגם זה בנויים מאוסף של אנשים בודדים

ובעת כתיבת שורות אלו אני מפנימה עוד יותר את הסיבה לכך שההתנהלות באינטרנט היא "אישית" ותם עידן "חברתנו".

ובהמשך לכך שהכל אישי…
יצא לי לשוחח עם לא מעט אנשים שטענו בכל תוקף שאצלם בעסק השיווק הוא "מפה לאוזן", זאת אומרת אחד ממליץ לשני ולכן אין סיכוי שהוא יצליח באינטרנט
האמת היא ששיווק מ"פה לאוזן" הוא ערוץ השיווק החזק ביותר
ואז גיליתי דבר מקסים, הרי הרשתות החברתיות הללו עובדות בדיוק, אבל בדיוק, על העיקרון של "מפה לאוזן" אלא שברשת הוא פשוט "וירטואלי" וכל מה שנותר הוא למנף את זה לטובתנו.

ובהקשר הדברים שכתבתי כאן למעלה
הדבר שידעתי שעלי לעשות כדי להירגע מהתסכול ולעצור את הנפילה לתהום הנשיה למקום שבו "שום דבר לא הולך לי, זה לא מצליח לי, אני לא פוגעת" ועוד מיני מחשבות "מעצימות" שכאלו
הדבר שידעתי הוא, לצאת בשעה 12 בלילה עם אישי היקר לבית קפה שכונתי לשנות אוירה ולהבין "מה שם קרה"
ומה שקרה זה מה שתארתי כאן בפוסט

אבל הדבר הכי משמעותי,

אבל הכי משמעותי שגיליתי, זה שמה שעבד כל הזמן יותר מהכל הוא שהייתי "אני", שהייתי אני בכל רמ"ח אברי ושס"ע גידי.
שהדרכתי על הטיפים בדיוק כמו שהייתי רוצה שידריכו אותי כשהייתי זקוקה לכך, שיסבירו לי על הצעדים הדרושים כדי להקים את האתר שלי, שסחט ממני אז שעות ארוכות וכספים רבים כדי להבין איך זה עובד, שיפסיקו ל"ברך" אותי בכל מילות הבאז או שלפחות יסבירו לי את פירושן, שלא יעבדו עלי כשאני זקוקה לשירות כלשהו שקשור לעיצוב, הקמה או בניית האתר, שפשוט יתמכו בעיקר בשלב ההתחלה.

ולשם כך, לשם יצירת סביבה תומכת למסתבכים ברשת שרוצים לקדם את העסק שלהם, כמו שאני עשיתי ולהפוך את האתר שלהם למוקד לאיסוף "לידים" (כדי שזה לא ישמע מבהיל, "ליד" זהו מישהו שמתעניין במוצר או בשירות שלכם, דמיינו מישהו שמרים את היד ואומר "מעניין אותי לשמוע עוד פרטים על מה שהצעת"), הקמתי את "בית הספר לשיווק באינטרנט" וכמו שוודאי שמתם לב, קראתי לו "בית ספר" ולא "מיכללה" ולא "אוניברסיטה" ולא "האקדמיה" אלא פשוט "בית ספר" ודגש על המילה "פשוט" , מקום כזה שמתחילים מהבסיס וצומחים לאט לאט ובשלבים עד שיוצרים בסיס חזק ויציב ו….ממריאים.

אם אתם מעוניינים להצטרף לבית הספר כ"תלמידים מן המיניין" ולהינות מהטבות במחיר ובבונוסים שאני מתכוונת לתת רק ל – 100  המצטרפים הראשונים
תוכלו למלא את הפרטים בטופס כאן מתחת, ובתקופת ההשקה, שדרך אגב הארכתי אותה משבוע ל – 10 ימים (יש לנו שבועות בדרך), תדאג מאיה לחזור אליכם ותאפשר לכם להירשם בתנאים המיוחדים
כרגע אין לכם שום התחייבות כספית, רק דרך לשמור את מקומכם ב – 100 הראשונים.
דרך אגב, נכון לעכשיו נרשמו 306 מתעניינים (מה שמאיה תעשה היא תפנה לפי סדר ההרשמה לכל אחד עד שיתמלאו 100 המקומות…)

דואר אלקטרוני
שם
טלפון נייד

דבר כמעט אחרון,
החלטתי לצרף את הסרטון,  סתם כדי שתראו מה החלטתי לגנוז…
צרפתי גם סקר קטן – אשמח שתמלאו אותו וגם תוסיפו את תגובתכם בסוף המאמר

Get the Flash Player to see this content.


