כמה מידע, איך יודעים במה לבחור, מאיפה מתחילים, איך עושים את זה נכון – מה הנוסחה המלאה להצלחה בשיווק באינטרנט ?

בתור מי שלמדה הנדסה בעבר, יש משהו שקשה לי להתנתק ממנו והוא עיניין הנוסחאות.

בהנדסה, לאן שתסובבו את הראש, תמיד יושבת לה נוסחה קטנה שמחכה לה בפינה.

הנוסחה המלאה להצלחה בשיווק באינטרנט

הכל מאוד סדור, מדוייק, יש תהליך, יש פרמטרים, יש פעולות ויש…תוצאות!

כל שינוי באחד הפרמטרים ו/או הפעולות ישנה את התוצאה!

לאחר שקלטתי את מה שאציג לכם בתחילת הדרך, ולאחר שהבנתי כמה דברים גיליתי גם אני נוסחה.

גיליתי את הנוסחה המלאה (לא כזו שחסר בה איזה גורם, כמו אלו שלא מוכנות לתת את כל המתכון ומחסירות איזו מרכיב וזה ממש לא יוצא טעים כמו שלה…כן, יש כאלו, מדהים לא?!) להצלחה בשיווק באינרנט.

הגילוי לא היה מיידי והוא ארך זמן, תיסכול, עוגמת נפש, הרבה עצבים, לילות ללא שינה…אבל לבסוף התגלה – והיה שווה!

אז הנה מה שקלטתי ממש בתחילת הדרך:

בתחילת הדרך קלטתי כמה לקוחות אני מפספסת כי הם לא שומעים עלי!
פלטפורמת האינטרנט פתחה בפני כולנו את העולם ומאפשרת לכל אחד ולכל בעל עסק, בכל גודל שהוא, כן, גם לבעלי העסקים הקטנים, להציג את עצמו, את המוצר ואת השירותים שלו לכל מי שמבקש וצריך אותם.
בעלי עסקים פתחו את עצמם והחלו לתת שירותים או למכור את המוצר שלהם לא רק ברדיוס הקטן של השכונה בה ממוקם העסק, אלא גם לערים אחרות ואפילו למדינות אחרות.
האינטרנט באמת כיווץ את המרחקים, ולמרות מה שמרבית האנשים עדיין חושבים, אני חושבת ומרגישה שהוא למעשה מקרב ביננו.
מאז שהתחברתי לרשת…הכרתי יותר אנשים, נפגשתי עם כמה מהם, נוצרו שיתופי פעולה פוריים ביננו ואפילו מצטרפים כמה כאלו ממדינות בעולם ומאזינים לוובינרים (הרצאות אינטרנטיות) שלי…

אחרי שקלטתי שאני חייבת להשמיע את קולי, הבנתי שאת רוב המאמצים עלי להשקיע באינטרנט, כל כך הרבה לקוחות אני מפספסת כי הם פשוט לא מוצאים אותי ברשת!
הלקוחות שלי כבר מזמן לא מחפשים אותי בדפי זהב…הם מחפשים אותי באינטרנט ואם אני לא שם, אז חד משמעית, אני לא קיימת!
עד היום אני פוגשת אנשים שמסתייגים מהאימרה הזו וטוענים שהעסק שלהם אחר, שהם עובדים רק "מפה לאוזן", שממש לא מתאים שהם יהיו באינטרנט והם ביכלל לא מאמינים לזה…ואתו משפט הם אומרים שהם לא מבינים למה העסק שלהם תקוע, למה הוא לא מתקדם לשום מקום ולמה העסק של השכן עובד מצויין?!
עם ההבנה שלי, כי עסק חייב להיות נוכח באינטרנט, קלטתי שלא מדובר על פעולה אחת בלבד כמו הקמת אתר אלא מדובר במכלול פעולות ואמצעים שבעזרתם אני יכולה לקדם את העסק שלי כך שאצליח להגיע לכמה שיותר לקוחות ולא לפספס כל כך הרבה.
וכך, עם הזמן, נחשפתי ליותר ויותר מערכות וכלים חינמיים לגמריי, שבאמצעותם מייצרים תנועה של גולשים לאתר שלנו.
הגולשים המגיעים לאתר שלנו, משוטטים בו, מגיבים למאמרים שלנו, נרשמיים לקבל את הטיפים החינמיים שלנו הם אלו שיהפכו (לא כולם כמובן) ללקוחות שלנו!
מדהים שהכלים הללו עובדים ממש כמו שדה של טורבינות רוח (בדיוק כמו בתמונה כאן למטה), כל טורבינה המייצרת כוח, מייצגת ערוץ/כלי שיווקי חינמי המייצר כניסות לאתר וכל כניסה לאתר מייצרת לידים (!)
כנפי הטורבינה במקרה זה הינן התוכן שאנחנו מעלים בערוץ השיווקי החינמי, בכל פעם שנושבת הרוח וחולפת תנועת גולשים על פני הכנפיים/התוכן, כנפי הטורבינה מסתובבים, הגולשים מגיעים לאתר ויוצרים כח לאתר לאתר שלך.
הדימוי הזה של טורבינות הכוח, עזר לי להבין היכן עלי להשקיע את מאמצי השיווק שלי ומה עלי לעשות בכל אחד ואחד מהם.
ואז יצרתי את התמונה הזו:

