שיווק באינטרנט – הדרכה חינמית – טיפ מס’ 11

הי, תודה שפתחת את טיפ מס' 11.י

זה הזמן לבדוק איך הדברים אצלך עובדים…י

זה הזמן לבדוק מה חושבים עליך הלקוחות שלך, העובדים שלך, האנשים שבקשר עמך ובכלל…י

ואיך זה מקדם אותך?י

איך אפשר להתקדם אם לא נדע האם מה שאנחנו עושים באמת עובד? איך נדע אם השיווק שלנו אפקטיבי אם לא נשאל את הגולש/הלקוח/חברים/אנשים מרשימת התפוצה שלך?י

בסרטון הבא אני מסבירה לך כיצד להשתמש במערכת חינמית לגמריי לביצוע סקר/משוב, לקבל את הנתונים אליך לחשבון (חשבון חינמי כמובן) ואח"כ לבצע ניתוח של הנתונים.י

את הסקר יכול לעשות כל אחד גם אם אין לו אתר אינטרנט.י

בעמוד זה, כאן מתחת לסרט, צרפתי דף משוב שהכנתי בדיוק כפי שאני מסבירה בסרטון

אשמח אם תקדישו כמה דקות למילוי השאלון , זה יהיה בעל ערך רב עבורי…י

לילך דרור | מגירות

Get the Flash Player to see this content.



אם ברצונך לקבל את הטיפים על הכלים החינמיים, עליך למלא את הפרטים בטופס כאן!

[megirot id='1679' nameenabled='true' namerequired='true' phoneenabled='false' phonerequired='false' sourcepage='טיפ מס 11' submitlabel='כן לילך, אני רוצה לקבל את ההדרכות בחינם' buttonurl="]

חשוב! אני שונאת ספאם ולכן אני לא אעביר את שמך לצד ג' ואנהג לפי מדיניות הפרטיות באתר.

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0

7 תגובות ל “שיווק באינטרנט – הדרכה חינמית – טיפ מס’ 11”

  1. לילך תודה
    ננסה ליישם זאת באתר שלי
    בברכה
    בני

    [הגב]

  2. אריה קלטמן 06/04/2012 9:27 am

    לילך יקרה,
    שלחתי וקיבלתי ערור, אז אני כותב שוב.
    אני לוקח את הטיפים לא לפי הסדר אלא לפי הצורך והולך קדימה ואחורה.
    מעבר לעיסוקך בשיווק ובמכירות, את בנתינה ובנדיבות ועוזרת לאנשים ועסקים קטנים בתוך עולם "מסובך" בלב פתוח ונפשחפצה.
    אני בהוקרה לך ולמה שאת נותנת.
    חד שמח
    תודה ואהבה
    אריה קלטמן

    [הגב]

  3. מעיין 29/01/2012 12:04 pm

    לילך שלום
    יש לי בעיה עם טופס שהכנתי וכנראה שעשיתי מניפולציה שגויה. כרגע הוא מודיע לי שהטוםס לא זמין ואני צריכה להפעיל אותו מחדש. האם את ידעת איך עושים זאת?

    [הגב]

  4. לילך הי1

    הכל מעולה ומועיל הפניתי חברים ופרסמתי בפורומים שאני נמצאת
    המון המון בהצלחה
    מגיע לך והיא תגיע
    לימור

    [הגב]

  5. הי לילך,

    הדרכה פשוטה ומעולה,

    הרעיון לעשות כל שאלה בסגנון שונה – מצויינת ללמידה ולהבנה.

    אני לא מצליחה להלביש את הקוד ב"רב מסר". אודה אם תתייחסי לזה.

    תודה,
    דורית

    [הגב]

    לילך דרור Reply:

    דורית
    הכלי הזה הוא אחד הכלים החזקים ביותר שיש
    ואני עובדת איתו באופן שוטף

    לילך

    [הגב]

  6. הי לילך

    ביקשת משוב אז הנה למרות שהשעה כמעט 2 בבוקר אני שמחה להשיב:
    כל הטיפים שלך מועילים, מצויינים, ברורים ובהחלט מרשימים (אני בהחלט מבינה במה זה כרוך להכינם)
    ועל כך יישר כח והמשיכי לעשות חיל.
    כמה הצעות לשיפור:
    1. משהו קטן – את הטופס הזה למשל אני לא רואה את השוליים הימניים שלו ולכן כותבת לך בוורד ומעתיקה לטופס. וייתכן גם שהבעיה אצלי בגדלי מסך. בכל מקרה שווה בדיקה.
    2. לאחר קבלה או קריאת הטיפים באודיו וכן במסך למטה חסרה הנעה אמיתית להבין מה את עוד עושה. את מציעה לינקים, אך נוכח השעות שאני קוראת לרוב אני לא שמה לב ואני בטוחה שאת מחמיצה רבים. ההשקעה בטיפים היא ע צ ו מ ה! והניראות של שאר המוצרים/ שירותים שלך ממש לא בולטת דיה. (לטעמי). יש מקום להציגם בכל מדיה בה נתקל הגולש. גם בדפי הנחיתה.
    3. בטיפים יש לעיתים "פינות" שאם לא שמתי-לב אני לעיתים אני משקיעה זמן רב לאתר את "השגיאה" שלי. ברור לי שכעת לא תערכי מחדש. אבל שווה להבא לשים לב למקומות שמועדים לפורענות. למשל באיפשור של תוכנת האודיו לייצא במפי3 יש שלב אחד חד פעמי ולקח לי זמן לעקוב אחרי הביטים הקטנים. בעיה שלי…או תוכנת הקלטת המסך שיש בעיה להורידה ועוד.
    4. חשוב להפעיל מנגנון חזרה ללקוח. לי יצא לפני פסח וגם לפני מס' שבועות לשלוח אליך מייל וכן הודעה טלפונית השארתי במוקד האינושי. עד כה לא נעניתי. השאלות שלי כבר נפתרו. אך לעניות דעתי ההשקעה שאת עושה ביום יום היא עצומה וברור לי שהיא מלווה בגלי הצלחה והתמודדויות. אך חשוב גם אם אין כרגע מערך גיבוי שתשיבי לאנשים במיילים או סמס שאת עסוקה מכדי לשוב אליהם. "סתם" עניין של שירות ושם.
    אני מברכת אותך על העשייה
    המשיכי לראות ברכה בכל מעשייך
    באהבה,
    שרונה

    [הגב]

שלח תגובה