מזל = הזדמנות פוגשת מוכנות? או מודעות להצלחה?

כאשר עלה בדעתי לחדש את מבצע ההרשמה לתוכנית "בית הספר לשיווק באינרטנט"
ידעתי שהתהליך הרגיל לא יעבוד, ועלי לבנות תהליך אחר שיגרום לאנשים לרצות ולהתעניין.

האסון בכרמל שהתרחש יום לאחר שפתחתי את מבצע חנוכה הוביל אותי להחלטה שעלי להקפיא את המבצע לכמה ימים. זו לא היתה החלטה שיווקית ובוודאי לא כלכלית אבל היה בה משהו שהרגיש לי נכון…

בכל אופן, כבר סיפרתי שלמרות שהייתי שלמה עם ההחלטה, הייתי קרובה לוותר על המבצע מכיוון שכעת עלי להמציא את עצמי מחדש ולחשוב על תוכן אחר שמתאים.
ובכל זאת סרבתי להתפשר עם הנסיבות שלא מצאו חן בעיני כלל, אספתי את הכוחות והחלטתי לעשות למרות הכל!
התחלתי בשיווק מחדש.

התארגנתי עם 2 וובינרים חדשים, מעניינים בצורה בלתי רגילה:
וובינר * ראשון קיימתי עם איתי פז מומחה בינלאומי לשיווק באינטרנט – היה מרתק לבלות עם איתי ולהכיר "איך משווקים ברמה שלו עושים את זה"
וובינר שני עם עמרי רווח מומחה לשיווק עסקים בפייסבוק – אשר יתקיים הערב ובו עמרי ואני נספר על מה נדרש כדי להקים רשימת תפוצה של מעל 5,000 איש.
הזמנתי את חברי הנאמנים, שקוראים את החומרים שלי ומאזינים לוובינרים, להיכנס לאתר המיוחד שבו אני מאפשר להם, בחינם, לקבל במרוכז את כל הטיפים שלי עד היום. האמת היא שהכנתי את כל הטיפים במקום אחד מתוך בקשות חוזרות שלכם לקבל את הכל בצורה מרוכזת…

בכל שלושת המקרים, הזמנתי את כולם להאזין, לצפות ולקבל חומרים בלתי רגילים ולמרות ההזדמנות הנהדרת
הופתעתי לגלות שלא כולם מנצלים את ההזדמנות, אשר יכולה להקפיץ אותם ברמה אחת מעל המקום שהם נמצאים בו כיום.

חשבתי לעצמי ונזכרתי ששמעתי פעם את המשפט שאומר ש

"מזל הינו הזדמנות הפוגשת מוכנות"


והירהור נוסף תמהתי האם יתכן כי אותם אלו שלא נרשמו, עדיין לא מוכנים לממש ולמנף את ההזדמנות?

המשכתי לחשוב על כך ובתוך תוכי הרגשתי שהסיבה איננה חוסר המוכנות, מכיוון שהם ממשיכים לצרוך חלק מהתכנים, חלקם אפילו שומרים אותם בתקיות מיוחדות…הסיבה לכך היא :

מודעות!

אני בטוחה שברגע שאותם קוראים יקלטו שההצלחה תגיע רק כאשר יהיו מודעים לה, "ההזדמנויות" יהיו מובחנות עבורם והם ידעו למנף אותן – עובדה, יש כאלה שעושים זאת.

המודעות להצלחה תשים אותם במקום שבו החלטות מתקבלות באופן מיידי וניצול ההזדמנויות נעשה באופן רצוף ועיקבי.

אני רוצה לתת לכם הזדמנות שוב, להירשם ברשימת המתעניינים לתוכנית "בית הספר לשיווק באינטרנט"
התוכנית אשר תשים את העסק שלכם על "הרשת" (בהקבלה ל – "על המפה") אשר באמצעותה :
תדעו להקים את האתר שלכם בעצמכם, בשליטה מלאה על התוכן, ללא תלות בבונה האתרים ומבלי לשלם כסף רב בכל פעם שנדרש עידכון. תדעו לפתח רשימת תפוצה ולדוור לאנשים ברשימה על התכנים הרלוונטים להם.
תדעו להקים ערוצים ברשת ולפזר שם את התכנים שלכם כמו ב: יוטיוב, טוויטר, פייסבוק.
תדעו לשלוט בממשק האיכסון שלכם דרכו תדעו להקים עוד ועוד אתרים, כך שיהיו ממקודים לקהל המטרה שלכם.
תדעו להקים דפי נחיתה ומכירה כדי שתדעו להגדיל את ההמרה.
תקבלו תמיכה לכל הדרך ועוד ועוד…
הנה טופס ההרשמה למתעניינים

דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון *

אני שונאת ספאם ומבטיחה לא להעביר את פרטייך הלאה

מחר בבוקר, כשיפתחו שעריו הוירטואלים של בית הספר, מאיה תחל לחזור למאות המתעניינים…
ההרשמה תיסגר ב – 100 אנשים או ב- 26.12.2010
ולכן, מחר בבוקר כשאשלח אליכם מייל, תוכלו להירשם ישירות דרך הקישור
או שמאיה תחזור אליכם…

זכרו!
ישנה חשיבות גדולה למהירות קבלת ההחלטות ונקיטת הפעולה – כדי ליצור תוצאות מהירות בחיים בכלל וברשת בפרט, יש לפעול במהירות.
העידן הקליפים שאנו חיים בו , דורש מאיתנו זריזות תגובה, עיניין, מיקוד ואטרקטיביות
ולכך עלינו לרכוש מיומנויות חדשות ולהכיר כלים חדשים על מנת שנוכל להגיב במהירות וביעילות.
היישום המהיר של הפעולות הנכונות באמצעים המתאימים, הוא זה שיביא לכם ולעסק שלכם, את התוצאות בשורה התחתונה.

שוב, בלחיצה על הקישור כאן, תוכלו להירשם ולקבל את כל הטיפים שלי מרוכזים במקום אחד!
http://www.lilachdror.com/

*וובינר = (הרצאה אינטרנטית שבה כל אחד יכול להשתתף בה, כשהוא מחובר מהמחשב שלו בבית או בכל מקום אחר, באמצעות האינטרנט ויכול לצפות ולהאזין להרצאה )ראשון

אשמח לתגובתכם 🙂

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0



Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

תגובה אחת ל “מזל = הזדמנות פוגשת מוכנות? או מודעות להצלחה?”

  1. שמחה להיות "מודעת להזדמנויות" שאת והשותפים שאת עובדת איתם מזמנים לי. אז תצליחי ותפתיעי. דפנה.
    w.w.w.simana.co.il

    [הגב]

שלח תגובה