הנוסחה המלאה להצלחה בשיווק העסק באינטרנט

אחרי שהבנתי מה אפשר לעשות עם כל אחד מהאמצעים, מטורבינות הכח נתקלתי באחד המעצורים הגדולים ביותר והוא : הפחד שלי מהטכנולוגיה!
למעשה אצלי, הוא היה המחסום המשמעותי ביותר לפני שנחשפתי וחשפתי את העסק שלי האינטרנט…
נתקלתי בהמון קורסים, הדרכות, סרטונים, ספרים, דוחות….כולם באנגלית וניסית להבין מה רוצים ממני
חלקם היו מיועדים לכאלו שמבינים שפות תיכנות, חלקם מתאימים למעצבים, כולם השתמשו ב – buzz words ואני הרגשתי חסרת אונים.
לא ויתרתי! למדתי איך עושים את זה! ויצרתי הדרכות בשפה העיברית, עם הסברים צעד צעד כפתור כפתור כדי שכולם יוכלו לעשות זאת.

וכך הכל התחיל…
מאז למדתי איך למנף את טורבינות הכח המפוזרות ברשת כך שיספקו לנו גולשים לאתר, ואם כבר מגיע אלינו הגולש, איך נגרום לו להישאר קצת יותר זמן, ואם כבר נשאר קצת יותר זמן, כיצד נגרום לו להשאיר פרטים, לתת תגובה, לענות על סקר ואפילו…לרכוש????

במהלך הלימוד גיליתי איך להקים אתר אינטרנט הבנוי נכון מבחינת המערכת ומבחינת התוכן, גילית איך לנצל את טורבינות הכח לטובת העסק, איך נשאיר את הגולש באתר וניצור איתו יחסים כך שלבסוף ישאיר לנו תגובה ואלי אפילו ירכוש מאיתנו מוצר או שירות…

  • הבנתי שכדי להגיע ליותר לקוחות צריך להקים כמה אתרים
  • האתרים הללו צריכים להיות ממוקדים
  • צריך לייצר עבורם דפי נחיתה
  • חייבים לדעת לשלוט בניהול שלהם – חייבים להרגיש את הגולשים ולעדכן ולשנות בהתאם – ולכן חייבים לדעת לעשות זאת לבד, לא להיות תלויים בבונה אתרים שאולי כרגע יצא למילואים…או בכלל אין לו זמן בשבילכם
  • הבנתי שכשיש כבר לקוחות חייבים לתמוך בהם כל הזמן ולכן חשובה מערכת לתמיכת לקוחות בעסק
  • כשמגיעים גולשים וממלאים את הפרטים שלהם, הם הופכים להיות לידים, איתם חייבים להיות בקשר כל הזמן, הם מרכיבים את הקהילה שלכם, הם עוקבים אחר התכנים והמידע שלכם ואחרי עד שנוצר בינכם אמון מספיק גבוהה והם כבר מוכנים לרכוש מיכם
  • וגיליתי ועוד המון המון אלמנטים, גורמים, מערכות שחייבים לשלב אותם בשייוק העסק באינטרנט.

ובדיוק לשם כך הוקם “בית הספר העברי לשיווק באינטרנט”

ביום שני ה – 20.12.2010 אני פותחת במבצע הרשמה לתוכנית "בית הספר לשיווק באינטרנט" שיסתיים ב – 26.12.2010

המבצע יהיה תקף רק ל – 100 הראשונים שיצטרפו לתוכנית והם יזכו במחיר מיוחד וב – 7 בונוסים ששוויים לבד גבוה מכל ההשקעה בתוכנית.