ודבר אחרון באמת :

חג שבועות נהדר!!!

מה היית עושה במקומי?

View Results

Loading ... Loading …

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0



Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

18 תגובות ל “לא הכל עובד כמו שמתכננים, אבל…”

  1. הי לילך,

    עכשיו גם ראיתי את הסרטון.
    את עושה עבודה מדהימה, והיכולת שלך ליצור
    outrageous advertising
    מעוררת השתאות.

    בהצלחה,
    ג'יוואן

    [הגב]

  2. לילך, צדקת שגנזת את הסרט.

    החדש הרבה יותר טוב.

    רואים שעשית עבודה

    בהצלחה

    [הגב]

  3. אורנה בבילה 16/05/2010 9:45 am

    לילך –
    הכנות שלך – פשוט מדהימה !!!
    אורנה

    [הגב]

  4. לילך,
    בהחלט מזל שגנזת.
    הסרטון הזה חובבני בכל מובן, מהמצגת במופיעה בו ודרך הקריינות עם אינספור הליפסוסים (בעגת תקשורת הכוונה לכך שהמילים התפספסו/הסתבכו לך בלשון-שפתיים).
    וחשוב מכל – את לא עושה מה שעשית קודם! זה לא להיות את או לא להיותא ת. קודם השתמשת בשיטותש ל הגדולים, וזה עבד לך. עכשיו עברת לשיטות של הקטנים, וזה לא עובד לך.
    למה הכוונה? הגדולים נותנים תוכן חינמי איכותי. זה הפרסום שלהם. הם נותנים המון המון איכותי בחינם בעת ההשקות שלהם. זה מה שגורם להם להראות מקצועיים בעיני הגולש, שרוצה להמשיך לקבל מהם עוד מישע, חינמי ובתשלום.
    בנוסף הם יוצרים סדרה של סרטונים (בתדירות גבוהה בהרבה מזו של הטיפים שלך, סרטון כל יום עד שלושה ימים), שכל אחד מהם מכיל המון תוכן אמיתי, שתורם לצופה גם אם לא ירכוש את המוצר שיוצע לרכישה בתום הסדרה.

    בסרטון הזה את מנסה להסביר, לעשות סקירה, לשכנע. שום דבר מזה לא מצליח. ובעיקר מיועד לאנשים שהם לחלוטין לא Net Savvy.
    ואולי חלק מהבעיה היא כפי שאביטל ציינה שמי שאת פונה אליו אינו מי שבאמת ירכוש את השרותים.

    תראי איזו מחמאה, אני ממליצה לך לנהוג כמו הגדולים, לתת הרצאות ארוכות בהרבה, מפורטות בהרבה, שנותנות ערך אמיתי, ואז כבר יבואו לבד להרשם לבית הספר. תראי את ההשקה החדשה של איבן פגן: http://www.gurumastermind.com/CD94/blueprint/1.asp

    בהצלחה!!

    [הגב]

  5. לילך, בלי קשר לסרטון א לא..
    רק רציתי לאמר לך שהכתיבה שלך מדהימה.
    מעשרות המיילים שאני מקבלת כל שבוע, איכשהו יוצא לי לפתוח כמעט את כל המיילים שלך..
    אז רק לאמר כל הכבוד המשיכי ככה..
    וגם אם לא הכל מושלם, את עדיין 100 אחוז.
    בהצלחה!

