קידום אתרים – איך יוצרים יתרון משמעותי מול המתחרים והקולגות שלכם

איך יוצרים יתרון משמעותי מול המתחרים והקולגות שלכם

בסרטון הבא, שרון, שהסבירה על ה"טריק" הכל כך פשוט שיכול לגלות מה מקדמים המתחרים ו/או הקולגות שלנו, הכינה סרטון הדרכה מפורט שבו היא מסבירה ומדריכה "כיצד בוחרים מה בדיוק לקדם", האם להעתיק את מילות המפתח של המתחרים? האם לקדם ביטויים ספציפים? או אולי בכלל צריך לבדוק לקדם משהו אחר לגמריי….

בקיצור…שווה לצפות בסרטון ההדרכה,

כבר בסופו תוכלו להתחיל ליישם ו…לקדם :-)!



אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0

7 תגובות ל “קידום אתרים – איך יוצרים יתרון משמעותי מול המתחרים והקולגות שלכם”

  1. הי שרון,
    קבלתי את הקישור לכאן לפני יומיים מלילך דרור והתחלתי לצפות בסרטונים. (מעולים – תודה!)
    היו בדף 3 סרטונים.
    צפיתי בשני הראשונים, כשהגעתי לצפות בסרטון השלישי שאורכו היה 45 דק' לא סיימתי אותו.
    כשנכנסתי שוב לקישור של לילך אני מגלה שאין סרטון שלישי… מה קרה?
    אפשר לקבל גישה חוזרת אליו?
    תודה,
    סיבל

    [הגב]

  2. היי שרון
    (וסליחה על הטעות בתגובה הקודמת)

    לא ממש הבנתי למה לאמץ מילים שאוםם פחות מחפשים ולהשתמש בהם לקידום האתר

    תודה מראש

    אדם

    [הגב]

  3. שרון דידי 24/07/2011 11:04 am

    עינת, שלום רב ותודה על הפרגון, אחרי שעשית את המחקר את צריכה לעשות להכניס את הביטויים והמשפטים שבחרת לקדם בתוכן האתר שלך, במאמרים שאת מכניסה ברשת ומקשרת אליך לאתר, בימים הקרובים יצא סרטון מיוחד שאני הכנתי על תהליך הקידום וכך תוכלי לראות בבירור מה התהליך שצריך לעשות אחרי זיהוי ובחירת מילות המפתח.

    כמו כן באתר שלך בוורדפרס יש לכל דף אפשרות להכניס טייטל- כותרת, תיאור הדף ומילות מפתח .

    בהצלחה שרון דידי

    [הגב]

    עינת Reply:

    אחלה! תודה רבה רבה 🙂

    [הגב]

  4. הי שרון
    תודה רבה על הסרטונים. הם מאוד מאוד עוזרים!
    לאחר שבחרתי במספר מילות מפתח, לפי הכלים שלך. איפה אני משתמשת בהן?
    האם בתוך המאמרים שלי? או שיש איזושהי הגדרה באתר שלי (וורדפרס)?
    תודה מראש
    עינת

    [הגב]

  5. שרון שלום,

    האם כדאי לכתוב מעט מילות מפתח ממוקדות או כמה שיותר מילות מפתח?

    [הגב]

    שרון דידי Reply:

    רותם, שלום רב

    כאשר את עושה את המחקר, יש להוציא כמה שיותר ביטויים ומשפטים, כאשר מתחילים לקדם באתר את הביטויים,
    אני תמיד ממליצה לקדם עד שני ביטויים לא יותר בדף אחד.
    ההחלטה אם לקדם ביטוי אחד או שניים בדף נגזרת מהתחרות של הביטוי או המשפט שאתה רוצה לקדם.

    בהצלחה שרון דידי

    [הגב]

שלח תגובה