הנה 2 מתוך 7 הבונוסים שינתנו רק ל – 100 הנרשמים הראשונים לתכנית:

בונוס מס’ 1:

אכסון האתר שלכם למשך כל תקופת החברות בתוכנית. כולל גישה לממשק ניהול של האתר ואפשרות לביצוע הפניות סאב דומיינים (נלמד למה זה כל כך חשוב) והקמת תיבות דואר

מעבר לכך שאתם מקבלים איכסון חינם, צוות התמיכה של בית הספר תומך בכם לכל בעיה שמתעוררת – יש "אבא ואמא" לאיכסון וכמובן התועלת העצומה בגישה לממשק ניהול האיכסון אשר מאפשרת לכם להעלות, בהמשך התוכנית עוד ועוד אתרים – שלכך יש חשיבות עצומה מבחינת השיווק של העסק שלכם והתמקדות בלקוחות הפוטנציאלים.
שווי הבונוס : 49 ₪ X 12 חודשים = 588 ₪ + מע”מ .

בונוס מס’ 7:
מערכת תמיכת לקוחות + הדרכה על תפעול המערכת.
איך אפשר לנהל את אתר האינטרנט שלך ובכלל לנהל עסק בלי מערכת תמיכת לקוחות.

מערכת תמיכת הלקוחות מאפשרת לכם להיות בקשר עם הלקוחות שלכם ולתת להם מענה מהיר לבעיות שהם נתקלים ואתם נתפשים כאנשי שירות מעולים.
שווי הבונוס : 947 ₪ + מע”מ.

אם לא נרשמתם עד עתה, הנה שוב ההזדמנות שלכם להירשם בהרשמה המוקדמת לתוכנית (רק נרשמים ומבטיחים את המקום ב – 100 הראשונים, במועד המבצע נתקשר אליכם ואם תחליטו שזה לא מתאים, פשוט נפנה לנרשם הבא – אין לכם שום סיכון)!!!!

דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון *

אני שונאת ספאם ומבטיחה לא להעביר את פרטייך הלאה

והנה ההפתעה שהבטחתי ….
בלחיצה על הקישור ניתן לקבל את כל הטיפים שלי מרוכזים במקום אחד!

http://www.lilachdror.com/

וכמו תמיד, אשמח לקבל את תגובך כאן בתחתית המאמר 🙂

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0



Powered By Megirot

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

6 תגובות ל “כמה מידע, איך יודעים במה לבחור, מאיפה מתחילים, איך עושים את זה נכון – מה הנוסחה המלאה להצלחה בשיווק באינטרנט ?”

  1. היי לילך חסרים לי כל "נתוני הבירוקרטיה". מתי זה? כמה מפגשים אלו? כמה זמן כל מפגש? סילבוס, עלויות, איפה יתקיים.

    [הגב]

  2. הי לילך
    פניה שניה שלי אלייך- גם אני מתעניינת מאד אך חסרים לי פרטים טכנים וגם מחפשת ממך אנפורמציה על קורסים נוספים שאני יודעת שאת מעבירה. עדיין מחכה למענה אישי על מסר ששלחתי לך דרך האתר. אשמח אם נוכל לדבר. בנתיים אני מקבלת רק חומר כללי ושווקי. תודה.

    [הגב]

    לילך דרור Reply:

    תמי הי,
    אנא השאירי לי מספר טלפון כדי שאוכל לחזור אליך לגבי כל הקורסים
    תוכלי להשאיר את הטלפון דרך ה"צור קשר"
    בינתיים תוכלי לקבל פרטים כאן
    http://now.internetmarketingschool.co.il/
    לילך

    [הגב]

  3. הי לילך,
    היוזמות שלך תמיד מרתקות.
    האם אלה לא כלולים בבית הספר העברי לשיווק באינטרנט?
    שיהיה בהצלחה, דפנה

    [הגב]

  4. היי לילך
    חסרים לי כל "נתוני הבירוקרטיה".
    מתי זה? כמה מפגשים אלו? כמה זמן כל מפגש? סילבוס, עלויות, איפה יתקיים.

    [הגב]

    לילך דרור Reply:

    הי קרן,
    הנה הפרטים
    http://now.internetmarketingschool.co.il/
    לילך

    [הגב]

שלח תגובה