    [הגב]

  6. לילך היקרה,
    מסכימה עם רוב התגובות כאן (בעיקר עם דגש של לקצר!) אז אוסיף רק עוד נקודה חשובה אחת: קהל היעד שלך.
    בסרטון את מדברת אל קהל שאין לו אתר ולא מבין את חשיבות השיווק בכלל והשיווק באינטרנט בפרט. אמנם באמת יש אנשים כאלה, אך אני לא חושבת שהם הקהל שלך:
    א. מכיוון שאת משווקת באינטרנט וסביר להניח שהם לא ממש גולשים
    ב. הסיכוי לשכנע אותם הוא די קלוש (ולא תעשי זאת ע"י הסרטון).

    הקהל שלך הוא קהל של עסקים קטנים שמתקשים להרחיב את מעגל לקוחותיהם, ואת מגישה להם טכניקות קלות ופשוטות לעשייה עצמית.
    לדעתי אליהם את צריכה לדבר.

    בהצלחה!

    [הגב]

  7. הי לילך,

    כל הכבוד לך, את נכנסת ללב.

    ראיתי את הסרט ואת צודקת. זה לא את. גם הלוגו של בית הספר זה לא ממש את.

    אבל הצלחת לעשות מזה משהו שהוא כן את… ובגדול!

    אני מסתובבת הרבה ברשת ומחפשת מורים, אבל את היחידה שנכנסה לי ללב, ורק ממך ארצה ללמוד.

    המשיכי עם התכניות שלך, הכל יסתדר, ואני ממתינה לך בסבלנות.
    דקלה

    [הגב]

  8. דני גולדמן 14/05/2010 11:14 am

    הי לילך חמודה,

    1. עוקב אחרי העשיה הנהדרת שלך ותאמיני לי, את יכולה להיות
    גאה במה שהישגת!
    2. כמורה ומנחה מנוסה תרשי לי לעזור לך בכמה הערות:
    א) הרעיון של הסירטון הוא חיובי,אל תגנזי אותו, אבל הוא
    דורש שיפורים שכמה מקודמי כבר הזכירו אבל אני ארחיב:
    1.קצב ההגשה שלך מהיר מדי ונישמע קצת תוקפני .(אל
    תפגעי).
    2. הקול שלך עייף ונישמע שחוק .(כניראה מרב עבודה וחוסר
    שינה).
    3. השקפים מתחלפים מהר מדי, ולעתים אף מעט חותכים
    את סוף המשפט.
    4. יש יותר מדי מידע בזמן קצר מדי. העובדות חכמות ונכונות
    אך נסי להתמקד ואולי לדלל קצת. אז יהיה לך יותר מקום
    להדגיש את מה שחשוב.
    5. סירטון וידאו נועד כדי ליצור תקשורת יותר חמה יותר
    מקרבת . חשוב מאד שתנצלי את החיוך והאישיות שלך.
    אם תרצי תוכלי כמובן לשלב גם שקפים של מלל.
    6. את פרפקציוניסטית מטבעך ולכן מאד ביקורתית לכל פעולה
    שאת עושה, וזה קצת מחליש אותך. כדי להוריד מעצמך
    את הלחץ תני לדברים לשקוע, ולקבל החלטה ממרחק של
    כמה ימים. כמו-כן, כדאי להראות לחברים ולקבל חוות דעת.

    אפשר להוסיף עוד אבל שמחתי לעזור עד כאן.

    תודה,
    דני גולדמן

    [הגב]

    לילך דרור Reply:

    דני הי,
    תודה על מה שכתבת איזה כיף לשמוע
    הסיבה שהרשתי לעצמי לחשוף ולכתוב היא כי אני יודעת שאקבל תגובות איכפתיות ומועילות
    ולכן אני אף שמחה על כך
    כפי שכתבת אני חושבת שבמקרה הזה באמת טוב יותר סרטון שאני אדבר בו ואציג את בית הספר
    הכנתי אחד כזה ואולי אעלה אותו
    אכן יש בי עייפות אך שחוקה – עדיין לא, אני נהנתי מהעשייה למרות שלא תמיד הכל הולך
    תודה שוב על תגובתך
    שבת מקסימה
    לילך

