יחצ"נות גם לעסק קטן – וובינר של לילך דרור עם ברק רום

האם לבעלי העסקים הקטנים, יש מקום בתקשורת – האם אפשר ליחצ"ן עסק קטן???

לילך דרור מארחת את ברק רום

ברק רום

ברק רום, בעל 18 שנות ניסיון בתקשורת הבכירה. שימש כעיתונאי ברשת "שוקן" וכתב בעיתון "חדשות". בהמשך עבר ל"ידיעות תקשורת" ושימש שם כעורך. החל משנות התשעים המאוחרות ועד שנת 2006 מילא רום תפקידים מגוונים במדיה האלקטרונית: בין היתר ברשת ב', בערוץ 10 בערוץ הראשון, בהגשת תכניות אקטואליה ברדיו ובערוצים שונים בטלוויזיה הישראלית. קשריו עם עורכים בעיתונים ובתכניות הרדיו והטלוויזיה השונות הם מההדוקים בענף.
עם השנים והניסיון הרב שצבר פיתח ברק מומחיות בשירותי ייעוץ תקשורתי, חדירה לתודעת הקהל, ניהול משברים שירותי דוברות ועוד. ברק נחשב לפורץ דרך בתחומו וידוע בכך שמבטיח ללקוחותיו מקסימום תוצאות במינימום הוצאות.
הנושאים המדוברים בהקלטת השיחה:

  • מה זה בכלל יח"צ?
  • האם יחצ מתאים לעסקים קטנים?
  • מה היתרון הגדול של שימוש ביח"צ?
  • איך מתחילים?
  • איך אדע למי לפנות בקרב העיתונים-עיתונאים?
  • איך מציעים להם לכתוב עליי – קומוניקט?
  • מהי סגירת עסקה מולם?
  • מתי אתחיל להשתמש ביח"צ?
  • כמה זמן כדאי להשתמש ביח"צ?
  • איך אופיע מול כלי התקשורת באופן שיזכרו אותי ואשאיר רושם לטווח ארוך?
  • איך צריך לדבר ברדיו ולהופיע בטלוויזה כדי לשווק את העסק שלי בצורה הטובה ביותר?
  • מה להגיד ומה לא כדי לקבל ראיון עיתונאי אפקטיבי ותורם עסקית?
  • איך להציג את עצמי על מנת לעורר תחושת אמון ורצון ליצירת קשר?
  • איך להתמודד עם התנגדויות והפתעות במהלך ראיון עיתונאי?

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0

אין תגובות עדיין... תהיה הראשון שמגיב!

שלח תגובה