הודעה בעת כישלון עסקה – כללי עסקאות במגירות

כישלון בעת ביצוע עיסקה

שלום לכם ,

הגעתם לכאן כי ניסיון ביצוע העיסקה נכשל.

אנא פנו למוקד הטלפוני שלנו במספר: 03-6555155 אשר זמין 24/7

והקפידו להשאיר פרטים מלאים :

שם פרטי, שם משפחה ומספר טלפון לחזרה על מנת שאני או מאיה נוכל לחזור אליכם בהקדם.

יום נפלא ,

Smile

לילך דרור | מגירות

אם אהבתם שתפו גם אחרים…Share on Facebook0Share on Google+0Email this to someoneTweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0

3 תגובות ל “הודעה בעת כישלון עסקה – כללי עסקאות במגירות”

  1. אילנה חיון-צדיק 13/11/2014 9:48 pm

    היי לילך ערב טוב.
    ראשית ניסיתי לשלם את 12 התשלומים לאכסון וקיבלתי הודעת נכשל
    שנית הבנתי שאני צריכה לשלם תשלום מחולק ל- 2 תשלומים בני 600 ₪ כל אחד
    אני באמת מצטערת 2 תשלומים של 600 ₪ כל אחד -זה יקר לי מידי
    אני לא שכחתי לשלם אתם פשוט לא פניתם אלי לחידוש התשלום
    לילך ,אני מבקשת לפרוס את התשלומים ל6 תשלומים תודה רבה

    אילנה

    [הגב]

  2. אילנה חיון-צדיק 13/11/2014 9:08 pm

    ניסיתי לקנות איכסון וקיבלתי הודעת נכשל

    [הגב]

  3. משה ליברמן 14/11/2011 4:34 pm

    שלום
    זו הפעם השנייה שאני מנסה להירשם לסמינר נקודת המוצא ביום 30/11 בלי הצלחה.
    דיברתי עם נוע ולא פתרנו את הבעיה.מס הטלפון שלי הוא: 03-6025755 או 0542172899
    תודה
    משה

    [הגב]

שלח תגובה