    [הגב]

  9. היי לילך

    את במקום נכון לכי על תחושות הבטן שלך
    זה המקום הכי טוב להיות בו..
    אל תילחצי אם התוצר החדש קצת שונה מהפורמט הקודם.
    זה תהליך של שינוי שאת עושה כעת במהירות האור..
    אז קחי אויר תהני מהתהליך שאת עושה
    תמיד תוכלי לסגת למקום שהיית בו
    וחוץ מזה את מקסימה בדרכך שלך ויש לך את הקסם להקסים את כולם
    שבת שלום וחג שמח
    נגה

    [הגב]

  10. יהודה 14/05/2010 9:30 am

    לילך הי
    אתה עושה הרבה דברים יפים ותחושת השליחות שלך מורגשת.. אבל טיפ קטן ממה שקלטתי בצפיה בסרטון, אין לך מה למהר כי מה ששלך תמיד יהי שלך ואת יודעת. תמיד עדיף לחכות עוד קצת כך שהפרי יהיה הכי בשל והכי טעים.

    בהצלחה

    [הגב]

    לילך דרור Reply:

    תודה ענקית לכל המגיבים, קראתי כל תגובה ותגובה שלכם כמו שאני עושה תמיד
    וכנראה שאכן תחושת הבטן שלי אמרה נכון
    למען האמת, בדיוק באותו יום אבל בבוקר הקלטתי את עצמי מול מצלמת הוידאו וכנראה שזה מה שאעלה ביום ההשקה
    כמובן שזה לא מושלם – אבל אין יותר מידי זמן
    חשוב לי הרבה יותר מהמושלמות של הסרטון , זה שיבינו כי אין מנוס מלטפל בסניף שלכם בעצמכם ולנהל את האתר לפחות במה שקשור לתוכן – בעצמכם
    אני גם יודעת שלמרבית האנשים אין סוללה של צוותים עומדים בהיכון רק כדי לבצע את המשימות הדרושות ולכן זה מיוד לכם, בעלי עסקים קטנים או בינוניים שמבינים שחייבים להיות שם כבר (באינטרנט) ויש לכך דרך…
    תכני בית הספר מוכנים
    אנחנו עוברים שיפוצים אחרונים לפני הכניסה ללימודים
    מקווה לראות אתכם בצידו השני של המסך…
    תודה תודה תודה על שאתם איתי כאן
    זו התמיכה הכי גדולה שאפשר לקבל
    לילך

    [הגב]

  11. לילך היקרה שלום !

    לקחת על עצמך כמעט משימה לאומית [ממש פרויקט]שלדעתי דורש המון עבודה
    ואלפי שעות עבודה אם לא יותר מזה,בזמן קצר מידי,כשאת בטח רוצה לעשות הכל לבד ובשלמות כפי שהתרשמתי מהשבועיים שאני מכיר את "לילך ממגירות".

    כאחד שאיפיין מערכת ללימוד עצמי ממוחשבת בצה"ל בשנות ה-70 שלא ידענו עוד על ההמצאה שנקראת אינטרנט וכחלק של תפיסה שאנשים יירצו ויעדיפו
    ללמוד לבד כל אחד בזמנו החופשי ובקצב האישי שלו חלק יעדיפו מאמרים ומלל,
    חלק מעדיפים סרטוני וידאו וחלק צריכים ליווי צמוד step by step וכאחד שרק אחרי גיל חמישים העיז לצלול לעולם המופלא של האינטרנט ולהשכיל ולהבין שזה
    העתיד בכל התחומים כולל בבתי הספר ובשיטות הלימוד…
    הצעתי:
    1.קחי אתנחתה וטיילי עם משפחתך והילדים בארץ היפה שלנו ואספי אנרגיות ותובנות…
    2.נסי לאסופ התייחסויות של כמה אנשים שעשו כמה דברים בחיים-או צוות חשיבה חינמי…
    3.את צריכה לשמוע מישהו עם נסיון כמו רן ארוסי מקליקים או מישהו שעשה
    ועושה דברים דומים[בנישה מסוימת-מתאימה כדי לקבל תובנות…
    4.אני הייתי ממליץ לך להסריט את עצמך בוידאו במשרדך או בגינה של ביתך
    זה מה שהכי עובד ועושה עבודה ביו טיוב,רשתות חברתיות ובעיקר בגוגל.
    5.אני ממליץ לך להעתיק מאנשים קרובים כמו אמיר הרדוף ופשוט להזמין מומחים
    שיעבירו שיעורים מצןלמים בוידאו-גם תתני להם פרסום וחשיפה-כמובן שזה
    צריך להיות בלוגיקה מסוימת…
    בקיצור ולעניין תמשיכי להיות את ותצליחי-אך זיכרי שעלית כמה מדרגות
    בקפיצה ועד עוסקת בפרויקט רחב היקף שאם משרד החינוך היה עושה אותו
    היו בו לפחות 10 איש שהיו נעזרים בקבוצות חשיבה ומומחים ולבסוף היו יוצאים למכרז של כמה מליונים כדי לבצע זאת[אני לא בטוח שזה כבר לא קורה…

    לרשותך בכל עת[ובחינם]

    המליונר בכפכפים
    שחר -קיבוץ ניצנים
    052-8893088

    [הגב]

  12. היי לילך
    רצית משוב על הסרטון.אני קלטתי שם הרבה רצון טוב, הרבה ידע אבל גם הרבה לחץ ואי נוחות להעביר את הידע שלך באופן שכזה. לדעתי מאוד חשוב לך המגע האישי , לראות את האנשים שאת מלמדת, לראות את המבט בעיניים, לחוות את ההתרגשות ואת האנרגיה במרחב הזה-מה שלא כ"כ קיים בכל זאת בלימוד דרך סירטוני וידאו מצולמים. בסרטון את באמת מדברת מהר מידיי והשקופיות עוברות מהר מידיי ובסופו של דבר היה קשה לי להבין בדיוק מה את רוצה לאמר.
    באופן אישי אני רואה אותך עומדת מול קבוצות גדולות עם עוד אנשים שאת הכשרת כמדריכים מטעמך לכלים החינמיים באינטרנט. בכלל קורס הכשרת מדריכים בתחום אוליי היא עוד נישה אופציונאלית עבורך…?אני מרגישה שאת אוהבת את האנדרנלין שעולה באינטראקציה ישירה עם אנשים, אני מרגישה ששם גם החוזק שלך. מדבר אלייך?
    את כותבת מדהים
    ענת

    [הגב]

  13. הי לילך,

    אני עוקבת אחריך בהשתאות ומלווה את התפתחותך בהנאה רבה.
    הסרט שהעלית הוא אכן בעייתי, והנה הערותי לפי סדר החשיבות:

    1. הקריינות מאד בעייתית: הקריינות שלך עמוסה מדי, את מדברת במהירות של מכונת יריה שלא מאפשרת לשומע להבין ולקלוט מה את אומרת, וגם איכות ההקלטה ירודה.
    רצוי לומר פחות (הרבה פחות, בבחינת כל המוסיף גורע), אך לומר זאת לאט ובסמכותיות. הייתי אומרת אפילו לשכור שירותי קריינות מקצועיים ולתת למישהו אחר לעשות את זה. זה צריך להיות סמכותי, נעים ורגוע.

    2. הסרט מפורט מדי: לא צריך להעמיס כל כך הרבה ולא לרדת לפרטים אלא לתאר את הבעיה, ושוב לתאר את הבעיה, ועוד יותר לתאר את הבעיה, ואז לדבר על הפיתרון ולהשאיר את הצופה מרותק ורעב לשמוע עוד. סרט שיווקי טוב מתאר את הבעיה (כלומר את ה"לפני") ומתאר את ה"אחרי" ולא עוסק כל כך באיך. את זה צריך להשאיר לכיתת הלימוד.

    3. הסרטים הכי טובים שלך היו כשאת בעצמך הופעת מול המצלמה, נסי לשלב איזו דקה או שתיים שלך, שם תוכלי באמת להיות מה שאת.

    זהו בינתיים.

    בהצלחה,

    ניבה

    [הגב]

  14. אבי צוקרמן 14/05/2010 6:32 am

    שלום לילך
    אני מקווה שהביקורת שאתן לך תהיה קונסטרוקטיבית. כלומר, היא תהיה כזו אם תיקחי אותה כך.
    קודם כל, לטעמי בסרטון האחרון שגנזת אבל גם בסרטונים אחרים שאת מעלה יש הרבה מדי מלל והקריינות שלך לא 100% רהוטה. זה נשמע אמנם אישי אך לא מקצועי.
    אז העצות שלי הן:
    א. קודם כל לתמצת את המלל הכתוב והמדובר בהרבה (אולי להשאיר רק 20%) ושנית לתת לקריין\קריינית מקצועיים להקריא את המלל.
    ב. חובה לבצע הגהה של הכתוב על ידי אדם אחר היות ויש לך שגיאות כתיב קטנות ברמת ה י' המיותרת וכו'.
    ג. את מתיימרת לתת כך וכך עצות בחינם ולכן אנשים כן נכנסים לאתר, אבל מהר מאוד את מתקדמת אל "ה kill" ופתאום מציעה תוכנית כזו או אחרת ל 100 הראשונים שירשמו. לדעתי, כישראלי טיפוסי, זה שקוף מדי. את צריכה לרסן את הצורך בסיפוק מיידי…
    ד. את חייבת שמישהו אובייקטיבי ואולי מקצועי יראה את ההצעות שלך, היות וזה לא משכנע אותי, למשל, למרות שאולי יש לך ידע וניסיון עצמי, אני לא מקבל את ההרגשה שזה משהו בוגר ומגובש מספיק בשביל להשקיע בזה כסף.
    אבל בכל זאת אני אוהב את הלהט ואת מוטיבציה ואת בסוף תצליחי, אז אני מאחל לך בהצלחה. לגבי אישית, אני פליט של עסקים באינטרנט ובחרתי ללכת בכיוון אחר שלא תלוי יותר במדיה הזו. זה מעייף אותי מדי. אין לי כוח לשטויות של אנשים כמוני שחושבים שהם יודעים מה טוב או הם תמיד יודעים יותר טוב…

    [הגב]

  15. היי לילך,
    לא הייתי ממהר לגנוז את הסרטון, כמו תמיד את מביאה קונספט שלם בהיר , חד ולא פחות חשוב – קצר! אבל כמו שכתבת אם זה לא מרגיש לך טוב אז כנראה זה לא זה.
    התובנה החשובה שלי היא מימד הזמן הנדרש להתמקצעות
    אני חושב שצריך להתמקד בשני קהלי יעד:
    1. המקצוענים – או אלה שירצו להיות
    2. אלה שזמנם בידם (כרגע) ורוצים לראות עולמות חדשים

    כיום אני מובטל זמנית ונורא מעניין לי, אך ברור שמחר כשאשוב למעגל העבודה לא אוכל להשקיע זמן זה , ובסוף גם כסף (וכפי הנראה אמחק גם מקבוצת הדיוור)
    אבל כמו שאמרתי – נורא מעניין וכיף
    ושיהיה המון בהצלחה
    עמי

    [הגב]

  16. אכן, חייבת לגנוז את הסרטון. פשוט לא הרמה המצופה לאחר אתר הפייסבוק וודאי לא הייתי מצטרף למישהי שלא יודעת להגיש סרטון פשוט בצורה משכנעת. מצד שני למה לרדת על עצמך? כאשר פשוט להודות בטעות ולהמשיך הלאה. אם כבר "מדברים" היה נהדר אם הבאנר הצהוב להרשמה מוקדמת לא היה מטריד כל כך, מופיע לעיתים קרובות כל כך שלא לצורך… ממתין להתפתחויות, בברכה, דני

    [הגב]

שלח תגובה